Alpha Protocol
Doğukan
Üye
ben de epey begendim abi oyunu, bugları oldugu dogru fakat bu oyuna bir şans vermemenizi gerektirecek bir şey degil.
TheodrienTheodrien
Mod
Oyuna girer girmez grafikteki eskilik ve hareketlerdeki kalaslık kendini gösteriyor. Sanki 6 senelik bir oyun oynuyormuşum gibi geldi. Sırf hikayesini merak ettiğim için oynamaya devam edeceğim.
Dan DirikDan Dirik
Üye
Daha edinemedim ama yorumlara bakınca diğer Obsidian oyunlarındaki durum devam ediyor gibi. Grafiklerde sorunum yok da şu buglar ve hikayede yarım kalmış yerler deli ediyor adamı. Hadi Kotor 2'de Lucas baskı yaptı dedik de NWN 2'de iki kere neredeyse baştan başlamama neden olan bug olmuştu. Yine de oynayıp oynamayacağımı RP'yi oyuna nasıl yedirdiklerini öğrenince karar vereceğim.
TheodrienTheodrien
Mod
RP ve konuşma kısımları güzel olmuş aslında. Vereceğin cevabı seçmek yerine, nasıl bir tür cevap vereceğini seçiyorsun. Örneğin; Profesyonel, Alaycı, Agresif gibi çeşitli seçenekler çıkıyor. Tıkladığın seçeneğe göre karakterin tepki veriyor. Hoşuma gitti.

Oyunlarda çok grafik aramayan kişiler için (aslında öyle aman aman berbat grafikleri de yok, sadece motorun eski olduğu göze çarpyor) ve rp yapmak isteyenler için oynayıp geçilecek bir oyun gibi duruyor. İlk gözlemim bu şekilde. Tabi herşeye tam karar vermek istemiyorum uzun süre oynamadan.

Bu arada PC'de oynuyorum ben oyunu.
Doğukan
Üye
yalnız bir şeyi itiraf etmek gerek, 10GB'lık content yok bu oyunun içinde. 4 tane hub var galiba, 6 saat oynayınca falan 2.den çıktım şu an, e oyun süresi 12 saat falansa saat başına 1GB data düşüyor herhalde yani ehueh.
AlphariusAlpharius
Üye
Bu oyun iyi mi kötü mü anlayamadım. Konuştuğum insanlar oyna diyor, Gamespot gidip 6.0 veriyor. Napmak lazım?
XFire1994
Üye
Gamespot değil de metacritic ortalamasını dikkate al bence ki o da 74.

http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/alphaprotocol

Burada görüldüğü gibi en düşük puan veren Gamespot zaten :)
Dexter
Üye
Oyunun çok çok çok iyi olduğu belli başlı yerleri var. Mesela espionage olayını öyle bi kotarmışlar ki kendine Alias'ın 6. sezonunu çevirmen mümkün. Lakin çatışma mekanikleri en iyi tanımıyla "bitmemiş", en kötü tanımıyla da "bu ne ulan yuh" dedirtecek cinsten. Bir dal içine, bi iki saat sonra o espionage role-playing olayları sarmazsa sana göre değildir demekki.
Nevermind18
Üye
Amerikan oyun dergi ve sitelerinin rpg'ler hakkında verdiği puanlara asla güvenmem. Bloodlines o eksik haliyle benim en sevdiğim 5 oyun arasına girebildikten sonra...
razorrebel
Üye
Safehouse bölümlerinde vampire bloodlines oynuyormuşum gibi hissettim bu arada ali shaheed bruce willise mi benziyo ne
discussioncontroller