Skyrim İle İlgili Sorular
sultanahmetsultanahmet
Üye
Ben Skyrim'e daha yeni başladım 14 levelım.Aklıma takılan bir kaç soru var cevap verirseniz sevinirim ve sorularım:

1)Windelm ve Whiterun arasında savaş çıkardım (Windelm tarafındayım) ve Whiterun'daki kralla yardımcısı değişti RYO oyunu olduğu için pek önemsemedim ama oyunun asıl akışını bozmuşmuyumdur?

2)Oyunda ev aldım sırf üstümdeki eşyaların bir kısmını sandığa koyabilmek için ama koyamıyorum Riverwood'daki sandığada koyamıyorum.Siz çözüm biliyor musunuz?

3)Oyunda follower edinebileceğimizi duymuştum 14 level olduğum için daha yetersiz miyim?

4)Mağaralara, inlere girince büyüler öğreniyorum ama kullanamıyorum Recharge diyo altta işte 40, 35 gibisinden şeyler bu Recharge ne oluyor ?
SamsonSamson
Üye
Kendi konusu var zaten orada sor.
a.entreria.entreri
Üye

Ben Skyrim'e daha yeni başladım 14 levelım.Aklıma takılan bir kaç soru var cevap verirseniz sevinirim ve sorularım:

1)Windelm ve Whiterun arasında savaş çıkardım (Windelm tarafındayım) ve Whiterun'daki kralla yardımcısı değişti RYO oyunu olduğu için pek önemsemedim ama oyunun asıl akışını bozmuşmuyumdur?

2)Oyunda ev aldım sırf üstümdeki eşyaların bir kısmını sandığa koyabilmek için ama koyamıyorum Riverwood'daki sandığada koyamıyorum.Siz çözüm biliyor musunuz?

3)Oyunda follower edinebileceğimizi duymuştum 14 level olduğum için daha yetersiz miyim?

4)Mağaralara, inlere girince büyüler öğreniyorum ama kullanamıyorum Recharge diyo altta işte 40, 35 gibisinden şeyler bu Recharge ne oluyor ?




1-adı üstünde ryo, diğer oynayışında farklı tarafta yer alırsın.
2-her türlü sandığa her türlü eşyayı koyabilirsin. sanırım doğru tuşu bulamadın. ekranın alt bölümünde hangi tuşun ne işe yaradığı yazıyor, doğru tuşa basmalısın
3-follower edinebilmek için levelın bir önemi yok, doğru karakterle diyaloğa girdiğinde sana katılmasını teklif etmen yeterli.
4-aldığın shoutları kullanabilmek için öncelikle öncelikle dragon soula sahip olman yani en az bir dragon öldürmüş olman gerekli. daha sonra shout menüsünden ekranın alt bölümünde yazan tuşa basarak seçtiğin shoutı aktive ediyorsun
sultanahmetsultanahmet
Üye

Ben Skyrim'e daha yeni başladım 14 levelım.Aklıma takılan bir kaç soru var cevap verirseniz sevinirim ve sorularım:

1)Windelm ve Whiterun arasında savaş çıkardım (Windelm tarafındayım) ve Whiterun'daki kralla yardımcısı değişti RYO oyunu olduğu için pek önemsemedim ama oyunun asıl akışını bozmuşmuyumdur?

2)Oyunda ev aldım sırf üstümdeki eşyaların bir kısmını sandığa koyabilmek için ama koyamıyorum Riverwood'daki sandığada koyamıyorum.Siz çözüm biliyor musunuz?

3)Oyunda follower edinebileceğimizi duymuştum 14 level olduğum için daha yetersiz miyim?

4)Mağaralara, inlere girince büyüler öğreniyorum ama kullanamıyorum Recharge diyo altta işte 40, 35 gibisinden şeyler bu Recharge ne oluyor ?




1-adı üstünde ryo, diğer oynayışında farklı tarafta yer alırsın.
2-her türlü sandığa her türlü eşyayı koyabilirsin. sanırım doğru tuşu bulamadın. ekranın alt bölümünde hangi tuşun ne işe yaradığı yazıyor, doğru tuşa basmalısın
3-follower edinebilmek için levelın bir önemi yok, doğru karakterle diyaloğa girdiğinde sana katılmasını teklif etmen yeterli.
4-aldığın shoutları kullanabilmek için öncelikle öncelikle dragon soula sahip olman yani en az bir dragon öldürmüş olman gerekli. daha sonra shout menüsünden ekranın alt bölümünde yazan tuşa basarak seçtiğin shoutı aktive ediyorsun


1)Bununla ilgili bir problemim kalmadı teşekkürler.
2)Aşağıda R-Store yazıyo basılı tu.tuyorum olmuyo arka arkaya basıyorum olmuyo orda bi problem var.
3)Onuda hallederim teşekkür ederim.
4)En az 6 Ejderha öldürdüm ve o shout menüsünün tam olarak ne olduğunu bilmiyoruma ama araştırcam teşekkür ederim :D
discussioncontroller