YAZ YAZ YAZ Dediniz Bak Ne Oldu Şimdi???
LovermanLoverman
Üye
Spoiler:
"Orda burda beni anlatma dava açarım sana, hiçbir zaman sana dönmiycem boşa çabalama. Kimseyle de ilişkim yok. Senle de olmayacak. Defol git hayatımdan. Allahıma şükür gerçek yüzünü iyice anladım da kurtuldum senden, bir daha asla, yürü. Twitterdan ordan burdan bana sataşıp kaşar dediğin an bir kez daha ağzına sıçtım senin. Sktr git kaşarını .. de rahatla bana bulaşma. Merak etme ben bitirdim ilişkimi zaten. Bu da son msgm defol git simdi, otur da bana çektirdiklerini düşün. Uzaktan bakınca her şey lay lay lom, burda neler çektim hala da çekiyorum dönmek için gün sayıyorum, ben hiç bi zaman şanslı olmadım su hayatta olamiycam da. Allah yolunu açık etsin. Git kaşarını becer."


- Instagram yorumlarından birinde arkadaşa "kaşar olan her türlü boynuzluyor kardeşim" demiştim onu görmüş zaar, twitterdan da bir şey yazdıydım gerçi, sevgilim erasmusta aldattı herkes bana kedi gibi davranıyor diye. Açmış stalk modunu... : )
Edward The PaladinEdward The Paladin
Üye
Ben de mi yazsam bişeyler acaba instagram profiline
RelentlessRelentless
Üye
offf yavaş yavaş koymaya başlamış kaşar lafı
mmm tam kıvama gelmiş
kıskançlık+nefret birleşmiş adeta
dodgerdodger
Üye
şuna bi yav hee hee gif i atasım geldi şimdi çok pis
LovermanLoverman
Üye
haha kürkçü dükkanına dönüşler başladı aaar aaar.

yazcem bi ara
FirewingFirewing
Üye
MTV prime time.
H.B.A.H.B.A.
Üye
konuyu rastgele açtım, bayağı sağlam muhabbet dönmüş ama mesajların hepsi uçmuş maalesef :(
bu arada ben relentless'i 140 kg pc başında sabahlayan şişko sivilceli bir tip bekliyordum, gayet eli yüzü düzgün adammış yav

Beğenenler: Samson, Baueltz

LovermanLoverman
Üye
Bu arada malum konuda: kürkçü dükkanıyım
keldorn_thepaladinkeldorn_thepaladin
Üye
uçmuş lan!
bende yazayım mı?
discussioncontroller