Xbox One
KhalKhal
Üye
İlgimi çekmedi. Yine Sony yolundan ilerlemeyi planlıyorum.

Beğenenler: Darkor, defected

RikudouSenninRikudouSennin
Üye
cod: ghosts; same shit, different console.
TodzaTodza
Üye
Oturma odasında televizyona bağlanacak bir multimedya cihazı olarak cidden sağlam olacak gibi duruyor ama odak noktası kesinlikle oyunlar değil artık o belli bu sunumda. Fazla oyun da göstermediler zaten daha ziyade televizyonunuz ve Xbox'ınız dışında bir şeye ihtiyacınız yok, kumanda bile gereksiz havası estirdiler. Genel olarak cidden sağlam bir alet olacağa benziyor, hele E3'de adam gibi çıkış oyunları patlatırlarsa şukela olacak ama özellikle değinilmeyen veya vurgu yapılan, ucundan çıtlatılan noktalara bakarsak sürekli online olma hedesinden geri adım atmamışa benziyorlar, cloud vs. teknolojilere çok parmak bastılar zira. bir de fiyattan bahsedilmedi o da yakında kesinleşir heralde.
JulianneJulianne
Üye
Lethe dedi:

Samson dedi:

"By gamers, for gamers" lafını bir daha kullanan biri olursa onu öldürmeyi planlıyorum.

Kotick evinde oyun kodluyor sanki arkadaş...



"By gamers, for gamers" lafı Razer'ın. Controller'ı Razer tasarlamış sanırım.


image

Todza dedi:

Tasarıma takıldım ben açıkçası biraz fazla sade olmuş gibin ama öbür taraftan adı box olunca uyumlu sayılır hani :) Biraz retroya kaçalım demişler heralde.



Üstüne Kinect oturtulması için yapıldığı açık bu tasarımın. Bir tek kendileri koymamış öyle.. :D

E3'e 20 gün varken bomba oyun gösterilmesi cidden saçmalık olurdu ama sadece CoD ile de konsol tanıtımı yapılmamalı. Bu konsol gerçek çıkışını E3'te yapacak, o kesin.

Daha şu var...
http://research.microsoft.com/en-us/projects/Illumiroom/

Beğenenler: Bonecrusher

FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Aletin tasarımı tuğlayı anımsatıyor.NES'e özenmişler zaar.Cidden acayip iğrenç geldi gözüme.

Beğenenler: Eytci

NeOzguRNeOzguR
Üye
Lethe dedi:



"By gamers, for gamers" lafı Razer'ın. Controller'ı Razer tasarlamış sanırım.




"By gamers, for gamers" ----> Interplay'in.

Ahaha. Yukarıda da belirtmişler zaten. Lan neden hep geç kalıyorum :(
TaxmanTaxman
Üye
bana çok şık ve elit geldi.

geçenki tasarıma bir sıfat verecek olsam y*vşak verirdim. evet eski xbox'ın y*vşak bir görüntüsü vardı.
acdervisacdervis
Mod
İzliyorum da şimdi, intro konuşması çok komik yahu.
esekesek
Üye
bu ne lan götüm gibi.

tek farkı daha köşeli olması.
FaironFairon
Üye
Şu Illumiroom muhabbeti konusunda çok kararsızım ya. Gerçi %80 bayağı gereksiz olduğunu düşünüyorum ama %20 de böyle bu teknoloji kullanılarak ortaya sanatsal açıdan aşmış oyunlar çıkartılabilecekmiş hissi yaratıyor bende. Muhtemelen tırt bir şekilde kullanılacak ama.(Ne kadar dans müzik oyunu varsa onlar için kullanılır muhtemelen)
discussioncontroller