Dave Blake
Üye
Ben MWC 2018'de Nokia 7 Plus'ı çok beğendim. Android One programına katılmakla çok iyi bir tercih yapmış Nokia ama o fiyata Türkiye'ye gelirse işi zor. Millet yavaş yavaş Huawei, Meizu ve Xiaomi'ye falan uyanmaya başladı.
https://www.gsmarena.com/nokia_7_plus-9058.php
creiGncreiGn
Üye
Beyler ayfon 6 eskimeye başladı benim, dördüncü yılındayım artık. Batarya bitti, ekran kırık; telefona tamir masrafı yapmak yerine yenileyeyim diyorum. Ayfon X alınabilir olmadığı için saf android'e yakın bir cihaz alayım diyorum. Oneplus 5T'yi gözüme kestirmiştim fakat kameranın benim için önemli olmasından dolayı Pixel 2 XL alacağım zaar. S8'in kamerası da güzel ama saf android'e yakın bir OS istediğim için Samsung'u geçtim. Gerçi Snapdragon 845 de geliyor bir yandan, onu mu beklesem diyecem ama telefonda oyun falan oynamadığım için standart internet kullanımı, youtube, spotify, telegram vs. için 835 ve 4gb ram yeter de artar herhalde.

Ne diyorsunuz, 845'li telefonları beklemeye değer mi yoksa piksel yapıştır geç mi dersiniz?
dodgerdodger
Üye
creiGn dedi:

Beyler ayfon 6 eskimeye başladı benim, dördüncü yılındayım artık. Batarya bitti, ekran kırık; telefona tamir masrafı yapmak yerine yenileyeyim diyorum. Ayfon X alınabilir olmadığı için saf android'e yakın bir cihaz alayım diyorum. Oneplus 5T'yi gözüme kestirmiştim fakat kameranın benim için önemli olmasından dolayı Pixel 2 XL alacağım zaar. S8'in kamerası da güzel ama saf android'e yakın bir OS istediğim için Samsung'u geçtim. Gerçi Snapdragon 845 de geliyor bir yandan, onu mu beklesem diyecem ama telefonda oyun falan oynamadığım için standart internet kullanımı, youtube, spotify, telegram vs. için 835 ve 4gb ram yeter de artar herhalde.

Ne diyorsunuz, 845'li telefonları beklemeye değer mi yoksa piksel yapıştır geç mi dersiniz?



5T'nin kamerası güzel yav. IP68 yok sadece.

Pixel 2 XL güzel cihaz, alınabilir. IP68 var, efso kamera.

Samsung'da artık bloatware yok. Package Disabler + Nova Launcher ile saf android oluyor aşağı yukarı. Hatta Google'da olmayan bazı Samsung özellikleri çok şukela. Geçen gün Oreo da geldi alete.

Beğenenler: creiGn

creiGncreiGn
Üye
Package disabler'a bir bakayim. Samsung'un launcher'ini da temizleriz de, android kullanmadigim icin emin olamiyorum. Ui hala gereksiz kalabalik, bir ton bok pusurle dolu gorunuyor; notificationlardan tut multi window olayina kadar anlamsiz bir clutter yuklu telefon.

Tasarimi gelmis gecmis en guzel telefon olabilir s8 ama yine de tam icime sinmiyor. Pixel 2 XL'le s9+'in fiyati da ayni gerci, ona da bakmak lazim bir.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Ben de S8 almaya karar verdim. Geçenlerde Gittigidiyor'da, Samsung Türkiye garantilisi 3.030 TL'ye düşmüştü. Pusudayım; düştüğü an yapıştıracağım. İçinden AKG kulaklık çıkıyormuş ve bayağı iyi diyorlar.
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Baya sorunlu bir kulaklik hype yapma derim.

https://www.amazon.com/Samsung-Earphones-Headphones-Handsfree-Packaging/dp/B0722QXJG8

samsung akgyi aldigindan beridir cöp seviye kulaklik cikartiyorlar.
dodgerdodger
Üye
o kulaklık güzel değil. babamın telefonundan çaldım ben de.

ses seviyesi çok az. kulağımdan düşcekmiş gibi duruyor ama düşmüyor. bi de kanalları tam kapatmıyor gibi. ses tok gelmiyor. idarelik kullanıyorum. sadece mikrofonu güzel.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
OneInchManOneInchMan
Üye
uzay gemisi gibin telefon
JerryJerry
Üye
Güzel ya, donanım ve parça kalitesi açısından Samsung-Apple gibi şirketlerden pek aşağı kalır yanı olmuyor. İşletim sistemleri de fena değil, üstüne Lineageos'un tam desteğini alan markalardan birisi.

2-3 senede çöp haline gelen bir alete 4000-5000 ve hatta 6000-7000 lira vermek saçma, o parayı daha faydalı şeyler için kullanabilirsiniz.
discussioncontroller