Xbox One
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Yeni konsol Kinect ile birlikte geleceği için, Amerika'da 500 Dolar, Avrupa'da 400-500 Euro arası bi fiyattan satışa çıkacakmış. Türkiye fiyatını düşünemiyorum bile. =)
phdphd
Üye
Orth denen herif kovuldu yazdıklarından sonra.
defecteddefected
Üye
image
OneInchManOneInchMan
Üye
....
defecteddefected
Üye
image
RikudouSenninRikudouSennin
Üye
Şovu izleyeceğim ama zerre umurumda değil yeni Xbox.
defecteddefected
Üye
Yeni Xbox'ın iki farklı fiyat tarifesiyle piyasaya çıkacağı neredeyse kesinleşti. İlk model 499 dolardan raflardaki yerini alacak. 2 yıllık Xbox Live sözleşmeli modelin ise 299 dolardan piyasaya çıkacağı ve kullanıcıların aylık 10 dolar ödeme yapması planlanıyordu.

Ortaya çıkan yeni bilgilere göre Microsoft 299 dolarlık 2 yıl sözleşmeli sürümünde aylık 10 dolar değil, 15 dolar ödeme yapılacakmış. Daha önceki 10 dolarlık söylentiyi açıklayan Paul Thurrott bir hata yaptığını söyledi.

Bunun anlamı 299 doların yanı sıra 2 yıllık Xbox Live üyeliği (ve konsolu ilk aşamada ucuza almak için) 360 dolar daha ödeyeceğimiz. Yani bu sürümü tercih edenler yeni Xbox + 2 yıllık Live üyeliğini toplamda 659 dolara almış olacaklar.

bsc
sultan ısultan ı
Üye

Beğenenler: Taxman

KhalKhal
Üye
Gelsin ikilemler. "Yeni xbox duyurusunu bolumsonucanavarından yorumlu mu izlesem yoksa oyungezerden mi takip etsem? Aslında canlı yayın kendi sitesinden de izlenebilir ama çok yoğunluk var :/ gametrailers? belki ign?"

Siz nereden takip edeceksiniz arkadaşlar?
SamsonSamson
Üye
defected açmayaydı konuyu iyiydi.

Mesajlarını tam okumadım ama ara ara "SONY İYİ GERİ KALANLAR BOG GİBİ : DDDD" diyor sanırım.

Beğenenler: Lethe, Taxman

discussioncontroller