LovermanLoverman
Üye
link
Dark_BlueDark_Blue
Üye

hümanizm falan filan fıs bu konuda, bi suriyeliyi kendi ülkesinde istememek bir türk'ün en doğal haklarından biridir eşkiyayı iti kopuğu serseriyi neden barındıralım, zorunda mıyız birader



İşte benim en sevdiğim düşünce yapısı. Sen kendini muhtemelen ırkçı olmayan biri olarak tanımlıyorsundur. Hümanizm, enternasyonalizm gibi konuların " ama " sı olmaz.

Sorulması gereken soru neden " barındıralım " değil neden "kontrollü" olarak barındırmıyoruz ? olmalı.

CoraxCorax
Üye
kontrollü barındırırsak nüfus kağıdı verip oy kullandırtamayız çünkü
LovermanLoverman
Üye
wowowowowowowo

bi suriyeliyi kendi ülkesinde istememek bir türk'ün en doğal haklarından biridir



yüzyılın faşistliği dönmüş de kaçırmışız yav

laflara bak sen.

bence ülkeyi total turkish yapıp sınırları da turizme kapayalm, en doğal hakkım.

pure blood turkish çomarlarıyla mutlu yaşarız, sokayım türklüğünüze bu nedir.

ve dahi sokayım tüm etnik milliyetçi anlayışlara, kürtçülük, fransızcılık, rusçuluk vs.

amma taktınız son 1-2 yıldır türk oluşunuza ya

LovermanLoverman
Üye
bu arada faşistlik demişken "HEYKEL" dikildi

https://twitter.com/Diljiyan49/status/500311065688047616/

hevaller en sonunda terörist heykeli de diktiler, tabii bizim muhalif kesim kuduruyor.

yorumlardaki ben bu filmi gördüm, adı TC idi galiba kısmı çok güzel oturmuş...

söyleyecek bir şey yok heykelci zihniyetten olacakları belliydi zaten, türkiye atatürk için ne yapıyorsa bunlar da apo için onu yapıyorlar. yalnız çok garip bir şey var, bu heykeli dikilen teröristin apo tarafından öldürüldüğü söyleniyor, apo kaç kere kandili uyardığını söylüyordu, apo'nun durduğu yere kandil daha milliyetçi kalıyormuş...

valla çok garip yerlere gidiyor mesele, apo ve kck kadrosu 10 yıl içinde çıkacak, siyaset yasağı da 5 yıl olsa 20 yıla bu ülkede aktif siyaset içinde olacaklar, demokratik özerklikten sonrası büyük ihtimalle pkk ve kürt ayrımcı hareket bölgede vızır vızır propaganda yapacak, özür kürt devleti amacıyla bir çok kere Türk hükümeti ile karşı karşıya gelecek. işin garipleşen kısmı APO bu konumda ne yapacak, orası önemli. sanırım türkiye kendisini bölgedeki adamı olarak görecek, zaten daha önceden apo'nun "pkklı mit müsteşarı, türk ordusuna bağlı pkk güvenlik kolları" önerileri mit içersinde konuşulmuştu. apo'ya göre bölgedeki kürtler için tehdit ermenistan, iran ve islamcı araplar. kendisi türklerle birlikte bir set kurmak istiyor. ayrıca son görüşmelerde cemaati de aracı düşman, arkasındaki esas düşmanı ise israil diye dile getiriyor. chp ve mhp de bu cemaat gibi aracı faşist kurumlardır falan demiş zat-ı şaaaaane. ardından yaptığı bu üçgen (chp/mhp - cemaat - israil) erdoğanı da almaya çalıştı mit askerlerden sağlam durdu, mit bu ülkenin milli iradesi gibi güzellemeler de zaten kendisinin artık neye soyunduğunun göstergesi.

ha dışarı çıkınca tutar da bağımsız kürdistan derse yapacak bir şey yok, gerçi demeyeceğini söylüyor, işi oraya götürürseniz de 50 bin kişilik savaş olur, savaşırsınız savaşmazsınız, kaybeder kazanırsınız bilmem, beni karıştırmayın, apo ismini ağzınıza almayın falan diyor. öyle bir savaştan çıkamayacakları falan çok malum çünkü.

neyse ffs, Türkiye - özerk Kürdistan ele ele verip Irak - Suriye konumlarını sömürecekler belli ki. isidin gelip komşu olmaması için hem biz hem tüm avrupa tutup kürtleri silahlandırdık, bir yandan birileri "mücahitleri" erdoğan destekliyor diyor. vallahi bölgede ulus kürdistan kurmak için türkiye-amerika-dünya ele ele vermiş dahi olabilir zaaaaar.

ekşi'de falan heykel olayına millet çıldırmaya başlamış, #direnLice'ye bırakıyorum:

http://4.bp.blogspot.com/-l2jSmfJ_JNA/UbY1WlDem7I/AAAAAAAAJY0/pipXzLnB7Is/s1600/taksim-gezi-parki+(1).jpg
http://www.yuksekovahaber.com/images/news/bdpden-gezi-parkina-kitlesel-yuruyus-111358.jpg

yada

http://www.hizliresimyukle.com/image/PdSR

yada

image

tüm bunların sonunda, hiçbir şeye gönülden (geziydi, seçimdi, erdoğandı, chpydi) katılmamış, uğruna faaliyet göstermemiş olmanın nasıl bi raaad kafası var bilemezsiniz hevaller. bir de ülkede ıssız bi yere taşınmak veya tamamen terk etmek nasip olsa...
goo_khangoo_khan
Üye
Loverman dedi:

wowowowowowowo

bi suriyeliyi kendi ülkesinde istememek bir türk'ün en doğal haklarından biridir



yüzyılın faşistliği dönmüş de kaçırmışız yav

laflara bak sen.

bence ülkeyi total turkish yapıp sınırları da turizme kapayalm, en doğal hakkım.

pure blood turkish çomarlarıyla mutlu yaşarız, sokayım türklüğünüze bu nedir.

ve dahi sokayım tüm etnik milliyetçi anlayışlara, kürtçülük, fransızcılık, rusçuluk vs.

amma taktınız son 1-2 yıldır türk oluşunuza ya



Ya arkadaş ne kadar saçma konuşuyorsunuz insanın beyni uyuşuyor okuyunca.

Devlet dediğin idari bir yapılanma. en temel önceliği de VATANDAŞLARININ temel hak ve özgürlüklerini sağlamak. Temek hakların başında yaşama hakkı geliyor. Yani bir devletin en önemli önceliği vatandaşının güvenliğini sağlamak. Karşılıklı hak ve ödevler var bu konuda. Ben vergi veriyorum, toplumsal bir mutabakat olan kanunlara uyuyorum, askerlik yapıyorum karşılığında devletten kaynaklarımı benim için yönetip benim güvenliğimi sağlamasını bekliyorum. O ne yapıyor? Bir başka ülke vatandaşını hiç bir entegrasyon ya da rehabilitasyon kaygısı gütmeden, psikolojik ya da fiziksel geçmişine bakmadan alıp ülkenin içine atıyor. Bu adam katil mi, hırsız mı, deli mi, hasta mı belli değil. Adam ülkeye giriyor cinayet işliyor, gasp ediyor hatta hastalık getiriyor. Güvenliğime doğrudan tehdit oluyor. Savaş vardır bu adamlar zor durumdadır, yardım edersin, kamp kurarsın, hatta gerekirse silah gücüyle korursun tamam. Ama sen benden evimde karım kızım varken bu adamlara oda vermemi istiyorsun. Sokayım hümanizminize bu nedir?

Bunun Türklükle ve dahi milliyetçi anlayışlarla ne alakası var? Devlet dediğini kurumun varlık sebebiyle ilgili bu. Milliyetçi olmayan ülkelere elini kolunu sallayarak girebiliyor musun? Var mı dünyada böyle bir ülke?

Yahşi_
Üye
Loverman faşistsin dediyse faşistsin. NOKTA.

Beğenenler: Alpharius, Corax, Trajengya

Gabriel Angelos
Üye
offfffff herkesin ağzında sakız gibi gezen faşizm lafını görmekten sıkıldım

mmm orta asyadan gelen faşizm
ooo türk faşizmi mi o alayım bi dal
aaaah şurdan faşizm
ooohh bebeğim biraz daha faşizm
JerryJerry
Üye
Gelen ekibin sicili temiz de değil ki dostlar, adamların bütün teröristleri burada. Hanım ve çocukları dileniyor, gençleri sigortasız çalışıyor, geri kalanı askeri eğitim alıyor.

Tüm bunların suçlusu hükumet. Suriye'de Esad kazandığı için bize daha neler girecek, tahmin edemezsiniz.

------------------

Sıra geldi muhalefete;

Muharrem İnce'nin genel başkan olmasını çok istiyorum, öyle böyle değil. Bizim milletin sevdiği türden(hatip, egoist), gerekirse RTE'nin tüm sülalesine sövebilecek kapasitede bir adamdır. Yeri geldiği zaman bir opera sanatçısı gibi yüksek oktavlara çıkabiliyor, "eeeyyyy" diye girenlere "zaaaaaxdxd" diye cevap verebilecek bir insan.

Aynı RTE gibi bu adamın da arkasında efsane bir danışman kadrosu var. Benziyorlar vesselam, hayırlısı olsun.

Beğenenler: Corax, Trajengya

TriumvirateTriumvirate
Üye
Şimdi sen faşistsin, o faşist falan demeyelim de. Bu ülkede, hatta bu coğrafyada faşist olmayan var mı yahu.
Ülkenin en demokratik yanı, en aydınlık yüzü olan benimsenen ve hatta tapınılan Kürtler (Yersen) bile kendilerine demokrat aslında, dışarıya karşı yine faşist. Din diyoruz, bağdaştırıcıdır diyoruz, ee orada ne var, Yine kendilerine müslümanlar, aslında herkes kendine müslüman.


Hal buyken ben pure demokrat olucam demek akla abes geliyor tabi. Tamam evini açmışsın elin acizine, bir şey beklemeden, eyvallah, yardım ediyorsun edebildiğince. Ama şuna şu şekilde bakmak gerek, her şeyin bir limiti var, kaynaklar sonsuz değil. İş ya ben ya sen noktasına gelince, şahsım olarak ben "ben" demek zorundayım, herkes gibi. Ki iş o noktaya geliyor. Devlet tarafından pek önemsenmeyen, ve hatta dışlanan hor kullanılan insanlarız. Ve onun bu vurdum duymazlığı yüzünden dışarıdan insanlarla muhattap olmak zorunda kalıyoruz, neden çünkü onlar için vasıfsız, kullan at modeli işçiler ve oy deposu. Bizim durumumuzda bir yere kadar. Yedikleri, içtikleri, yaptıkları, sağlık giderleri, kısacası bütün harcamalar cebimizden sağlanıyor. Gel gelelim, yine de yaşadıkları coğrafyadan alışık oldukları talan, kavga gürültü ve cinayet düzenine ülkemizde bize karşı olarak devam ediyorlar. Biz buna yediği çanağa pisleyen insan modeli deriz. Deseniz ki, dingonun ahırımı lan burası, şikayetçiysen bu adamlardan git devlete yap bu şikayetini, çünkü onlar getirdi bunları buraya. Efendim, bu ülkede 10 senedir devlet mevlet yok, kimse kendini kandırmasın. Halkta durumun böyle olduğunu bildiği için, zaman zaman kazan kaldırıp haklı tepki gösteriyorlar.
Vakti zamanında hiç açmayacaktık o kapıları, bir kaç ay barbar olarak anılırdık, şimdilerde kimse hatırlamazdı bile. Ama malesef aldık başımıza belayı, geri de döndüremeyiz artık bu adamları. 10 seneye kalmaz yeni azınlık sorunu olarak geri dönecek bunlar bize. Tamamen insanlıktan çıkın, kafatasçı faşist olun demek değil bu ama saf bir şekilde demokratım ben her yer toz pembe, Bonzaimi çekip dünyaya çiçek dağıtıyorum demekten öte azıcık kendinizi düşünü yahu.
Bu tartışma kapatıldı.
Aktif Başlıklar
discussioncontroller