Creator
Üye
* "The men who stare at goats" filmini izledim. Sondaki lsd olayı dışında "MEH" denecek bir filmmiş. Tabi birde Ewan McGregor'un bulunduğu filmde Star Wars göndermesi yaparak sırıtmamı sağlamak kolay bir işti. O adamın Star Wars filmlerinden başka yerde iş yapamayacağı imajı oluşturuyor tabi bu durum hehe.

* Şimdi düşündümde İş Bankası'nın yeni reklamları, filmden daha eğlenceliydi sanırım. O bankanın reklamlarına özenen çalışanları var ._.

* Referandumu seçim yarışına çevirerek ne muhalefetin ne iktidarın ne de kör destekçilerinin ülkenin yararına çalışmak namında bir gram fikir sahibi olmadığı sizcede yine, yeniden ve tekrarla kabak gibi ortaya çıkmadı mı?

* =/ Israrla sınavlara çalışıyoruz. Fakat sonları gelmiyor yahu.

* Jade Empire hakkı yenmiş en güzel oyunlardan biri herhalde. Hem aksiyonu güzel hem rpg ögeleri kotor tadında hem uzak doğu kültürü çok iyi yansıtılmış hem uzunluğu çok iyi. Bayıldım bayıldım.

* Mafia 2 efsane bir oyun olarak gelmediği içinde çok sevindim. Oyun oynayacak çok vakit olmuyor, her çıkan oyuna "allaaah" diye saldırmaya kalkarsam biterdim yani.

* Spartacus Cnbc-e'de yayınlanacakmış. Çocuğuna kendilerinin poketopların içinde yaşayan ve tek kelimeden öte haznesi olmayan yaratıklar olmadığımız bilgisini veremeyen aileler olarak endişeliyiz. Sigaraya buğu koyunca çocuklarımızı koruyabildiğimize inanan bir ülke vatandaşı olarak ya göğüslere çiçek, çüklere lolipop imajıyla örtme yoluna gideriz ya da dizinin her bölümü sadece on dakika sürer diyorum.

Death KnightDeath Knight
Üye

* Spartacus Cnbc-e'de yayınlanacakmış. Çocuğuna kendilerinin poketopların içinde yaşayan ve tek kelimeden öte haznesi olmayan yaratıklar olmadığımız bilgisini veremeyen aileler olarak endişeliyiz. Sigaraya buğu koyunca çocuklarımızı koruyabildiğimize inanan bir ülke vatandaşı olarak ya göğüslere çiçek, çüklere lolipop imajıyla örtme yoluna gideriz ya da dizinin her bölümü sadece on dakika sürer diyorum.



Adam haklı ve yaratıcı beyler. ;D

Bu arada:
[img width=416 height=502]http://i205.photobucket.com/albums/bb193/sp4ce_otto_7/pottervs.jpg[/img]
Creator
Üye
Heri potırın star wars'tan çalıntı olduğu belliydi zaten ya :( Direk aynısı.

* Şu basketbol turnuvası işi iyi ki bitti ya. Bir ara vuvuzela sendromuna girip sadece garip reklamları bitsin diye turnuvadan elenmemizi istiyordum resmen. Hadi aynı adamın aynı kelimeleri söylemesini arkadan ne idüğü belirsiz bir müziğimsi vererek 10 kez izleyelim >_>

* Cnbc-e yeni sezonundan da şikayetçiyim efendim. Bir tek Veronica Mars ilgimi çekti. O da diziyi daha önceden izlemiş olduğumdan ötürü, reklamlardaki gossip girl havasından değil. Spartacus ortalama 10 dakika sürecek zaten.

* Expandables'ı Jet Li ve Austin'i bir arada izlemek için giden bir tek ben varmışım...

* Norton Antivirus 2010'umun trial süresinin bittiği gün 2011 versiyonunun trialının çıkması paha biçilemez bir duyguydu ^_^

* Geçen gün bir adet arkadaşla ortak yanlarımızı bulmak için oturup uzun uzun konuştuk. Sonuçta ikimizinde "indirdiğimiz büyük boyutlu torrentlerin zip halinde gelmesi nedeniyle zipi açıcak kadar bilgisayarımızda boş yer kalmamasından yakındığımız" ortaya çıktı. Bazı utandırıcı gerçeklerin hiçbir zaman su yüzeyine çıkmaması gerektiğine karar vererek yollarımızı ayırdık. İşin kötü yanı, ikimiz farklı cinsten olsaydık bu paylaşımdan sonra evlenebilirdik bile =/ Durum böyle olmadığı için elimizde 2 (yazıyla iki) adet salak paylaşımdan öte birşey kalmadı.

* Eskiden çakmak reklamları vardı ya. ZIT TOKAAIIII!!, çakan çakmaz çakan çakmak falan >_> Sonra "hadi hayırlı traşlar" vardı. =/ Eskiden güzelmiş meğer. Aaah ahh yeniden 21 olmak...
Gord10Gord10
Üye
Kaç yaşındasın ki?
Creator
Üye
21 ._.
Gord10Gord10
Üye
Bir de mesajımı editleyemediğim için aklıma gelen öbür şeyi double-post atmak zorundayım.

Hem Star Wars, hem de Harry Potter aslında stereotipik kahraman hikaye örgüsü örneğidir. Babası da X olan yetim Y'nin büyüyünce iyi bir X olması, maceraları boyunca arkadaşlar edinmesi geyiği zaten yerleşik bir klişedir (hatta Kıbrıs olaylarını anlatan bir Sezercik filminde bile görüyorduk bunu sanırım). Harry Potter, bu stereotipik olay örgüsünü ilgi çekici bir şekilde işleyebildiği için başarılı.
Creator
Üye
Yok abicim burada edit, önizleme falan olmadığı için modlar birşey yapana kadar duble triple mesajlar atabiliyoruz. Forum içinde forum olmayan bir yer gibi düşün işte ._. Zaten harry bu kadar başarılı olmasa en sonda hermione'la evlenip belasını bulurdu diye düşünüyorum ben.

Harry, Edvırt falan gibi kahramanlar türe yenilik getirmesinden ziyade aşırı pop olmayan konuları herkesin beğenisine sunabilecek anlatım tarzı kullandıkları için aşırı ilgi gördüler bence. Bu konuda sıkıntı duyduğum birşey yok.
NeoxolmisNeoxolmis
Üye
aslında burası yokmuş
DharkanDharkan
Üye
Crea buraya yazmaya devam et.
dodgerdodger
Üye
Hort!

edit: Yalnız ben bu konuyu ilk kez görüyorum :/
discussioncontroller