The Realm Of Mad God
nester
Üye

Kongregate hesabım ile steam'de oynayamıyormuşum :/ Baştan okçuyu açmaya uğraşıcam şimdi. Wizard neyse de Priest ile level atlamak tam işkence.



Oynayabiliyorsun abi bende olmuştu
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
web hesabın ile oynayabiliyorsun steamden. Oyun açıldıktan sonra account bolumune gel ordan giriş yapabılıyorsun.


Giren olursa steam'den dürtüklesin.

steam: smoking1ace



Aslında skype ile daha eğlenceli oluyor ama kulaklığı kırdım. yarın çıkarsam aıcam yeni bir tane.
XFire1994
Üye
Argh, çok geç. Neyse yeniden açtım okçuyu, şimdi dalacağım oyuna.
MuhallebiMuhallebi
Üye
Ha aman korktum bir an Kongregate hesabından Steam'e geçip devam edemiycez diye. Gerçi çokta ilerlememiştim ama yine de insan baştan başlamaya çok üşeniyor.

Oyun gerçekten çok eğlenceli olmuş. Hele hele Skype üzerinden kuzenim ve bir arkadaşımla beraber oynuyorum ve bi yandan muhabbet falan derken zaman su gibi geçiyor.

Kongregate böyle arada insanı esiri edecek oyunlar çıkarmıyor mu belirli aralıklarla ömrümü yiyor resmen. :D
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
var mı oynayan? gelin quest yapalım biraz. Yalnız steamde değilim şuan browser üzsrinden oynuyorum. yani buradan haber verin. bi server da bulusalım.
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
huntress im gitti yahu :.(

O kadar da item vs kasmıstık. Çok rahatsız oyun yapmıs adamlar yahu :D

Knight, paladin, wizard ws çok hikaye bence. En iyi classlar archer ve huntress. Hem uzak mesafeden ates ediyor ikisi de hem de daha geniş alana etki ediyorlar.

warrior class ları çok yaklaşmaları gerekiyor düşmana ve genelde düşmanlar çok hareketli olduğundan vuruşları tutturmak bir dert.
XFire1994
Üye
Ben Necromancer açmak istiyorum da beceriksiz olduğum için bi türlü 20 levela gelemedim wizardla. Bir de şu an kullandığım netbook resmen oyunu çalıştırmadığı için oynayamıyorum. Bi bilgisayar nasıl bir flash oyunda kasar anlamadım ki :/
XFire1994
Üye
Sonunda 20 level oldum Wizard ile, ama şimdi de hiç ölüp baştan Priest oynayasım gelmiyo :/
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Bir iki kere lvl 20 olup ölürsen ondan sonra hem nsıl hızlı level atlayacağını öğrenmiş oluyorsun hem de biraz vurdum duymazlık oluşuyor ve alışıyorsun ölüp dirilmelere.

Haa ama çok kasıp güzel itemlar bulduysan ve onlar üstündeyken ölürsen yine için fena cız ediyor.

Mesela az önce yeni karakter açtım wizard ve yine 20 ledim. Ama elimde hiç item yok, ölsem de gam yemem :D Level 20 yapmak kolay yani. Fame kasmaya başladıktan sonra işler karışıyor işte :D Çünkü ölmemen lazım, çünkü ölünce toplam fame'in artsa bile tek karakter ile yakalaman gereken fame çıtalarını aşamamış oluyorsun.
XFire1994
Üye
Bugün 5 kere öldüm Priest kasarken. 3'ünde 18 leveldım. Ama sonuncusu kadar üzmedi hiçbiri. Sonuncusunun üstünde Oryx'ten düşürdüğüm harika bir skull vardı, necromancer'ımda kullanacaktım onu :(

Oyunda olan varsa buluşalım, tek başıma kasmak sıkıcı oluyor bi süre sonra.

edit: Bir de bugün bi tane blue drake egg (ninja)lootladım, vault'ta saklıyorum satmak için :P
discussioncontroller