Kingdom Hearts Serisi
JejunumJejunum
Üye
Başlık açıldıysa kilitlenebilir.

Aslında sadece Playstation değil Nintendo konsollarına da yayılmış bir seri bu. Disney ile FF dünyalarını aynı potada eritmeyi amaçlamış ve başlı başına bir seri olmuştur. Oyunlar kronolojik olarak sıralanacak olursa;

-Kingdom Hearts Birth by Sleep (2010, PSP)
-Kingdom Hearts (2002, PS2)
-Kingdom Hearts Chain of Memories (2004, GBA ve 2008, PS2)
-Kingdom Hearts 358/2 Days (2009, DS)
-Kingdom Hearts II (2006, PS2)
-Kingdom Hearts coded (2008, DoCoMo ve 2011, DS)

Mart 2012'de de serinin 7. oyunu Kingdom Hearts 3D Dream Drop Distance çıkıyor Japonya'da.

Bu serinin fanatikleri ve KH3D'yi dört gözle bekleyenler, geçmiş oyunların hikayesinde aklında soru işareti kalanlar ve serinin can alıcı sahnelerini yad etmek isteyenler bu başlığa.
darkprensdarkprens
Üye
Arkadasim Kh3u taa 2005ten beri bekliyor, Square enix herkesi trollemisti tabi, KH2'nin sonunda birth by sleep trailer'i gostermisti herkes KH3 sanmisti.

Oyunun konusuyla o kadar samimi degilim ama Axel <3 :D <br />
Kh1 ile 2yi hep oynamak istemisimdir ama ps2ye alamamistim, arkadasimda oynuyordum bende.

KH3D degil de artik Sora'yi ozledik KH3 oynayalim Final fantasy 13 grafikleriyle..

Ff 13 grafikleriyle KH.. Off dusunemiyorum ne kadar guzel olacagini. Ha bi de adamlar DS'in gercek gucunu gosterdiler 358/2 days ile.
JejunumJejunum
Üye
Bence grafik stilini bozmamaları lazım. O stil sayesinde acayip akıcı Disney karakterleri yapmışlardı, hani çizgifilmden oyuna geçmiş gibi direk, hiç sırıtmıyordu. Ama evet, KHIII'ün grafik kalitesinin en az önceki KH'lerin CG videoları kıvamında olması lazım.

Sence KH3D Türkiye'ye gelir mi?
Cloud_StrifeCloud_Strife
Üye
Aynen KH3 yalan oldu zaten artık.

Ben bir çok oyununu oynadım, ama bana sorarsanız en sağlamı BBS'ydi, çok merak ettiğim bir hikâyeyi konu alıyordu, zaten meşhur KH3 fragmanı diye sanılan videosuyla Advent Children'ı bilinç altımdan silmişti. KH2'nin sonlarını asla unutamam tabi.



PS3'e bilerek yapmıyolar Blu-ray'ın kapasitesinden korkuyorlarlar, ona yapmak yerine 3 tane farklı konsola farklı oyun çıkaralım diye bakıyorlar, piyasa bu şekile girdi maalesef.

3DS'dekine gelince, henüz 3DS'im yok ama bi MH bide KH için alınabilitesi var.
darkprensdarkprens
Üye

Sence KH3D Türkiye'ye gelir mi?


Gelmemesi icin bir sebep gormuyorum da KH2 orjinal olarak gelmemisti diye hatirliyorum.

Ben hala KH3'un ps3e gelecegini dusunuyorum sonucta KH2 de ps2'nin en son oyunlarindandi. Daha Versus cikmadi ama nereye cikiyor.

Ben pek oynamadim ama tum oyunlarini oynamis arkadasim da KH2 ile BBS'nin en iyi KH oyunlari oldugunu soyluyordu, 2sinin arasinda karar veremiyordu.

Bu Square Enix'teki adamlar iyi trolluyor yanliz KH2'de var miydi bilmiyorum ama KH2 Final mix'te Tera'yla savastigimiz bir bolum vardi, bir de BBS videosunu gorunce iyice bir sasirmistik :D. Roxas napiyor oha falan dedik megerse Venn diye bir karaktermis :D

Ama dedigm gibi KH3 ani bir sekilde aciklanabilir.
JejunumJejunum
Üye
KHII'de dövüştüğümüz Terra değil Lingering Sentiment idi, Terra'nın boş zırhı yani. Çünkü Terra, diğer adıyla Terranort, Xemnas'ın ta kendisi aslında. Fakat Ansem the Seeker of Darkness'ın nasıl oluştuğunu ben hala anlayabilmiş değilim. Kendisi Master Xehanort'un Heartless'ı, Xemnas da Nobody'si. Bunlar ikisini de öldürdüğü için KHIII'te Master Xehanort, BbS'deki haliyle tekrar ortaya çıkacak. Tetsuya Nomura diyor ki KH3D, BbS gibi "numarasız" olsa da en az numaralı oyunlar kadar önemli bir bölüm olacakmış. Dream World'de geçiyor bildiğiniz gibi KH3D, içinde herkes var. Xemnas ve Ansem the Seeker of Darkness da dahil. Bence Sora'nın son boss'u Xemnas, Riku'nun son boss'u da Ansem SoD olacak.

Ben seri içinde kötü bir oyun oynamadım şahsen, ki 6 oyunu da oynadım. Sadece en bayığı Coded idi, o da KHI'i bilmemkaçıncı kez baştan oynattığı ve senaryo hakkında olayı çok az ilerlettiği için. Ama en azından King Mickey'nin Sora'ya gönderdiği mektupta ne yazdığını öğrendik ve KH3D ile ilgili gizli sonu gördük.

KH3D'deki dünyalar; Notre Dame, Traverse Town'un 4. ve 5. District'i, Three Musketeers (Mickey, Goofy ve Donald'ın aynı adlı çizgifilminden uyarlama, Mickey daha kral değil), Tron Legacy ve Fantasia (Büyücü Mickey var, Mickey'nin toplamda 3 versiyonu var yani) varmış. Daha da eklenen olur dünyalara. Şahsen çok heyecanlıyım.
darkprensdarkprens
Üye
KH serisinin tek kotu yani bu kadar onemli oyunlarin el konsollarinda da olmasi. Eger KH 1 ve 2yi bitirmis olsam arkadasim gibi ben de ds ve psp alirdim. Neyse zaman gelicek oynayacagim :D
JejunumJejunum
Üye
KHIII'ün Wii U'ya çıkacağı söylentisi var bir de. Gerçi Nomura birkaç sene önce demişti "PS3'e çıkacak" diye. Şu anda toplam 5 konsola yayılmış durumda, PS2, DS, PSP, GBA ve 3DS. Buna PS3 veya Wii U eklenecek, 6 konsol olacak. Frençayzın da bi sınırı var. Ama umarım 3DS'e DS'te olduğu gibi 2 Kingdom Hearts çıkar en az.

Vita'ya ben Birth by Sleep Vol. 2 bekliyorum.
Cloud_StrifeCloud_Strife
Üye
Vita'ya özel KH duyurusu olmamasından korkuyorum bu gidişatla, umarım yoluna girer.

Bence SE el konsollarında iyi sattığı sürece yan oyunlara devam eder, 3. oyun falan hikâye olur bu gidişle. Gerçi BBS gibi kaliteli gelecekse diğer oyunlarda hayır demem.
JejunumJejunum
Üye
BbS Vol. 2 Vita için çok yüksek bir ihtimal. Hani KHIII'ün çıkması bile bu kadar garanti değil diyebilirim.
FeylingFeyling
Üye
BbS'de Ventus'u bitirdim. Ben yaptığım bütün büyüler, skiller, level'ım ve açtığım treasure'lar aktarılacak diye beklerken, Aqua ile başladığımda her şeyin sıfır olduğunu gördüm, moralim bozuldu. E dedim o zaman boşuna mı hazine sandığı alacağım diye etrafı araştırıyorum, ulaşamadığım yerlere çıkmak için skill kasıyorum. Üzüldüm ama bozmadım devam ediyorum (Sadece Ventus'a bir hikaye yazsalar daha güzel olurmuş ya, ya da Terra ile Aqua'nın bakış açısından Ventus... Bir de Ventus'un finalini gördüm ama asıl sonu benim düşündüğüm gibiyse, Roxas adına çok sevineceğim. Ona ve arkadaşlarına varmışlar gibi kanım ısınmıştı çünkü.

Böyle şeylerin varlığı aklımı alıyor. Tabii ki fan yapımı. Bunun direk Full Metal Alchemist açılışından FF6 için yapılmışı vardı, kalbi zayıf fan arkadaşlarımı üzmüştü bayağı.
[video]
discussioncontroller