Pandæmonium V - The Masquerade - Tur 1 - Salı 22
AdramelechAdramelech
Üye
image
Ve yirminci günün yirminci saatinde oradaydılar, cehennemin kapısı önlerinde uzanıyor, akıl almaz yaratıkların sesleri duyuluyordu. Dante'nin anlatmaya cesaret edemediği bir karanlıktı bu, sonraki hiç bir ressam resmetmemişti.

Burası düşmüş meleklerin evi değil, asla yükselemeyecek yaratıkların eviydi. Birlikte içeri gireceklerdi şimdi, bu lanetli diyara. Gözleri önlerinde, dikkatlice etraflarına bakıyorlardı.

Kaşifler korkuyordu, ancak adım atmaktan çekinmediler. her şeyden öte birbirlerine güveniyorlar ve her şeyin iyi olacağını düşünüyorlardı. Birbirlerinin sahip olduklarını bilmeyecek kadar güveniyorlardı. Bu bir hataydı, bunu sonraları öğreneceklerdi. Ancak yine de, kaşifler, şeytanların yuvasına girdiklerinde çok fazla risk almışlardı.

Bu riskler, birbirlerini öldürmelerini bile gerektirebilirdi.

image

Kurallar
Spoiler:

Temel
1) Oyunculara rolleri herhangi yolla ulaştırılacaktır. Sanırım bunun için kopyala.org'u kullanacağım. Roller bir kaç gün içinde kendi kendini yok edecektir böylelikle.

2) İlk iki tur 2'şer, sonraki turlar birer gün sürecek.

3) Özel yetenekleri olan oyuncular (kahin vs) hamlelerini özel mesajla iletsinler. Aksi yazılmadığı sürece, diğer güçleri etkileyen güçler bile o turda etki eder ve bir sonraki tura etki etmezler.

4) Linç oyları kırmızı ve bold yapılırsa sevinirim, gözümden kaçmaz böylelikle. Ancak çok da dert değil. Her tur bir kere vazgeçilme ve yeni bir kişi seçme hakkı vardır oyuncunun. Ancak bunu da kırmızı/bold yazarsanız sevinirim.

5) Simultane linç kuralı: Aktif. Eşit ve en fazla oyu alan tüm oyuncular linç edilir. Eğer bu oyuncu sayısı 3'ü geçerse, en yüksek oya sahip kişiler arasından rastgele seçilen 2 oyuncu öldürülür.

6) Oyunu bu başlıkta oynayın, herhangi diğer iletişim aracında değil. Her türlü kritik/düşünce/kavga burada yaşansın, daha güzel olur. (:

7) Pas diyerek turu geçebilirsiniz.

?) Sorular, roller hakkında merak ettikleriniz gibi şeyleri bana özel mesajla iletebilirsiniz.

9) Oynamayan arkadaşlar ve oyundan çıkmış arkadaşlar başlığa mesajlarını renkli yazmak zorundadır. Bu mesajlarında oyunla ilgili analizler yapmak yasaktır. Ayrıyeten, oyundan çıkan oyuncuların oyun hakkında MSN aracılığıyla veyahut başka bir şekilde görüş belirtmeleri veya oyuna herhangi bir katkıda bulunmaları yasaktır.

10) İlk iki tur boyunca, her turun başında, rastgele seçilen 4 oyuncu hakkında ifadeler yazılacaktır. İki tur boyunca yazılan tüm ifadelerden, sadece bir tanesi doğru olacaktır.

11) Ardarda 2 tur linç oyu vermeyen oyuncular oyundan çıkarılır.

12) Turlarda kullanılan özel güçler, önce Defansif Güçler, sonra Ofansif Güçler olarak işlenir. Ofansif Güçlere Linç oyları da girmektedir. Yani Ofansif Özel Güçler ve Linçler birbirlerini engellemeksizin aynı anda kullanılırlar.

Roller
1)Bütün roller linç hakkına sahiptir. Oyunda her rol olmayacak ancak Kurtadam ve Sivil dışında tüm roller randomdur ve oyunda olacağının bir kesinliği yoktur.

2)Kazanma şartları kırmızı ile her rolün altında belirtilmiştir. Eğer dengesiz olduğunu düşünüyorsanız konuya yazın, konuşalım. O şartlar dışında, her rolde "hayatta kalma" şartı da vardır tabi ki. Görevleri tamamlayıp ölürseniz kazanmış sayılmıyorsunuz yani ahah.

3) Eğer bir sivil 3 tur ardarda insan (Sivil, Avcı) öldürürse, delirir. Delirme kuralları Sivil rolünün altında yazmaktadır.

4) Her rol, iki görevden birisini seçmeli ve bana, benim rollerini gönderdiğim özel mesaja cevap olarak bildirmelidir.

Oyun Sonlandırma

1) Sonlandırma Oyu. Sonlandırma oyu kullanıyorum demeniz yeterli. Oyunda sadece siviller kalsa bile oyunu bitirmeyeceğim. Eğer oyuncular artık cinayet işleyebilecek birinin oyunda kalmadığını düşünürlerse, el birliğiyle Sonlandırma Oyu atmalılar ve eğer oyunda hiç Demon, Okültist, Avcı veya Kurtadam kalmamışsa oyun biter. Eğer bu rollerden birisi kalmışsa, oyun biter, ancak siviller kaybeder. Eğer oyun bu kuralla bitebilecek durumdaysa ancak oyunda Scion varsa, Scion oyunu kaybeder, Siviller kazanır.

2) Bir veya daha az kişinin kalması. Sonlandırma Oyu kullanmaksızın oyunu bitirmenin diğer yolu tek bir veya daha az kişi kalmasıdır oyunda. Son kalan kişinin oyunu kazanmış/kaybetmiş olması görevlerine bakacaktır. Aynı şekilde oyunda sadece kurtadamlar kalırsa da oyun biter.

3) Sonlandırma Oyu kullanmaksızın veya hayatta bir yada birden az kişi kalmadan oyunu bitirmenin bir yolu yoktur. Oyundaki herkesin görevleri tamamlansa bile oyuncuların sonlandırma oyu veya linçler ile ortamdan kurtulmaları gerekmektedir.

image


Roller & Kazanma Şartları
Spoiler:

[table]
[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/FFy4c.jpg[/img]Sivil: Sıradan kişiler. Delirmek: Eğer Roller kısmındaki 3. kuralda belirtilen durum olursa, siviller delirirler. Deliren sivil o tur bir kişiyi, diğer oyunculardan bağımsız öldürme hakkı kazanır. Bu öldürme hakkı kullanılırsa oyuncu turun sonunda ölür ve eğer öldürülen oyuncu Okültist veya Demon ise Geist olarak döner, eğer Kurtadamsa Kurtadama dönüşür, hiçbiri değilse oyundan çıkar. Eğer bu hak kullanılmazsa oyuncunun rolü ve akıl sağlığı Demon, Kahin ve Okültistlere açıklanır.[/td]
[td]1) Man of Reason: Oyunu sonlandırma oyu vererek bitir.
2) Man of Passion: Oyunu son hayatta kalan kişi olarak bitir.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/tHT6C.png[/img]Kurtadam: Katliam: Kurtadamlar aralarında anlaşıp her tur bir oyuncuyu öldürme hakkına sahiptirler. Diğer kurtadamları oyunu başında öğrenirler. Dönüştürme: Kurtadamlar oyun boyunca iki kez, katliam oyu yerine dönüştürme gücü kullanabilirler. Başarılı olursa, kişi kurtadama dönüşür. Ancak eğer dönüştürmeye çalıştıkları kişi özel role sahip biriyse, güç geçersiz olur ve dönüştürülmeye çalışılan kişi kurtadamın rolünü öğrenir.[/td]
[td]1) Ganker: Oyundaki tüm sivilleri öldür.
2) Banger: Dönüştürme güçlerini başarıyla harca.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/3FeZS.png[/img]Okültist: Okültist oyun başında iki güç seçer. Kilit: Bir kullanımlık. Bu güçle, bir oyuncu yerine kitlenebilir ve o tur yapacağı tüm hamleler geçersiz sayılır. Buna linç oyları ve özel hamleler dahildir. Koruma: Bir kullanımlık. Bu güçle kendini veya herhangi oyuncuyu koruyabilir. Koruma gücü linçleri, kahinin görüsünü ve kurtadam saldırılarını kapsar. Bu gücün kullanıldığı kişi eğer o tur en yüksek linç oyu almışsa, ikinci en çok oy alan kişiler linç edilir. Lanetleme: Tek kullanımlık. Kullanıldığı oyuncu 1 tur sonra ölür. Ölen oyuncu Kurtadam veya Okültist ise lanetleme gücünü geri kazanır. Eğer demon ise okültist ölür. Duygu Duvarı: Tek kullanımlık. Kullanıldığı turda değil, sonraki turda etki eder. Bu gücün kullanıldığı tur, linç dahil olmak üzere tüm hamleler geçersiz sayılır.[/td]
[td]1) Magician: Koruma veya Kilit gücünü başarıyla harca.
2) Sorcerer: Lanetleme veya Duygu Duvarı gücünü başarıyla harca.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/74Iwk.png[/img]Avcı: Normal siviller, karanlığı yok etmek üzere yola çıktıklarında, gümüş kurşunlar onların en büyük yardımcıları olur. Gümüş Kurşun: İki kullanımlık. Vurduğu kişilerin hepsi kurtadam, okültist ve/veya demon dışındaki rollerdeyse intihar eder. Oyunun herhangi bir safhasında bu hakkını kullanabilir. Savunma: İki kullanımlık. Avcı, istediği zaman, hedefini bildiği bir özel güçten korunabilir. Mesela, o tur ona kurtadamların saldıracağını düşünüyorsa, "Kurtadamların saldırılarından korunuyorum" der ve o tur kurtadamların saldırısı Başarısız olur. Ancak bu biraz çift taraflıdır, mesela eğer Okültist koruma gücü yapıyorsa ve Avcı kendini okültistlerden korursa, koruma gücü boşa gider. Bu güç linçlerde de kullanılabilir ancak linç oyundan korunmak isterse, ona atılan ikinci linç oyundan önce iletmiş olması gerekir bu gücü kullandığını.[/td]
[td]1) Gunslinger: Kurşunlarını başarıyla harca.
2) Guardian: Sana yapılan iki saldırıyı defet.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/XBohN.jpg[/img]Kahin: Zihinlerinde, diğer kişilere dair bilgiler dolaşan, algısı bu dünyanın üzerine çıkmış kişiler. Görü: Bu güç ile her tur seçtiği bir kişinin rolünü öğrenebilir. Eğer Demon'u görürse gözleri yanar ve gücünü bir daha kullanamaz. Eğer Scion'u görürse bir daha ki tur iki isim birden söyleyebilir, ancak o turdan sonra bir daha asla görüsünü kullanmaz. Dini: Sadece Demon'a yöneltilebilir. Tek kullanımlık. Demon'u Sivile dönüştürür. Şeytani gücünü devredışı bırakır. Şeytani: Sadece Demon'a yöneltilebilir. Tek kullanımlık. Kahini Demon'a dönüştürür. Dini gücünü devredışı bırakır.[/td]
[td]1) Of War: Demon'u bul ve Şeytani gücünü kullan.
2) Of Peace: Demon'u bul ve Dini gücünü kullan.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/Q5AZq.jpg[/img]Demon: Bir sivilin bedeninde olduğundan kimse (kahin hariç tabi) onun demon olduğunu fark etmez. Ayartma: Toplamda iki kez istediği oyuncuya kullanılabilir. Eğer Demon, özel güçlü birisine kullanırsa bu gücü, gücünü kullandığı kişilerin rolünü ve gücünü öğrenmeksizin, belirtilen güçleri yine kendi seçtiği kişilere karşı kullanır. Güçlerin sonuçlarını bazı durumlarda (Kahin vs) öğrenirken, bazı durumlarda öğrenmez (Okültist vs). Sivillerde ve Avcılarda linç oyu değiştirilebilir; Kurtadamlarda dönüştürme hakkı kullanılabilir; Okültistlerde güçlerden biri kullanılabilir; Prometheanlarda işe yaramaz; Kahinlerde ise kahinlerin rolünü öğrendiği random bir ismi alırlar. Kullanılmış veya sahip olunmayan güçler Demon tarafından kullanılamaz (mesela okültist saklama gücünü seçmediyse demon o gücü kullanamaz veya kurtadamlar dönüştürme gücünü harcadıysa kullanamaz). Ayrıca Demon tarafından harcanmış güçler hem gücün sahibi tarafından kullanılmış sayılacak, kötü ve iyi etkilerin tamamı ona gelecek ve görevleri tamamlayabilecek.[/td]
[td]1) Vox Populi: Ayartma gücünü kullanmaksızın oyunu bitir.
2) Vox Dei: Ayartma gücünün tamamını başarıyla harca.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/2DqGR.png[/img]Promethean: Frankeştayn canavarının soyundan gelen bu varlıklar insana dönme umudunu aramaktadırlar. İnsanlık (Pasif): Oyun boyunca, eğer iki veya daha fazla sivil linç ederse gerçek yüzünü saklayamaz hale gelir, insanlıktan uzaklaşır ve rolü açıklanır. Linç oyu verdiği ve başarıyla öldürdüğü her Kurtadam, Demon ve Okültist için linç edebileceği insan sınırına bir kişi ekler. Dayanıklılık (Pasif): Kurtadamlar tarafından av seçilirse, ilk saldırıyı atlatır ve kendisine saldıran Kurtadamlardan birisinin rolünü öğrenir. Eğer oyunda tek kurtadam varsa bu güç devredışı kalır.[/td]
[td]1) Being Human: Hiçbir linç oyun, hiçbir oyuncuyu linç etmesin.
2) Being Beast: Linç oyların yüzünden asla kimliğin açıklanmasın.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/JboOT.jpg[/img]Scion: Tanrıların evlatları. Yüce güçlere sahip bu varlıklar, bir tanrının zevk için bir ölümlü ile ilişkiye girmesi sonucunda doğarlar. Güçleri vardır, ancak nasıl kullanılacağını kimse öğretmez onlara. Bu kişiler dünyayı etkilemek ve onu dönüştürmek için buradadırlar. Güç Hırsızı: Oyun boyunca üç defa, Scion, bir başka oyuncunun özel gücünü onlardan alabilir. Alınan gücün pasif olmaması gerekmektedir. Alınan güç eğer çok kullanımlıksa, Scion sadece bir kullanımlık olarak çekecek ve çektiği oyuncudan bir kullanım eksilecektir. Bu güç Avcılara kullanılamaz ve eğer kullanılan kişi özel rollü değilse güç boşa harcanır. Kullanılanın birden fazla gücü varsa, rastgele bir güç seçilir. Ölümsüzlük: Scion linç oyu kullanamaz (konu içinde kullanır, ancak tur sonunda sayılmaz) ve linç oyu ile öldürülemez. Öldürücü güçler dışında hiçbir güç onlara etki etmez, koruma güçleri dahil. Scion, diğer yollarla öldürüldüklerinde Geist olarak dönerler. Scion üzerinde kullanılan ve ona etki etmeyen hiçbir güç, gücü kullananın kimliğini Scion'a vermez.[/td]
[td]1) Demigod: Güç Hırsızlığıyla çaldığın güçlerini başarıyla harca.
2) Demihuman: Güçleri çal, ancak kullanma.[/td]
[/tr]

[tr]
[td]image[/td]
[td][right]image[/right][/td]
[/tr]

[tr]
[td][img size=150]http://i.imgur.com/DtPlI.jpg[/img]Geist: Kurtadam tarafından öldürülmüş oyuncular, 10'da 2 ihtimalle ölü bedenlerine dönüp oyunda bir turluğuna daha dolaşma hakkına sahiptirler. Bir adet linç oyu verme hakkına sahiptirler. Eğer oyu kurtadama gider ve kurtadam öldürülürse, yine 10'da 2 ihtimalle bir tur daha kalma şansını elde ederler. Geistler hiçbir şekilde öldürülemez, linç edilemez. Ayrıca bu rol oyun başında elde edilemez. Özel rolü olan oyuncular bu şansı elde edemez.[/td]
[td][/td]
[/tr]

[tr]
[td][/td]
[td]______________________________________________[/td]
[/tr]

[/table]


Katılımcılar
Spoiler:
-Audiodragon
-aztek
-bodo
-chackal
-deathly hallow
-herobeyyyyy
-LegendForever
-LETHE
-Lonly_Wolf
-Lordmuti
-Loverman
-Lunod
-nester
-RAGEPLUG
-Relentless
-ReyCey94
-Snorlax
-stabilo
-XFire1994


image

Kalanlar
Spoiler:
-


Ölenler
Spoiler:
-


image
[Deleted User]
The user and all related content has been deleted.
RelentlessRelentless
Üye
Ekle.
XFire1994
Üye
COUNT

ME

IN.
RAGEPLUGRAGEPLUG
Üye
-snip-
LetheLethe
Üye
EKLE BENİ! :(
SnorlaxSnorlax
Üye
Katılıyorum ilk defa, hayırlısı olsun.
AdramelechAdramelech
Üye
Bu arada, BÜTÜN kuralları baştan okumanızı tavsiye ederim. Çok fazla şey eklendi ve değişti çünkü. Yeni roller, yeni kurallar ve yeni bir rol.

Edit: "Scion" rolünü alan oyuncuların "Sen kimi scion lan?" deme hakkı vardır.
deathly hallowdeathly hallow
Üye
Ben de varım.
bodo
Üye
2 veya en fazla 3. turda ölmek üzere ben de gireyim.
RelentlessRelentless
Üye
Şahane.

"Scion linç oyu kullanamaz (konu içinde kullanır, ancak tur sonunda sayılmaz) ve linç oyu ile öldürülemez. "
discussioncontroller