Haketmediği Değeri Gören Parçalar
RedBeardRedBeard
Üye

nereden bu kanıya vardın aydınlat bizi lütfen. =)



çalması ultra kolay ve sözlerine eşlik olması basit olduğu için millet abarttıkça abarttı. o tarhite değil de şimdi birisi böyle bi parçayla çıksa kaybolur gider. (Kişisel görüş)


stairway to heaven'den bin kat güzel parçalar çıkıyor. çıktığı tarihe göre değerlendirmen lazım.

bak ben gitaristim, şöyle söyleyeyim sana. o tarihlerde 5'li akorlar ya da power chord'lar çok kullanılmıyorlardı. o yüzden şarkının çarpıcı bir tarafı var. şimdiki şarkılara göre değerlendirirsen, bi tarafa petrucci koy, diğer tarafa sotw koy, elbette etkilemez.

ayrıca deep purple'ın yaptığı hiçbir parça abartılmaz, öyle bakılmamalı. =P

Beğenenler: esek

G-MANG-MAN
Üye
Firewing dedi:

Ajda Pekkan ın çoğu şeyi araklama zaten de Sezen Aksu gibi üretken birine pek gitmedi bu yorum.



Sezen aksu uretken ama kendi soyledigi sarkilarin cok azi gercekten takdirlik. Kalani sirf adi yuzunden abartiliyor . Bence tabi...
raginglungraginglung
Üye
vazgeçtim.De noone knows a en güzel nasıl diyosun tüm diskografiyi dinlediysen anlamadım.

Beğenenler: esek

OneInchManOneInchMan
Üye
çok öne çıktığı için öyle hissediliyor inan bana. ayrıca sadece diskografi değil jhomme hakkında neredeyse tüm materyali sömürdüm diyebilirim (başka gruplar guest app falan). hem sound olarak hem de teknik olarak qotsa nın en üst düzey parçalarından biri. albümün en değerli parçası olarak lanse edilmemiş olsaydı (en başarılı albümün en büyük parçası) şu an underrated derdik :DD
FirewingFirewing
Üye
@G-MAN
O biraz arabesk oluşundan kaynaklanıyor. Malum bizim millet hangi tarzda olursa olsun arabeski duyunca kendini buluyor. Ağır duygusalız ya hani...

Beğenenler: G-MAN

raginglungraginglung
Üye
Ya neyse böyle konularda benimki doğru diye tartışmak saçma.Sonuçta kişisel herşey de.

lan nasıl,Rated R'daki şarkıların yüzdeki sekseni basar ona.Canım acıyor

öhöm.
OneInchManOneInchMan
Üye
rated r > songs for the deaf zaten o ayrı da no one knows süper bunu değiştirmez :DD
esekesek
Üye
gayet piyasa bi şarkı noone knows
AK_LampardAK_Lampard
Üye
Make It Wit Chu hepsini döver.
ThyestesThyestes
Üye

nereden bu kanıya vardın aydınlat bizi lütfen. =)



çalması ultra kolay ve sözlerine eşlik olması basit olduğu için millet abarttıkça abarttı. o tarhite değil de şimdi birisi böyle bi parçayla çıksa kaybolur gider. (Kişisel görüş)


stairway to heaven'den bin kat güzel parçalar çıkıyor. çıktığı tarihe göre değerlendirmen lazım.

bak ben gitaristim, şöyle söyleyeyim sana. o tarihlerde 5'li akorlar ya da power chord'lar çok kullanılmıyorlardı. o yüzden şarkının çarpıcı bir tarafı var. şimdiki şarkılara göre değerlendirirsen, bi tarafa petrucci koy, diğer tarafa sotw koy, elbette etkilemez.

ayrıca deep purple'ın yaptığı hiçbir parça abartılmaz, öyle bakılmamalı. =P



Petrucci gibi ruhsuz bir gitaristi Jimmy Page gibi bir efsaneyle karşılaştırmayalım lütfen. Petrucci'n,n (DT'nin) hiç bir şarkısı Stairway to Heaven'ın 10'da 1 i etmez.
discussioncontroller