F.T.L. (Faster Than Light)
FaironFairon
Üye
Oyunun amacı o zaten abi :D

Şu kafaya gelmeden oynuyosan tam olarak oynamıyorsundur zaten :P
Spoiler:
image

Spoiler:
image

(Rock Paper Shotgun'un yazılı LP'sinde her sektör sonrası kullandığı durum bildiirm resimlerinden :P)
hayalgezerhayalgezer
Üye
Oynayacak çok oyun olmasa o kadar sinir bozucu olmazdı =P
SingleMan7
Üye
Bugün sıkıntıdan girdim tekrar oynadım oyunu. Daha önceki en yüksek skorum 1000 küsürdü. İlk 5 sektörü gayet güzel geçememe rağmen yolda sadece 1 mürettebat bulabildim, dükkanlarda da bütün para hull'a gittiğinden adam alamadım. 6. ve 7. sektörler tamamen FTL beklemekle geçti milletten kaçmak için, adamlar 3lemiş kalkanları, bende füzeler de bitmiş, para yok, mürettebat yok. Hele bir de adamlar çıkarma yaptı mı direk FTL bekliyorum, öbür yerde adamları bi adamlara dalıp, bi medic'e gidip, tekrar adamlara dalıp, tekrar medic'e gidip öyle kesiyorum. Sağda solda 2-3 scarp bulursam tamir yapıyorum tekrar öbür fight'a. Ordan gene zar zor kaç zar zor tamir et diye diye Last Stand'a geldim, gelmez olaydım. Son gemiyi görmeye bile cesaret edemeden harcadılar beni...
S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Daha yeni oynamaya başladım bağımlılık yapacak gibi duruyor :D
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Bilmem kaçıncı oynayışımda gizli galaksiyi bulabildim, hala yeni bir şey keşfedebiliyor olmak çok keyifli oyunda.
MetalwrathMetalwrath
Üye
Bi kaç saat içinde sıkıyor bence.
Sığınak Sakini
Üye
Toplanın, hoşunuza gidecek haberler var: Oyunun iPad sürümünün yayınlanacağı duyuruldu. Tabii asıl haber bu değil; yapımcılar geçtiğimiz yazdan bu yana yeni bir içerik paketi üzerinde çalışıyor: FTL: Advanced Edition. Tamamen ücretsiz olacak bu içerik paketinde silah, robot, sistem ve takviye gibi temel araçlar için gelecek olan yeniliklerin yanında yeni düşman tipleri, yeni sektörler, yeni hikayecikler ve yeni müzikler de yer alacak.

Tacirler daha geniş bir ürün yelpazesine sahip olacak. Özellikle, istediği silahı ve sistemi bulamadığı için önceden belirlemiş olduğu stratejiyi uygulamakta zorluk çeken oyuncular için “şans” etkeni biraz da olsa etkisini yitirecek, diyebiliriz.

Aşırı yükleme yaparak atış sayısını arttırma, alan hasarı, düşman mürettebatına doğrudan etki eden (sersemletici gibi) hasar türleri ise silahlarla ilgili yeniliklerden bazıları… Mind Control System ile düşman mürettebatını geçici bir süreliğine kendi safımıza katabileceğiz. Örneğin, gemimize çıkarma yapmış olan bir düşmanı bu sistem ile kendi safımıza katıp, ona bir yeri onarması için görev verebileceğiz ya da onu kendi mürettebatına karşı kullanabileceğiz. Yani düşmanı düşmana kırdırmak mümkün olacak. Diğer bir yeni sistem de Hacking System… Bu sistem ile de düşman gemisindeki herhangi bir sistemi devre dışı bırakabileceğiz. Düşman gemisinin kalkanı delebilecek güçte silahlarımızın olmadığı zamanlarda, düşman gemisinin kalkan sistemlerini devre dışı bırakmak ya da çıkarma yapacağımız zamanlarda düşman gemisinin revirini devre dışı bırakmak gibi taktikler uygulamamıza olanak sağlayacak.

Bunların dışında savaş sırasında oyunu kaydedip çıkmak ve mürettebatın gemideki görevlerini kalıcı olarak belirlemek (yangın, havasızlık vs. gibi nedenlerden dolayı görev yerini terk eden birimin, durum normalde döndükten sonra kendiliğinden görev yerine dönmesi gibi) ufak tefek arayüz değişiklikleri de olacak.

En sevindirici haberi sona sakladım: Chris Avellone konuk yazar olarak yapımda yer alacak.

İçerik güncellemesinin 2014’ün başlarında yayınlanması bekleniyor.

FTL: Advanced Edition Tanıtım Videosu:
Spoiler:

Beğenenler: DarkSoul47, SmoKiNg ACE

salih32salih32
Üye
Android'e gelsin Android'e

Beğenenler: Taxman

AstusAstus
Üye
Telefona gelmeyecek. Küçük ekrana sığdıramıyoruz dedi yapımcılar aynı duyuru içinde :/

Star Command var. Humble'dan almıştım. FTL'nin gelişmiş hali gibi bir şey (game dev story->game dev tycoon gibin).
FaironFairon
Üye
Star Command daha gelişmişi ama FTL'den aldığım zevki alamadım ben Star Command'dan. Fazla flash oyun havası var.

Beğenenler: Astus

discussioncontroller