Call of Duty: Modern Warfare 3
fortun
Üye
@kurtkapan

Sağol, bu konuyla ilgili bir şey yazmıyor ama oyunun manuel kitapçığını gördüm sayende. Onu indireceğim :)
SwooshSwoosh
Üye
rest of the world dediği bildiğim kadarıyla rusya versiyonundan ayırmak için. sansürle alakası olduğunu sanmam
fortun
Üye
Multiplayer'ı 1280*720 çözünürlükte oynarken Theater da bu çözünürlükte mi kaydeder yoksa oyunu 1920*1080 çözünürlüğe getirdiğimde daha önceden düşük çözünürlükteki kayıtlar yeni çözünürlükte çıkar mı? Bu sorum High-Low ayarlar için de geçerli.
fortun
Üye
Recon Drone'u bir türlü havalandıramadım. Mouse orta tuşuyla filan mı havalanıyor? Uçmak istiyorum tuhdor bey :wings:

Bu arada herkes bilmem kaçıncı prestige'de. Çok yalnız hissediyorum kendimi :disappointe
bonanzia
Üye
MW3'de yaygın olan herhangi bir teknik sorun varmı arkadaşlar?(BF3'deki Çalışma durduruldu hatası gibi)
VodkaliBaklava
Üye
"Service unavailable" diye bi' hata alıyorum sürekli, hadi pre-load'a rağmen gene indirdi tekrar ona bi' şey demedim de. Bu nedir yahu.
NitroNitro
Üye
Oyunu oynamak için azıcık geç kaldım fakat
Spoiler:
Kendi bilgisayarım çalışmadığı için geçenlerde kuzenimin bilgisayarında başladım. Hemen hikayeyi görmek istediğim için regularda başladım oyun bitti tek oturuşta. Ben ki MW2'yi çok beğenmemiştim, 3 ilaç gibi gelecek diye düşünürken ummadık savaş baş yardı. Soap'un öldüğü yerde böyle ifadesiz bir kaldım, onun dışında faso fiso. Oyunu bitirdikten sonra aklımda kalanlar sadece Soap'un ölümü, Price'ın purosu ve patlama yaşanırken kameramanın gözünden patlamak.
Ertesi gün veteranda tekrar başladım can sıkıntısından. Tek istediğim tadını çıkara çıkara, yavaş yavaş ilerlemekti. Ama gördüm ki veteran veteran değil. Gözle görülür tek farkı son bölümde yaşadım. Jaggernaut falan dinlemeden indirdiklerine tanık oldum. Hatta "ulan hata verdi heralde üstümdeki zırhı falan algılamadı, iki mermide nasıl ölünür lan" diye bir höykürüşüm oldu.
Bunun dışında son sahne doğru zamanda doğru tuşa bas olmuş, hatta sadece tuşa bas olmuş. Film havası vermek için iyi olabilir ama o camın üzerine düştüğümüz anda tahmin edilebilir bir sondu bana kalırsa. Üstüne tek bir kelime etmeden bitmesi de ayrı mallık.
MeTaL_KnighTMeTaL_KnighT
Üye
Hey Allahım ya !!! Daha iki gün önce Vatanda ve Bimexte 92 - 100 Tl filandı oyun şimdi baktım 150 - 160 Tl fiyatına çıkmış !!! Allah belanı versin Aral inşallah en kısa sürede iflas edersinde bizde rahat bir nefes alırız. Aç gözlülüğünden bıktık usandık.Yemin ederim bu ülkenin yüz karasısın. Alt tarafı PC oyunu ne lan o fiyat 160 TL !!! Oyun çıkalı 7 - 8 ay olmuş hala bu ne fiyat. Allahsız kitapsızlar. Tez zamanda batarsınız inşallah :angry: !!! Sizlerden nefret ediyoruz !!! Türkiyede oyunculuğu baltalamak için elinizden geleni yapıyorsunuz. Aç gözlü tek hücreli terliksi hayvanlar. :furious3:
__skytalker____skytalker__
Üye
O fiyat düşüşü 1 temmuza kadar olan bir kampanya idi. Oyunun fiyatı için birine sövüceksen Acti'ye söv. Aral'ın bir suçu olduğunu sanmıyorum.
bfrheostatbfrheostat
Üye
O 1 Temmuz'a kadardı da Aral'ı biliyoruz az çok, tamamen Activision'a atmamak lazım suçu.
discussioncontroller