Şarkı ismindeki son kelimeyi değiştirmece
hadicanımoradan
Üye
Açıklamaya gerek yok sanırım. funky_boy başlattığı için ilk kelimemiz "Shit"

Türkçe şarkıya denk geldiyse yapacak bir şey yok o yüzden yabancı şarkılar dinleyin bol bol.

Arada kelimeyi değiştiririm böylece başlığın süresi biracık daha uzar.

İlk ben başlayayım.

Electric Six - Gay Shit
funky_boyfunky_boy
Üye
Dean Martin - That's Shit
Edward The PaladinEdward The Paladin
Üye
hangi mod bu konuyu kapatacak riks budur.

entry 8 le biterse adra 9 la biterse sonador 0la biterse hannibal king
RelentlessRelentless
Üye

hangi mod bu konuyu kapatacak riks budur.

entry 8 le biterse adra 9 la biterse sonador 0la biterse hannibal king



arkadaşım!!!! oyuna katkıda bulunmayacaksan saçma sapan mesajlar yazma !!1!!1
funky_boyfunky_boy
Üye
Louis Armstrong - What A Wonderful Shit
hadicanımoradan
Üye
Adra kapayacak demek ki. Hem zaten burası onun mekanıymış. Ama bence bir şey olmaz. Güzel bi başlangıç oldu bence.

Soundgarden - Rusty Shit
deathly hallowdeathly hallow
Üye
Coldplay - Don't Shit
salih32salih32
Üye
The Prodigy - Warrior's Shit
__skytalker____skytalker__
Üye
AC/DC - Back in Shit
Amenquiver
Mod
Ulan bari şarkı ismindeki son kelimeyle yeni bir şarkı ismine başlayın. Zaten boş bir atraksiyon olmuş da bu hepten manasız.
İ. Evrenİ. Evren
Üye
WTF
Bu tartışma kapatıldı.
Aktif Başlıklar
discussioncontroller