Site ve Forumdaki Problemler
DevileanDevilean
Üye
Creign'in gönderdiği hataların ilk ikisini ben de sürekli almaktayım. Sürekli sayfa yeiliyorum bu yüzden, sıkılıp bırakıyorum bazen de "Eh yeter" diye. Özellikle herşeyi kod kod görünce içim daralıyor.
Blight
Üye
Başlık açılıyor ama tek düzelme, tek icraat göremiyoruz. Eminim cacheler taranıyor falan bir işler yapılıyordur ama allahi o tarayıcıda yok, bu tarayıcıda şu varla olacak iş değil bu. Site bozuk işte tarayıcısından banane.

Gelip anlayış söylevi yapan dergi yönetimi de görünmez oldu, forum yönetimi zaten yok bilmem farkediyor mu kimse. Herkes biraz iyileşti desin dursun daha.
aztek
Üye

Başlık açılıyor ama tek düzelme, tek icraat göremiyoruz. Eminim cacheler taranıyor falan bir işler yapılıyordur ama allahi o tarayıcıda yok, bu tarayıcıda şu varla olacak iş değil bu. Site bozuk işte tarayıcısından banane.

Gelip anlayış söylevi yapan dergi yönetimi de görünmez oldu, forum yönetimi zaten yok bilmem farkediyor mu kimse. Herkes biraz iyileşti desin dursun daha.



Yapma abi, tamam hatalarla karşılaşıyor olabilirsinizde, ilk günlerle yada haftalarla şu anki durum aynımı? Deminden beri 4-5 sekme aynı anda açıyorum hepside sorunsuz,hızlı bir şekilde açılıyor haksızlık ediyorsunuz bence.Şu sıralarda sitenin sorunlarını çözme girişimi varmı yada devam ediyormu bilemiyorum ama çalıştıkları aşikar bence.Savunduğum yok ama bu kadar ağır eleştiriye de lüzum olmadığını düşünüyorum
Blight
Üye
Forum anasayfasını açmak için saydım, yalan söylemiyorum(ki söylesem ne geçer elime ben düzelmesini istiyorum) 8 kere refresh yaptım. Yarısı kod yarısı ucube sayfa düzeni şeklinde açılıyor. Bunu çekmek istiyor olabilir başkaları ama şahsen ben istemiyorum. Öyle 4-5 sekmede sorun yoktuyla falan olacak iş değil diyorum, ne kadar aza alışmızsınız anlamıyorum. Hani fazladan bir şey istesem saçmaladığımı bilirim de olan şeyin düzgün çalışmasını istemek ağır eleştiri gerektiriyorsa, en ağırını da yaparım. Hakkımdır.
DevileanDevilean
Üye
Sadece bugün, kod hatasını en az 20 kere almışımdır da gerisini bilmiyorum.
PLANESWALKERPLANESWALKER
Üye
Dün gaza gelip yazdım uzunca bir yazı sonra gönder dedim kod hatası verdi üşenmedim tekrar yazdım gene aynısı bende sinirlendim kapttım forumu,artık düzelsin şu sorunlar eski forum her anlamda daha iyiydi yeni forum dikiş tutmadı bi türlü.

Ayrıca dvd ile ilgili bir sorun yazdım bir haftadır bir tane yetkili gelip de bir açıklama yapma zahmetine girmedi.
epic_dogepic_dog
Üye

Merhaba,

Şu ana kadar sitemizdeki sorunlarla ilgili birçok çalışma yaptık.
Yaptığımız son çalışmalar ile başta performansla ilgili olan sorunlarımız çözülmüş görünüyor.

Diğer başlıklarda belirtilen sorunlar ve çözümler birbirine karışmasın diye bu başlığı açtık ve sizlerin de yardımıyla, varsa kalan son problemleri de çözmek istiyoruz.

Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyoruz.

OGZ Online

Bildirilen problemler:
-Sayfa yüklemede hata (bknz. kurtkapan'ın mesajı)
-Invalid Token hatası
-Mesajlarıma Yazılan Cevaplar geri gelsin (bknz. -> sağ taraf)[Not: Performans etkileri takip ediliyor]



Hala hata alan var mı? Ya da burada listelenmemiş bir hata alan?
FeylingFeyling
Üye
Hata mı, siz mi yaptınız bilmiyorum ama rütbe puanı gözükmüyor sağ yukarıda.
epic_dogepic_dog
Üye
Evet, ben kapattım.
RelentlessRelentless
Üye
Niye kapadın ki panpa, puanlar iyiydi.
discussioncontroller