Star Wars
FaironFairon
Üye
Muhallebi dedi:

Fairon dedi:

Yanlış. Ewokların olduğu bir film nasıl kötü olabilir?



Sen çöp bir adamsın.


image

Beğenenler: __skytalker__

TaxmanTaxman
Üye
Filmin yüzde yirmisi epikti. Gerisi baya bayıktı bana kalırsa. Beğenmedim. Rogue One’ı baştan aşağı epik bulmuştum.
kurtkapankurtkapan
Üye


greedo strikes again
FaironFairon
Üye
Pfft. Karakter değişmesin demiyor kimse, oturaklı olsun diyor. Bir de lütfen film içinde yaşanan olaylar karakteri şöyle etkilediği için böyle oldu argümanı bitsin artık. O olayları yazanlar da aynı yazarlar, gayet farklı bir şey yazıp geliştirebilirler karakteri. Sonuçta başkası Luke'un geçmişinde bunlar olacak, buna göre bir şeyler yaz diyor yazarlara. Yeni serinin yazarları mantıklı arkaplan hazırlamak konusunda zayıflar bayağı, kurtarmaya çalışmak gerek yok.

Mesela

Spoiler:
First Order'ın Cumhuriyet'i bu kadar kolay ele geçirip Direniş'in bu kadar az gemisinin olmasının sebebini kitaplarda anlatmışlar olay temel olarak şu. İlk olarak First Order ve İmparatorluktan arda kalanlar farklı. First Order, Unknown Regions'a kaçıp orada yeniden yapılanmaya giriyor. Bu süreç içinde İmparatorluktan arta kalanlar teslim oluyorlar. Bunun üzerine Cumhuriyet kendini imparatorluktan ayırmak için silahsızlanmaya gidiyor. Star Killer üssü ateş ettiğinde yok edilen gemiler aşağı yukarı Cumhuriyet'in elinde kalan son gemiler. Evet, First Order tehlikesi devam ederken Cumhuriyet elindeki gücün %80'ini yok ediyor. Leia bu olayı görüp yeni bir direniş hareketi başlatarak kendine yancı arıyor. Toplamda iki filo ile First Order'a karşı bir direniş hazırlığı yapıyor Leia. İkinci filo hakkında pek bir bilgi yok ama TLJ sırasında başka bir görevdeler.(Tamamen X-Winglerden oluşan bir filo da olabilir ama ana filodan daha büyük değil muhtemelen) Ana filo da filmde gördüğümüz 4 gemiden oluşuyor.(evet)

Rey'in bu kadar güçlenmesi Snoke ölünce Kylo aşırı güçleniyor.(evet eğitim falan olmadan, karanlık taraf onda toplanıyor) Yeni seride ortaya attıkları denge muhabbeti sebebiyle de otomatik olarak Rey de güçleniyor bayağı.(hem kılıç hem force kullanımı olarak) Evet baya oyunda skill point dağıtır gibi güçleniyor Rey.



Böyle saçma sapan arka plan hazırlayan yazarlardan düzgün bir şey beklemek zor.

Bir de şunlar var


image

Bunlar gayet Mark Hammil ve Angry Joe'nun fikir değişikliği de olabilir ama Disney'in son yaptıklarını düşününce(negatif inceleme yaptığı için LA Times'ı yasaklamışlardı erken gösterimlerden) can sıkan şeyler.(Joe, Disney'e bağlı bir stüdyoya çalışıyor)
QuendarthQuendarth
Mod
Mark Hamill "ben olsam Luke'u farklı yazardım" tarzı açıklamalar yapmıştı sadece. Son tepkilerden sonra böyle bir düzeltme yapması normal. Yönetmenle her konuda fikir birliği içinde olmasa da belli ki filmi beğenmeyip sağa sola saldıran kitleye destek olmak istemiyor.
He4r0xHe4r0x
Üye
Son süreçte Mark Hamill'i takip eden herkes yeni üçlemedeki Luke karakterizasyonundan hoşnut olmadığını anlayabilir hojam.
Ben olsam Luke'u farklı yazardım demek de bunun işareti zaten. "Sadece" diyerek basitleştirdiğin şeyi alelade birisi demiyor, Luke karakterine 40 yılını vermiş adam diyor.

Böyle sanki ortada filmle ilgili bir sorun yokmuş da insanlar sırf beğenmemek için kendini zorlayıp, suni gündem yaratmaya çalışıyor gibi konuşmuyor musunuz....
CombiningPersonCombiningPerson
Üye
sadece bu film için de değil en başından beri gerek memnuniyetsizliklerini gerekse karakterler ya da senaryo hakkında yanlış bulduğu kararları dile getiriyor zaten.

mikifarenin yumruğu masaya vurduğu bariz, gülünç duruma düşmeyin durduk yere
CyroCyro
Üye
Mark Hamill zamanında ESB çekilirken Irvin Keshner'la da tartışmış, The Last Jedi'a Luke'un kötü klonunun konulmasını falan teklif etmiş. Kendi fikirleri de inanılmaz değil. Luke'a 40 yılını verdi demek işi biraz romantikleştiriyor bence. Adam Luke'la yatıp kalkmıyor sonuçta.

Angry Joe da Suicide Squad'a 8/10 vermiş bir adam. Dünyanın en iyi en objektif kritiği değil.

Disney ortalığı sakinleştirmeye çalışmıyor demiyorum. LA Times'a yaptıkları yüzünden sabıkalılar çünkü, şu an da yapıyor olmaları gayet mümkün. Ama bunları da göz önünde bulundurmak lazım.

Beğenenler: Eddard Stark, Corax, Dharkan

FaironFairon
Üye
Cyro dedi:

Mark Hamill zamanında ESB çekilirken Irvin Keshner'la da tartışmış, The Last Jedi'a Luke'un kötü klonunun konulmasını falan teklif etmiş. Kendi fikirleri de inanılmaz değil. Luke'a 40 yılını verdi demek işi biraz romantikleştiriyor bence. Adam Luke'la yatıp kalkmıyor sonuçta.

Angry Joe da Suicide Squad'a 8/10 vermiş bir adam. Dünyanın en iyi en objektif kritiği değil.

Disney ortalığı sakinleştirmeye çalışmıyor demiyorum. LA Times'a yaptıkları yüzünden sabıkalılar çünkü, şu an da yapıyor olmaları gayet mümkün. Ama bunları da göz önünde bulundurmak lazım.



Olay ne kadar iyi fikirlere sahip olmaları ya da ne kadar iyi eleştirmen olmaları değil zaten. Olay Disney ile bağlantılı iki kişinin filmi eleştirirken birden fikir değiştiren açıklamalarda bulunmaları.
QuendarthQuendarth
Mod
He4r0x dedi:

Son süreçte Mark Hamill'i takip eden herkes yeni üçlemedeki Luke karakterizasyonundan hoşnut olmadığını anlayabilir hojam.
Ben olsam Luke'u farklı yazardım demek de bunun işareti zaten. "Sadece" diyerek basitleştirdiğin şeyi alelade birisi demiyor, Luke karakterine 40 yılını vermiş adam diyor.


"Sadece"den kastım gerçekten "sadece" orada, basitleştirmek için söylediğim bir şey değil. Filmin kötü olduğunu veya karakterlerin kötü yazıldığını falan söylemedi (bildiğim kadarıyla, çok yakından takip ettiğim bir mevzu değil), ben olsam farklı yapardım dedi sadece.
He4r0x dedi:


Böyle sanki ortada filmle ilgili bir sorun yokmuş da insanlar sırf beğenmemek için kendini zorlayıp, suni gündem yaratmaya çalışıyor gibi konuşmuyor musunuz....


Öyle konuşmuyorum ben. Filmin bazı sorunları olduğu açık ve beğenmeyenlerin haklı sebepleri var.

sadece bu film için de değil en başından beri gerek memnuniyetsizliklerini gerekse karakterler ya da senaryo hakkında yanlış bulduğu kararları dile getiriyor zaten.

mikifarenin yumruğu masaya vurduğu bariz, gülünç duruma düşmeyin durduk yere


Yahu yapılan işi eleştirmek başka, kendi iş arkadaşlarına ölüm tehditleri gönderen kitleyi desteklemek başka. Olay büyüyünce tabii ki geri adım atacak, normal insan davranışı bu. İşin altında komplo teorisi aramaya gerek yok. Disney'in eleştirmenlere para yediriyor olma olasılığı var ama çok daha basit bir şekilde açıklanabilen bir durum bu.

Beğenenler: Eddard Stark

discussioncontroller