Arrow
BiqBossBiqBoss
Üye
image

Henüz denk gelen olmamış sanırım arama yaptığımda herhangi bir sonuç çıkmadı. Arrow DC Universe kahramanı olan Green Arrow'un başlangıç hikayesini anlatan bir yapım. Ekim ayında televizyonlardaki yerini alacak.

Dizinin fragmanı;



IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2193021/
FaironFairon
Üye
Merakla bekliyorum diziyi bende. Hem belki bahane olur yanında Smallville'e de başlarım :D (Claptonisgod dediğinden beri niyetliyim zaten :D )
TheodrienTheodrien
Mod
Çok harika olacak gibi görünüyor, sabırsızlandım şimdiden. Legolasım benim.
SYSCLEANER
Mod
Cupid with steroids...

Esasında fringe dışında başka aksiyon dizisi kalmamışken iyi gider...
GrieverGriever
Üye
Fragmanını izlemiştim, pek beğenmedim açıkcası. The Cape gibi patlayacak bence.
TheodrienTheodrien
Mod
İlk bölüm yayınlanmış. İzledim ve beğendim diyebilirim. Çok abartı muhteşem değil tabi. Eğer bölümleri iyi kotarabilirlerse izlemesi zevkli bir dizi olacak.

Spoiler:


Yalnız anlamadığım şey, bizim adamın, Adam Hunt'ın yakasından tutup gözlerinin içine bakarak tehdit ettiğinde Adam tanımadı mı bizimkini? Sonuçta maske falan yok, sadece göz çevresinde hafif siyah boyama var. Tipi gayet açık seçik belli oluyor.

FaironFairon
Üye

İlk bölüm yayınlanmış. İzledim ve beğendim diyebilirim. Çok abartı muhteşem değil tabi. Eğer bölümleri iyi kotarabilirlerse izlemesi zevkli bir dizi olacak.

Spoiler:


Yalnız anlamadığım şey, bizim adamın, Adam Hunt'ın yakasından tutup gözlerinin içine bakarak tehdit ettiğinde Adam tanımadı mı bizimkini? Sonuçta maske falan yok, sadece göz çevresinde hafif siyah boyama var. Tipi gayet açık seçik belli oluyor.



Spoiler:
Abi Superman'de bir tek gözlüğü çıkarak gizleniyor. Fazla kurcalamamak gerek :P
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Ben bayağı beğendim. Oldukça güzel olmuş.

Spoiler:
Ama arabada aniden ortadan yok olması olmamış gibi. Çizgi romanında da öyle mi bilmiyorum
fulltimeheadbangerfulltimeheadbanger
Üye
İlk bölüm fena değildi =) Twilight esprisi iyiydi =)
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye

Ben bayağı beğendim. Oldukça güzel olmuş.

Spoiler:
Ama arabada aniden ortadan yok olması olmamış gibi. Çizgi romanında da öyle mi bilmiyorum


Spoiler:
Birden yok olmuyor, arabadan atlıyor. Zaten düşme ve yuvarlanma sesi de geliyor orda. Sesi biraz açarak izle duyarsın ;)
BonecrusherBonecrusher
Üye

Abi Superman'de bir tek gözlüğü çıkarak gizleniyor. Fazla kurcalamamak gerek :P



aslında tamamen doğru değil.

gözlüğü çıkartıyor, saç şeklini değiştiriyor, giysilerini değiştiriyor ve takındığı pozu değiştiriyor.
clark kent'i herkes tanımıyor. tanıyanlar ise superman'i iyice bir süzecek kadar bakamıyor. sürekli aksiyonda, uçmada kaçmada bir adam süpermen.
düşünsene, "o bir kuş, hayır bir uçak" diyen bir ahaliyle karşı karşıyayız. süpermenin mavi giysisi ve kırmızı pelerini olduğunu biliyor çoğu kişi.

bu arada sadece saç rengini değiştirince veya profilden bakınca bambaşka birisine benzeyen kişiler olabiliyor.

bi de çizgi roman logic'i var tabii...
discussioncontroller