Deneyimli PSP kullanıcıları.lütfen içeri.
bosnaksabo
Üye
Merhaba arkadaşlar.sitenize yeni katıldım vede katılma amacım size aşağıdaki soruları sorabilmekti.
sony psp çıkalı yıllar oldu ve dönem dönem satın almak istemiştim.ancak nasip olmamıştı.ve şimdi yeniden almak istiyorum.
öncelikle şunu belirtmeliyim psp konusunda hiç bilgim yok.yani hangisinin neyi iyi neyi kötü bilmiyorum.oyunlar nasıl çalışır,hangi psp hangi oyunları çalıştırır hiç bir fikrim yok.(yani örneğin 1000 serisi bugun 3000 serisi ve vita serisinin oyunlarını çalıştırırmı.)
öncelikle şunu sormak istiyorum.yeni başlayan birisi için piyasadaki hangi psp yi önerirsiniz.1000,2000,3000serisi ,GO yada vita.evet tahminimce hepiniz vita diyeceksiniz ancak bütçem kısıtlı oldugu için suan için vita alamıyorum.ki alabilsemde para ödemeden oyunlarına ulaşabilme imkanı varmı onuda bilmiyorum.
PSP GO taşıma bakımından bana çok mantıklı gelmişti ancak forumlarda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir seri.
bu şartlar altında bana 1000,2000 ve 3000 serisi kalıyor.
internetten sıfır ve ikinci el fiyatlarına baktım.ikinci ele güvenmesemde çok cüzi rakamlarda bu PSPlere ulaşma imkanı var.ancak sıfırlarıda eskisi gibi pahalı değiller.mesela 250 tlye 30004 psp+16 gb hafıza kartı almak mümkün.(aynı psp nin ikinci eli 200 tl altında)
sonuç olarak bana hangi makinayı önerirsiniz.(sıfırmı yoksa ikinci elmi)
ayrıca kırma olayı varmış.bazı sıfır ürünler kırılmış olarak geliyormuş.bu konudada bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

dip not:bilgi ve deneyimi olmayan arkadaşlar lütfen gereksiz yorumlar yapmasın.
cevaplarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

Ayrıca bazı ikinci el satışlarda uluslararası sony garatisinde bahsediliyor.bu garati ile türkiyede servis imkanı varmı.?
KurtulanSamaKurtulanSama
Üye
Vita oyunlarını PSP 100,200 ve 3000 serileri ile oynayamazsın. Vita'nın donanımı tamamen farklı. Sıfır ürün kırılmış olarak gelmez. Adamlar CFW yükleyip geri paketliyor sadece. İnternette nereye bakacağını biliyorsan CFW'yi kendin de yüklersin. Sonuçta CFW PSP'nin gizli kalmış potansiyelini açığa çıkaran bir şey
sifonn
Üye
PSP oldukça güzel bir alet. Oyun oynaması zevkli, müzik güzel dinleniyor film-dizi güzel izleniyor. İnternete de giriliyor ama pek başarılı değil bence o konuda. Vita almanı şuan için tavsiye etmiyorum ilerde almak daha mantıklı olacaktır daha çok oyun ve yazılım çıktıkça.

İkinci el fiyatları çok çok uygun. millet tabletlere, akıllı telefonlara şunlara bunlara sardığı için ve üzerine pspvita çıktığı için iyice ucuzladı fiyatları. Sıfırda kırılmış olarak nasıl geliyor bilmiyorum da aldıktan sonra yaptırmak baya kolay, torrentte de bütün oyunlar bulunuyor.

Model konusunu ise bilemiyorum açıkçası o konuda yardımcı olamadığım için üzgünüm ama sana önerim güzelce araştırıp sağlam bir ikinci el alman yönünde.
KurtulanSamaKurtulanSama
Üye
PSP 3004 iyidir.
bosnaksabo
Üye

Vita oyunlarını PSP 100,200 ve 3000 serileri ile oynayamazsın. Vita'nın donanımı tamamen farklı. Sıfır ürün kırılmış olarak gelmez. Adamlar CFW yükleyip geri paketliyor sadece. İnternette nereye bakacağını biliyorsan CFW'yi kendin de yüklersin. Sonuçta CFW PSP'nin gizli kalmış potansiyelini açığa çıkaran bir şey



yorum için teşekkürler.
bosnaksabo
Üye

PSP oldukça güzel bir alet. Oyun oynaması zevkli, müzik güzel dinleniyor film-dizi güzel izleniyor. İnternete de giriliyor ama pek başarılı değil bence o konuda. Vita almanı şuan için tavsiye etmiyorum ilerde almak daha mantıklı olacaktır daha çok oyun ve yazılım çıktıkça.

İkinci el fiyatları çok çok uygun. millet tabletlere, akıllı telefonlara şunlara bunlara sardığı için ve üzerine pspvita çıktığı için iyice ucuzladı fiyatları. Sıfırda kırılmış olarak nasıl geliyor bilmiyorum da aldıktan sonra yaptırmak baya kolay, torrentte de bütün oyunlar bulunuyor.

Model konusunu ise bilemiyorum açıkçası o konuda yardımcı olamadığım için üzgünüm ama sana önerim güzelce araştırıp sağlam bir ikinci el alman yönünde.



yorumun için teşekkürler.araştırmanın en iyisi kullanana sormaktır dedim ve burada bu konuyu açtım.
HolybolyHolyboly
Üye
Ben PSP ilk çıktığında almıştım. Şu fat kasa diye tabir edilen sanırım. Garantisi bitene kadar kırmadım yazılımı. Garanti bitince kendim kırıp (Önemli: psp'nin brick olma ihtimali var!)Hala kullanıyorum emektarı. Tık demeden çalışıyor. Güzel alet PSP. Vita konusuna gelecek olursak...

Vita şu an için biraz masraflı. Zaten Vitaya özel hafıza kartı olduğu için Vita'ya vereceğin paranın yarısından azını yüksek hafızalı kart almak için vereceksin. Oyunlar falan derken ohooooooooooo....
kurtkapankurtkapan
Üye
3004 ne oluyor şimdi? Slim oluyor sanırım onu biliyorum. Ben de çok heves ettiydim zamanında ama caydıydım ya. Konunun gidişatına göre belki ben de alırım =P

sahibinden'de 100-150'ye oyunlu hafıza kartlı koruma kaplı ikinci elle var. 2. ele bakarken nelere bakmam gerek, biri yazsın yav =)
ekranın piksellerine vs. bakıcam. başka neye bakıcam şimdi?
KurtulanSamaKurtulanSama
Üye
PSP 3000 serisinin bölge satış zımbırtıları var. PSP 3000 japonya satış kodu iken, 3004 avrupa kodu oluyor.
kurtkapankurtkapan
Üye
sahibindende vs. 200-250 civarına 3-6 taksit yapan satıcılar vs. var. aklımda bulunsun, belki alırım ya.

Pili ne kadar gidiyor? Ben bunu alırsam, genel olarak müzik dinlemek için, yolculukta, okula giderken vs. oyun oynamak için, belki film izlemek için alırım.
e book atılabiliyor mu içine?
bosnaksabo
Üye

Ben PSP ilk çıktığında almıştım. Şu fat kasa diye tabir edilen sanırım. Garantisi bitene kadar kırmadım yazılımı. Garanti bitince kendim kırıp (Önemli: psp'nin brick olma ihtimali var!)Hala kullanıyorum emektarı. Tık demeden çalışıyor. Güzel alet PSP. Vita konusuna gelecek olursak...

Vita şu an için biraz masraflı. Zaten Vitaya özel hafıza kartı olduğu için Vita'ya vereceğin paranın yarısından azını yüksek hafızalı kart almak için vereceksin. Oyunlar falan derken ohooooooooooo....



dediğiniz gibi şuan için vitayı kafadan eledim.3000 serisi en uygun görünüyor galiba.
kırdırma konusuna gelince.internet üzerinden sıfır psp satan mağazalar bile cihazı kırıp gönderiyorlar.başka forumlarıda inceledim.kırılınca garantisi bitmesi söz konusu değilmiş.
şuan için kafamı en çok kurcalayan sıfırmı ikibnci elmi konusu.
discussioncontroller