Alpha Protocol
GunGun
Üye
RPGci turnusolu bu oyun. RPG seven bu oyunu da seviyor. RPG sevmeyen bu oyunu sevmiyor

(Diskıleymır: Genellemedir. RPG seven biri olup bu oyunu sevmediyseniz lütfen gelip hahaaaa ben sevmedim demeyiniz.)

Beğenenler: CombiningPerson

CombiningPersonCombiningPerson
Üye
rpg sevip bu oyunu sevmeyen bir insan olduğunu düşünmüyorum
Edward The PaladinEdward The Paladin
Üye

anlaşılması gereken şu, bu oyun bir d&d oyunundan çok da farklı değil. karakterine skili verip de özelliklerini kullanmazsan hiçbir şey yapamaz. hiç skil vermeden kalas warriorla tumble skil checklerini denemek gibi bu.

skil vermediğin silahları, hackleri veya martial arts ı falan çok zor biçimde yapıyorsun. olması gereken de bu. dedim ya, o yuvarlağın ortasında hiç nokta olmamalıydı. nokta olunca insanlar sanki vurackamış gibi düşünüyor, aslında hayır. pistol skilin olmazsa o yuvarlağın içinde zar atmaya devam ediyor ve yuvarlak küçülmedikçe missleme şansın artıyor.

aksiyon gibi görünen bir rpg oyunu. Tam bir turnusol kağıdı.

bu oyunu oynayıp beğenmeyen adam aksiyoncudur, beğenen adam da rpgcidir.



Dostum 2 yıl önceki lafımı neden çalıyorsun

Analar kızartır babalar morartır
AK_LampardAK_Lampard
Üye
Konsolosluk bölümünün sonu çok zordu. Orada bırakmıştım.
Dan DirikDan Dirik
Üye
gameplay sorunlu olsa da çok kötü değil. oynanmaz halde hiç değil

ap'nin satışlardaki başarısızlığının sebebi sega. burada da hep konuştuk zamanında, adamlar oyunu shooter diye tanıtınca gameplay konusundaki beklentiler de ona göre oluştu. düşük puan veren incelemelerde "adama ateş ediyorum vurmuyor" tarzı şeyler yazdılar. bu şekilde tanıtılmasa oynayıp da memnun kalmayan sayısı bu kadar fazla olmayacaktı

forumlarda falan konuşulmasa zaten unutulup giderdi bu oyun. asıl efsane tarafı olan seçim&sonuç mevzusu belli süre oynamadan kendini göstermediği için hiç haberi olmadan oynayan birine çok cezbedici gelmiyor. sırf bu yüzden ortalık yükleyip 1-2 saate silen adam dolmuştu ilk çıktığında

dizaynla ilgili eleştirilecek şeyler var belki ama satışlarda başarısız olmasıyla ilgili obsidian'ın hatalı olduğu kısım buglar. ben kaç kere oynadım, daha iki tanesine rastladım anca. biri arka sayfadaki ini dosyasını değiştirme olayı, diğeri de 2-3 bölümde load ettiğinde bir bölgedeki düşmanların kaybolması. kaybolma olayı tutorialdan sonraki ilk bölümde var hatta, büyük ihtimalle bu yüzden herkes oyun çok buglı diye söyleniyordu

yalnız bunların test edilmesinden de dağıtımcı firmanın QA ekibinin sorumlu. muhtemelen bugların farkındalardı ama yetişmesi adına görmezden geldiler. patch de çıkartmadılar oyuna zaten. sonuçta da başarısızlığın sebebi obsidian olarak gösterildi ve adamlar batmanın eşiğinden döndü

özetle obsidian'ın dağıtımcılardan yediği kazıklardan bir diğeri alpha protocol

Beğenenler: Lost

LostLost
Üye
rpg sevmiyen yoktur, rpg sevdiğini henüz bilmeyen vardır

fps, aksiyon oyunlarında falan gittikçe rpg elementlerinin armasının bi sebebi var
SoddorathSoddorath
Üye
Oyuncular ikiye ayrılır. Rpg sevenler ve rpg sevecek olanlar.

Bunlar hep konsolcuların halt yemesi. Her şey bioware'in kotor'u xbox'a çıkarmasıyla başladı.
CoraxCorax
Üye
oyuna patch çıktı da sadece amerikan versiyonu için çıktı diye biliyorum
Dan DirikDan Dirik
Üye
çıkan patch drm'i kaldırmak içindi diye hatırlıyodum ama bir iki küçük bugı da düzeltmişler. dediklerimin ikisi de duruyor ama
JulianneJulianne
Üye

Şu işte ya. Tüm oyunu özetleyen bir trailer: Animasyonlar kalas, görüntüler iyi-orta and sebep sonuç ilişkisi ve alınan kararların direkt etki etmesi yadsınamayacak kadar ağır.

Küçük bir tüyo: Oyunun zorluğu gittikçe artıyor, yani enbaşta seçebileceğiniz o üç ülkenin zorluğu seçme sıranıza bağlı olarak değişiyor. Ha oyunda tanrı olmak isterseniz ya stealth-martial arts kasacaksınız, ya da ölümüne pistol gidip susturucuyla adam avlayacaksınız. Bu iki yöntem AP'nin en abartıları. (:

Beğenenler: Phenomenon

discussioncontroller