Pandæmonium IV - City of Shadows
LetheLethe
Üye
Ahah cidden fikir yürütüyormuydunuzki oyunu oynarken, yoksa başkalarının sizin yerinize düşünmesine izin mi veriyordunuz?
[Deleted User]
The user and all related content has been deleted.
LetheLethe
Üye
Peki. :D Ama oyun bitsin büyük konuşacağım. :D
XFire1994
Üye
Lunod: 1 (Audiodragon)


-Lunod
-Lonly_Wolf
-ReyCey98

fixd
AdramelechAdramelech
Üye
Abi şu oyunu kapatmak istiyorum izninizle, hiç zevk almıyorum çünkü şu anda. D: Sıfırdan başlayalım, güzelleşelim diyorum. Size bağlı. Bütün oyuncular, bundan sonra başlayacak oyuna davetli bu arada.

http://oyungezer.com.tr/forum?func=view&catid=104&id=1495726
Lonly_Wolf
Üye
Ya aslında kapatabiliriz bence.Son turda ne olacağı belli.
LetheLethe
Üye
Zaten yarın akşama ortada kimse kalmaz. Boşuna baltalamayalım geriye kalanların zevkini. Ancak yarın akşamki tur sonu erkene alınırsa ardından yeni oyun başlayabilir.
Lonly_Wolf
Üye
Pekala oyunu bitirelim mi bu gece.
Size dedim ki ben iyi karakterim.Bana inanmadınız ve ikili oynamayı tercih ettiniz.Üzerime gelmeseniz hiç sorun olmayacaktı.Bu el Audiodragonu öldürecektik bir güzel.

İyi taraftan olan Lovermandan şüphelenip içim acıya acıya ona kurşun sıkmama sebep oldunuz.Oysaki her şey ortadaydı.12 kişilik oyunda 2 tane okültist olamazdı.ve Audiodragonun okültist olduğu ortadaydı.Yoksa o saldırıdan nasıl kurtulacaktı?

Ama siz dinlemeyip dostunuza ihanet etmeyi ve beni suçlamayı tercih ettiniz.Bu benim de doğru düşünmemi engelledi ve acaba onlar da mı kötü yola düşmüşler diye düşünmeme sebep oldu

ve en çok güvendiğim adamı öldürttünüz bana.Kafasına sıktığım tek bir gümüş kurşun yetmişti.Oysaki o sadece insana dönüşmeye çalışan bir garip promethaendı.İyilerin tarafında olmuştu başından beri.ama kendisi de dahil beni kışkırtıp onu öldürttünüz.

ama loverman ölürken bize ikinci bir iyilik yaptı.artık şüphe duyulacak bir şey kalmadı.Kurt falan yok oyunda.Demon da yok.Çünkü reycey haklıydı.Reycey de lunod da masum.

Tek bir kötü var.O da okültist

Yani audiodragon.Bunu nasıl da göremediniz.Halbuki onu linç etmeye çalışsaydınız.Bundan korunacaktı ve korunma gücü kalmadığı için benim kurşunumla can verecekti.ama hayır. siz benden şüphelenmek zorundaydınız.

Size diyorum ben avcıyım.Onu linç etmeye çalışın.Eğer hala bir koruması varsa onu harcayacak ve sonra da onu dizleri üstüne çökertip son gümüş kurşunu tam beyninin ortasına sıkacağım.ve böylece belalardan sonsuza kadar kurtulacağız.

Biterken çalıyordu

Neşet ertaş-acem kızı
RelentlessRelentless
Üye
Hahahahaha :woohoo:
nester
Üye
Sinirlendirmeyin lonly'yi
discussioncontroller