Wolf Castle [The Ultimate Epic WereWolf Parody] Yeni Gün Salı
SnakeSnake
Üye
[center][img width=780 height=780]http://i56.tinypic.com/20u216q.jpg[/img][/center]

Spoiler: Hikaye
Mekan: Camelot

Yıl: Milattan epey bi öncesi

Konu: Camelot için sıradan, soğuk bir kış günü herkes sıcak bir sobanın başındayken kimsenin bu kadim ülkenin başına gelebileceklerden haberi yoktu. Bu huzursuz ve lanetli günde Camelot’a bir grup ziyaretçi gelir. Kendilerini Gezginler olarak tanıtıp şehre girerler. Fakat tavırlarındaki gizem ve gariplik dikkatli gözlerden kaçmaz. Gezginler meyhanede gülüp eğlenip birbirlerine şakalar yaparken, şehri koruyan özel rollü iyilerin bir kısmı da onları dikkatlice izlemektedirler. Her ne kadar birkaç gün önce yaşanan kaos ve karmaşayı herkes unutmuş olsa da yaşananlar iyilerin zihinlerinden silinmemiştir ve artık o kaosu çıkaranlarla kendilerine Gezginler diyen bu adamların aynı kişiler olduklarından emindir iyiler.

Fakat bu sefer üzerlerinde her zamankinden daha büyük bir lanet dolaşmaktadır ve hepsi de bunun farkındadır. Bir arada kalıp birbirlerini kollamalı ve Camelot’u ve kralı ne pahasına olursa olsun korumalıdırlar. Bu sebeple diğer iyileri ve Merlin’i bulmak için meyhaneden çıkarlar, fakat Gezginlerin kahkahaları meyhaneden sokağa hatta bütün Camelot’a taşmaktadır. Sanki kahkalar kafaların içinde çınlamaktadır. Tıpkı Cehennemin Çanları gibi.

İyiler bir araya toplandıklarında hepsi birbirlerinin gözlerindeki korkuyu ve çaresizliği rahatça görebilmektedirler. Karşılaştıkları olay sıradan bir lanet değil, tozlu kitaplarda anlatılan efsanelerin gerçeğe bürünmüş halidir ve bunu çözmeye tanrıların bile güçlerinin yetip yetmeyeceği meçhuldür. Dua edip savaşmaktan başka çare yoktur.

Bir grup iyi Gezginleri gözetlemek için geride kalırlar. Diğerleri ise tozlu kitap sayfalarını karıştırmak için Merlin’in kütüphanesine geçerler. Onu burada bulabileceklerini tahmin etmelerine rağmen Merlin burada da yoktur. Sabaha kadar uzunca bir süre kitaplarda araştırma yaparlar fakat net bir sonuca ulaşamazlar. Bu arada artık çoktan sabah olmuş ve lanetli günlerin belki de en lanetlisi başlamıştır. İyiler dışarı çıktıklarında karşılaştıkları manzara karşısında adeta şok olmuşlardı. Tüm Camelot halkı kurtadama dönüşmüştü. Bu işin altında kendilerini Gezginler olarak tanıtanların olduğu aşikardı. Fakat asıl keder verici olan gözetlemek için geride kalan arkadaşlarının da kurtadama dönüşmüş olmalarıydı. İyiler bu tablo karşısında ne yapacaklarını şaşırmışlarken bir haberci kralın kendilerine ihtiyacı olduğunu ve kendilerini acilen şatosuna beklediğini belirten bir mesajı iyilere getirmişti. Bunun üzerine hemen şatoya gelip kralın huzuruna çıkan iyileri ise büyük bir sürpriz bekliyordu.

Kral Arthur: Bu zamana kadar sizlerin iyilik hakkındaki zırvalarınızı dinleyip durdum ve biliyor musnuz, artık canım cidden çok sıkılmış durumda. Şimdi biraz eğlence zamanı. Tadını çıkarın.

deyip büyük, siyah, korkunç bir kurtadama dönüştü Arthur ve iyiler ne kadar büyük bir tuzağa düştüklerini anladılar. Artık ne Merlin’e ne dönüşmüş arkadaşlarına ve ne de Gezginler’e ulaşamayacakları aşikardı. Artık tek amaçları hayatta kalmaktı. Fakat tam bu esnada bir anda Merlin çıkıp bir büyü ile iyileri oradan uzaklaştırdı. Şimdi bu tuzaktan kurtulma vaktiydi. Fakat iyilerin bilmediği küçük bir nokta vardı, Gezginler çoktan iyilerin arasına sızmış ve onlardan seçtikleri birkaç iyiyi kurtadama çevirmişlerdi. Fakat hiç kimsenin bundan haberi yoktu. Bu oyun iyileri yok etmek üzerine kurulmuştu.


Spoiler: Kurallar
Hedefler:

1. Kurtadamların asıl hedefleri tüm iyileri kurtadama dönüştürmek veya yemek.

2. İyilerin hedefleri sırasıyla, içlerindeki kurtadamları bulmak, Şato’dan kurtulup Gezginlerin yaptığı kurtadam büyüsünü bozmak ve Gezginleri ortadan kaldırmak. Bu hedeflere ulaşmak için de ya tüm kötüleri belirleyip her chapter başarılı olmaları ya da kötüleri kullanmaları gerekmektedir.

3. Gezginlerin hedefi ise iyileri ve kötüleri kullanarak tanrıların planlarına ulaşmak.

4. Her grubun kendine has yan görevleri olacak ve bu görevler gruplara gizli olarak bildirilecek. Hikaye akışı bu yan görevler aracılığı ile sağlanacak. bu sayede hikayenin gizli kalan kısımları da oyunculara aktarılmış olacak.

(Örnek: Kurtadamların chaptera özel görevi; okunmuşu öldürmek mesela…
İyilerin görevi; kutsal kitabı keşfetmek gibi…)

Oynanış:

Oyun aynı paranoyaklığıyla sürerken yapmanız gereken şeyleri, yapmak istediğiniz şeyleri oyun içinde yazacaksınız

Örnek: Şatonun teras katına çıkıyorum…

Bunu yapmanızın ardından bir cinematic karşınıza çıkacak ve karşılaşacağınız olayları anlatmaya başlayacak…

Şato tamamen hayal gücünüze dayanıyor, istediğiniz yere gidebilirsiniz şato içi dahilinde.

Şatoda bulduğunuz nesneyi kullanma, kullanmama, başkasına verme, atma, kırma gibi her türlü hakkınız sizde saklıdır.

İstediğiniz aksiyonu yapın ve arkanıza yaslanın… Sonuçları çok epic olacakdır…

Kurallar:

1. Oyuncular içindeki her nesne büyülenmiş ve oyuncular büyülü bir Şato’da olduklarından başlarına ne geleceğini ve ne yapacaklarını bilemez vaziyetteler. Bu yüzden oyunu DM’ler yönlendirecekler. Tıpkı bir frp gibi…

2. Her chapter iyi veya kötü ekiplerden birisi mutlaka oyundan tamamen silinecek. Sonraki chapter’da oyuna tekrar dahil edilecekler.

3. Grupların oyundaki yan görevleri ne kadar başarıyla tamamladıkları oyunun gidişatına direkt etki edeceği için bu yan görevler gruplara aynı zamanda sadece o chapter kullanılmak üzere ekstra özel güçler vs özellikler kazandıracak. Bu özel güçler gerek oyun içinde gerek oyunu yönetene özel mesaj atarak aktifleşebilecek…

4. Her chapter’da gruplar değişecek. yani bir chapter’da iyi rolü oynayan biri diğer chapter’da kötü olabilecek.

5. Her chapter’ın kendine has bir ana hikayesi ve her grubun da ulaşması gereken bir temel hedefi olacak.

6. İyiler kendi kimliklerini biliyorlar, oyuna başlandığında herkes birbirini iyi zannediyor fakat aralarında bir kurt ekibi var ve bunu kurtların kendilerinden başka kimse bilmiyor.

7. Oyunda her türlü gruplaşma suyu çıkmadığı müddetçe serbest olacak. Aşırıya kaçıldığında oyuna direkt müdahale edilecek bilesiniz. Bu yüzden aşırıya kaçmanız işimize gelir. >:D

8. Büyüler oyunculara DM'ler tarafından bidirilecektir. Bir chapter'da ek bir büyü yapma hakkı olacaktır. Başarılı bir büyü yapılırsa oyunun gidişatına göre bonus bir büyü veya bonus bir özellik açılacaktır.

Genel Kurallar:

Katılan oyuncuların rolleri kurayla belirlenecek ve bu roller sıkıştırılmış metin belgeleri hâlinde (aynı isimlerle) sahiplerine mail yolu ile iletilecektir. Hiç kimse bir diğerinin rolünden haberdar olmayacaktır.

Oyun günler(turlar) hâlinde ilerlemektedir. Özetle şöyle;

a) Turun bitiş zamanı olarak bir gün sonu belirlenir (Örneğin Çarşamba 22:30). Genellikle turlar, gerçek zamanda iki gün sürer.

b) Oyuncular bu başlıkta kimi linç etmeleri gerektiğini tartışırlarken, özel rolü olanlar oyun yöneticisine (bana veya lunod’a) komutlarını gizlice (tercihen özel mesaj ile) iletirler.

c) Tüm oyuncular oyun başlığında linç oylarını atarlar(Örneğin Linç: xxxx şeklinde). Linç oyu tur başına sadece 1 kez, Vazgeç:xxxx şeklinde değiştirilebilir. Eğer linç oylarını atamayan oyuncular olursa oylamada çıkan sonuç ile birlikte oy vermeyenler de linç edilir. (Sessiz kalamama kuralı)

Unutmayın bu oyunda gün sonunda hiç bir şey istediğiniz gibi gitmeye bilir linç edilen kişi linç edilmemiş, yenilen kişi aslında yenilmemiş hatta tam linç edilecekken bir uzaylı bile sizi kaçırabilir…


Spoiler: Karakterler
Kurtadam: Kötülerin elebaşı. Diğer kurtadamları oyunun başında öğrenir ve onlarla birlikte her tur öldürmek için birisini seçerler.

Kâhin: Rüyalarından haber alabilen bir karakter. Kurtadamları bu sayede bulabilir. Yani her gün tahmin etmek için birisini seçer ve bu kişiyi oyun yöneticisine sorar. Oyun yöneticisi gün sonunda o kişinin kurtadam olup olmadığını söyleyecektir. İyilerin tarafındadır.

Koruyucu Melek: Özel güçleri ile hayat kurtarabilir. Yani her gün korumak için birisini seçer ve bu kişiyi oyun yönetcisine bildirir. O kişi o gün kurtların saldırısına uğrasa bile ölmez. İyilerin tarafındadır. Aynı kişiyi art arda iki gün koruyamaz ve asla kendisini koruyamaz. Cadı veya haini kurtarması hâlinde baş melek olma şansını kaybeder.

Baş Melek: Meleğin başarılı bir koruma yapması ile kazandığı sıfattır. Melekten farklı olarak tur sonlarında bir köylünün kimliğini öğrenir.

Cadı: Kurtadamların tarafındaki bir kahin gibidir.Kahin,melek ve haini bulabilir. Her gün oyun yöneticisine bir oyuncuyu sorar. Eğer o kişi bu üçlüden birisi ise gerçek kimliğini öğrenmiş olur. Büyü yapabilir. Büyüleri daha çok hile (mindtrick gibi) yapma üzerine yoğunlaşacaktır.

İmam: İyilerin tarafındaki bir cadı gibidir. Hain, Cadı ve Kahin'i bulabilir. Her gün oyun yöneticisine bir oyuncuyu sorar. Eğer o kişi bu üçlüden birisi ise gerçek kimliğini öğrenmiş olur. Ayrıca okunmuş kişiyi bilir. Büyü yapabilir. Büyüleri daha çok korunma üzerine yoğunlaşmış olacaktır.

Avcı: 2 adet kurşunu vardır. Bunlardan sadece biriyle seçtiği kişiyi vurabilir. Diğer kurşunu intihar etmek için kullanabilir. Eğer kurtadamların öldürmek için onu seçtiği gün intihar ederse köylülerden birine kurtadamlardan birinin ismini vasiyet olarak bırakır. Vasiyetin hangi iyiye kalacağı yöneticinin çekeceği kura ile belirlenir.

Okunmuş: Her ne kadar sıradan bir köylü sayılsa da çocukluğunda imam tarafından okunmuş/üflenmiştir  Bir rivayete göre hangi kurtadam etinden bir parça koparırsa uzun geceler boyunca lanetlenir ve kurda dönüşemezmiş.


Spoiler: Official Trailer
bir grup özel rollü karakter lanetli bir şatoda tuzağa düşerler.çıkış yolu arayan kahramanlarımızdan biri bodrumdan gelen bir ses üzerine aşağı yollanır. aşağıda tozlu bir kitap bulan kahramanımız kitabı açıp sayfanın birindeki kadim laneti uyandıracak o cümleleri okumaya başlar. tam arkasını dönüp bodrumdan çıkacakken, it's atraaaaaaappp!!!!111!1111 yukarıda korkudan tir tir titreyen arkdaşları öfke dolu bir kükreme duyarlar. it's atraaaaaaappp!!!!111!1111

[center]wolf castle; the ultimate epic werewolf parody[/center]

[center]coming soon[/center]


[move]bu arada "it's a trap!!1!111!!!" demiş miydik? :kaçır: :alienjar: >:D[/move]

DM'ler:

Lunod
Snake

Oyuncu listesi:

Mad Dok
Gord10
herobeyyyyyy
UtherLigthbringer
Relentless
bodo (geçici yedek)
Black Dino Ranger
Nathaniel
Tyrael
Galadriel
sayi50
Marked One
Xaciall
XFire1994
stabilo
Cyborn
Loverman
mrsandman

Yedekler:

Maralais
darkredangel
LunodLunod
Üye
İT'S A TRAP
Mad Dok
Üye
içinde ork olsun.
Maralais
Üye
Lunod dedi:


İT'S A TRAP


Lunod dedi:


İT'S


Lunod dedi:


İT'S


olmadı.
LunodLunod
Üye
Bu arada şimdiye kadar kurtadam oynamış herkesi bekliyoruz oyuncu kısıtlaması olmayacak gibi.

Öyle çok kasınç birşey olmayacak zaten ama bir parodi ve kurtadamlar da köylüler de çok eğlenecek. O yüzden bir kurtadam oyunu oynamış biri paradosini oynamassa kurtadam oynadım demesin.


it's a trap
mrsandman
Üye
Ben varım

[sub]it is a atraaap beyler[/sub]
herobeyyyyyy
Üye
Bende varım!!!!
sonâdorsonâdor
Üye
İyilerin içine girip onları kandırmayacaksam zevki çıkmaz ki. =/
UtherLightbringerUtherLightbringer
Üye
Count me in. OVER.
RelentlessRelentless
Üye
Protoss olsun, Dark Templar olsun içinde.
UtherLightbringerUtherLightbringer
Üye


Protoss olsun, Dark Templar olsun içinde.




O zaman benim özel rolüm;

"Jedi Knight"
discussioncontroller