sevecen bir tavşandan nefret konuşmaları
MelkorMelkor
Üye
canım sıkıldı. her şeye sinirlendim. küfrettim ama cidden küfür dağarcığım pek iyi değildir. aptal, salak filan dedim işte. her şey yanlış geldi gözüme. aylardır odamdaki eşyaların yeri bile yanlış geliyor. hatta odam bile. çevremi değiştirip duruyorum. kendimi değiştiremiyorum ama. neden bilmiyorum.

bir de rica olarak pek tepki mesajı istemiyorum konuda. ama elbette kimseyi yazma diye zorlayacak değilim. ve yine elbette yanlış bir laf edersem buradan, özel mesajdan ya da herhangi bir yerden bana nefret kusabilirsiniz. ama ben hiçbir kişiden nefret etmiyorum. bu konu da öyle. sakin olun o yüzden =).

büdü: lütfen "sakin ol şampiyon" demeyin =). sakin ol diyin ama şampiyon demeyin =).

edi: pek çok yazım hatası var ama çoğu "kasıtlı" olarak yapılmış. kusura bakmayın o yüzden. zamanla daha "okunur" yazarım umarım.
MelkorMelkor
Üye

kablolardan başlamak istiyorum. hani tarihin sürekli savaşlardan ibaret olduğunu düşünen lise tarih kitaplarımız gibi. oysa tarih demek bugün demektir. bizim ona bugünden bakışımız demektir. bir sürü "ya şöyle olsaydı" diye sormak, cevaplarından korkmamak demektir. kablolarla ne alakası var? valla bu satırları yazarken bağlantıyı kurmuştum ama şimdi unuttum açıkcası. her neyse. çok fazla kablo var diyorum. teknoloji dediğin şu kabloları azaltmalı, ürünleri küçültmeli ve tasarıma önem vermeli. odama bakıyorum. kablolar. her yerdeler. az biraz güçlü olduğumu düşünmeme rağmen taşımaktan korktuğum kocaman bir bilgisayar kasası. binlerce lira. sonra tüketim niye düştü diyorlar. yahu sen bütün bu dünya sistemini renkler, ışıklar, görünüm üzerine kurmadın mı? bunun için saçma sapan savaşlar yapmadın mı? ama neden bu kadar sahte her şey? en iyi dediğimiz her ürün bile neden kullandıkça işlevsiz? yoksa işlevinden daha fazlasını beklediğimiz için mi? ne diyordum? kablolar. her yerdeler!

...
MelkorMelkor
Üye

ses! çok ses var! şu an bile. insanın gittiği her yerde. gece odamda bile. gece uyurken bile. daha iyi bir araba daha sesli motor, yine daha iyi bir bilgisayar vın vın öten fanlar, daha büyük bir şehir ve... susun artık biraz! sessizlik. biraz sessizlik.

...
MelkorMelkor
Üye

biliyorum çok yanlış düşünüyorum ama ben dünyayı bir bütün olarak görüyorum. biliyorum hepiniz suçlayacaksınız beni ama haiti'de ölen bir insan benim için alt katımda yaşayan biri kadar önemli. geçen bir "sanatçımızın" açıklamasını duydum. diyorki haiti'de deprem olmuş herkes oraya yardım ediyor. ben kendi ülkeme bakarım arkadaş. benim insanım aç diyor. işte ülkelerin, sınırların, güzel güzel bayrakların olduğu bir dünyada bunu söylemekten daha doğal bir şey yok. malesef böyle. haiti'de ölen insandan bana ne. ama öyle değil işte. bütün dünyayız biz. anlamayacaksınız. kimse anlamayacak. anlatacak yazım kabiliyetim de yok gördüğünüz üzere. ama kendi içimizde savaşa savaşa, bir organizma gibi, kendimizi öldüreceğiz. o zaman da anlamayacağız. "super mutant'lar suçlu, ghoul mu ıyk! o ne öyle?!" diyeceğiz.

...
MelkorMelkor
Üye
biraz da özeleştiri yapayım. ben ne zaman bu forumu ciddiye almayı bıraktım bilmiyorum. ne zaman bir tartışma olsa üzerine hiç düşünmüyorum bile. düşünmeye değer bulmuyorum çünkü. o buna şöyle demiş, o küfür etmiş, o bu kadar ceza almış niye? gerçekten anlamsız, manasız geliyor. ama bu kadar insan bir araya gelirse elbette sorunlar olacaktır. ona bir şey demiyorum. gayet güzel gidiyor genel olarak. arada küsenler olsa da. keşke küsmeseler. forumu bırakıp gitme olayı var bir de. neden olduğunu çok iyi biliyoruz. niye? burası bir aile diyoruz kendi kendimize. aile içinde tartışmalar oluyor, ya da birileri "unutuluyor" ve küslükler başlıyor. bence biraz mesafe koyalım aramıza. biraz ayrı kalalım. yok yok şaka. ama gerçekten burası her hafta birkaç kere girip bütün foruma bakınan insanlar için unutulmayacak bir yer oldu. kişiliğinizi şekillendirecek, belki ölene kadar unutmayacağınız bir yer. hot lövel miydi onun forumlarından beri bu yazar kadronun peşindeyim. gerçekten burası farklı. daha iyi-kötü manasında değil. farklı işte. her neyse. ne dediğimi unuttum. hah. forumu niye ciddiye almıyorum. gerçekten bilmiyorum. okumaya değer insanların bir kısmı gittiği içindir belki. ya da doğrudan benimle alakalıdır. bilmiyorum, sonunu bağlayamıyorum.

...
Creator
Üye
Hehey şampiyon >_>"

Bazen herşeyin yeri yanlış gelir insana. Aşamadır, beklenen değişimin gelmesiyle rahatlarız, olur böyle şeyler.

Forumu ciddiye almamanın kanayan bir yara olduğunu sanmıyorum. Hani sırf pisliğine forumda rahatsız hareketler yapsan, "hepiniz sanalsınız T_T " krizine girsen belki diyecektim ama yok. Tam aksine forumu aşıra ciddiye alan vatandaşlardan biri olmadığın için iyi hissetmen gerekir bence. Forum ne yani? Burda sevdiğin biriyle tanıştıysan çıkın dışarıya beraber takılın. Forumu sevilecek birşey kılan forumun kendisi, html kodları falan değil ki. İçindeki insanları seversin ancak. Ki kimse teletabi olmadığı için her kalabalık mekanda olacağı üzere sevdiğin kişiler ve sevmediğin kişiler olması doğaldır.

Şu "forum" ilüzyonunu aradan kaldırıp asıl sevilecek kişilerle birlikte vakit geçirmek olması gereken asıl olay. Haa forum ortamı tanışmaktan başka işe yaramıyor mu? Yarıyor tabi. Geyik yaparsın, bilmediğin birşeyler öğrenirsin vs. vs. ama nacizhane samimi fikrim; her tip insanın girebileceği bir komuniteyi aile olarak nitelendirmek ve sadece bu kalıba karşı bir bağ oluşturmak çok manalı olmadığı yönünde.

Bazen hayat sıkar insanı, bu yazdığım yazıda sıkacak büyük ihtimalle. Ama işte hayatta böyle birşey, benim yazım gibi (çıkartım yaparken sıçmak >_> )
MelkorMelkor
Üye
otoparklar! bakırköyde otopark kalmamış arkadaşlar. arabanızı güvenli ve belirli bir yere bırakmak isterseniz tek seçeneğiniz alışveriş merkezleri. ve benim bildiğim 3 otopark da apartman olmuş. ne kadar çok insan var şehirde. capacity, carousel ve galleria otoparklarına bırak derseniz peki gece geç saate kalıcak olursak napıcaz? sokağa bırak. oldu. yahu param var, saçmak istiyorum otoparklara ama etrafta otopark yok. batsın şehir sisteminiz. geçen mini bilgisayar alıcaktım adam gibi kasa bulamadım. ne biçim tüketimdir bu ya? bir işi yapacaksanız tam yapın bari. kapitalistseniz ya da nerede bina olmayan arazi bulduysanız apartman yapalım diyorsanız bari adam gibi yapın lan. şehri mahvettiniz. ona rağmen güzel diyorduk ya istanbula. işte... ya gerçi yine de güzel istanbul ya. bir haliçe, boğaziçine gittiğinizde yine güzel. hadi yine iyisin istanbul.

...
AK_LampardAK_Lampard
Üye
takip mesajı mırmırmır...
Gord10Gord10
Üye
Takip.
MelkorMelkor
Üye
trafik denen şey ayrı bir dünya. bütün bu trafik canavarlarından ölesiye nefret ediyorum. işin kötüsü trafiğe çıktığımda ben de değişiyorum. normalde yolda bana sataşan adama bir şey demezken arkamda onun istediği kadar hızlı gitmiyorum diye korna basana arabadan inip küfür saydırmışlığım vardır. neyseki o da inmemiş arabadan. belli ki o da değişmiş. o kornaya deli gibi "trafikte" olduğu için basmış. oysa ara sokaktayız. tem'de ben de hızlı giderim. ama ne gereği son saniyede o yeşil ışıktan geçmenin? al işte başakşehir'de bir minibüs geçti. noldu? 13 ölü. arabadan inip dayak yemeyi tercih ederim. yanımda annem, babam olsa bile. *çayına şeker atıp karıştırır* çünkü o arabanın parasını da ben vermedim, kendi canımı da oturup kendim yapmadım. korumam lazım. öyle hissediyorum en azından. daha ilginç bir anım daha var trafikle ilgili. madrid denen şehire gitmişim. ilk defa yurtdışındayım. sokaklarda keşfe çıkmışım. karşıya geçicem yaya şeridinden, araba geliyor. bekledim arabanın geçmesini ama adam geldi tam yaya şeridinin önünde durdu. ben de durdum noluyor diye. selam verip, teşekkür edip geçtim aynı karşılığı alarak. neyse. *sigarasını yakar* (aman gençler sigara içmeyin. cidden.) istanbul'a döndüm. dedim bir de ben deniyeyim şu yaya şeridinde yol vermeyi. durdum. yaya geçmiyor. arkadan arabalar geldi kornaya basıyor. ne yapacağımı şaşırdım. dedim boşver bu işi. devrim yapıcaktım ama destek yok yayalardan. onlar istemiyorsa ben ne eyliyeyim?

...
AbidikMobidikAbidikMobidik
Üye
Gord10 dedi:


Takip.

discussioncontroller