Yeni forumda değişmesini istedikleriniz
esekesek
Üye
bu arada greasemonkey çalışmaları için iyiden iyiye kodlara giriştim ve yeni css'i yazan abiyi çok sevdim ahahahs. dili mükemmel.

sevmediği elementlere fuck off diyerek kovabilen türden bir eleman.

/* FUCK OFF */
a#jwDisqusBackToTop {display: none; }

stabilostabilo
Üye
Allaşkına bir sayfada 10 değil 20 falan mesaj bulunsun artık ya. Hepimiz daha mutlu olucaz. Valla bak.

Daha yeni giriş yapabildim ben foruma. Bir şeyler çok yanlış gitmiş herhalde site değişirken.

Bir de, arada sırada aşırı yavaşlıyor site. Umarım artık halledilebilir yıllardır süregelen hız sorunları.
MR.KubidikMR.Kubidik
Üye
Profil sayfasındaki ''Hesabımı düzenle'' kısmı pek çalışmıyor. Mail adresimi değiştiremiyorum. Boş boş yüklüyor sadece.
LovermanLoverman
Üye
FONT.

Beğenenler: Zodiac

AdramelechAdramelech
Üye
1. Avatarlar çok küçük.
2. Forum çok beyaz, kontrast düşük, ikisi birleşince 10 dakika bakabiliyorum maksimum siteye beyaz/beyazımsı griden açık griye terfi edip kontrastı aynı seviyede tutsak süper olacak.
3. Forum çok yavaş.
4. Forum çok dar.
5. Mesajların altındaki boşluk çok büyük.
6. Smileyler çok... Alışıldığın dışında. MSN ile tutturulan bir standart vardı, o tarzdan uzaklaşıp da onu yakalayabilen bir başka smiley seti görmedim böyle farklı olmaya çalışıp da. Facebook smileyleri o yüzden bu kadar yadırganmıyor.
7. Kendi mesajımı beğenebiliyorum.
8. Mesajlar düzenlendiğine dair bir iz bırakmıyorlar, bu bazı durumlarda büyük sorun olabilir.
9. Alt forumlar çok belirsiz, şu dakikadan sonra insanlar forum oyunlarıydı, karşılaşılan problemlerdi falan öğrenmezler direk ana konuya yazarlar, özellikle yeni gelenler.

Hayır cidden beceremediniz resmen şu işi. Çok bariz çok belirgin hatalar var, dizayn sıkıntıları var ve resmen ağır bocaladınız. İkinci defa. Biraz öğrenin artık. Beta yapacaksanız ana siteyi taşımadan önce yapsaydınız. Öğrenin şu işi ya, ulan ben bile kıçıkırık forumlar, temalar yaptım, profesyonel değilim ama böyle dan diye değiştirip ağır tepki almaktansa subdomain açıp test forumu yaratmayı, belirli bir kesime veya herkese açık bir şekilde test ettirmeyi biliyorum ya. Şimdi üç ay bariz sıkıntıların çözülmesini, sonraki sekiz ay gereksiz ve dizayn sıkıntılarının düzeltilmesini bekleriz. Ama ben biliyorum ki bu hataların büyük kısmı 3 sene içinde falan düzelecek. Sonra da ooo biz çok profesyoneliz diye yeni forum temasına yazılımına geçmeye karar vereceksiniz zaten. Her şey tam yerine otururken değiştirip başa dönüyorsunuz sürekli.

Azıcık öğrenin ya. Yada öğrenmeyin vBulletin alın ya. Yada bakın dergi paranız yetmiyorsa söyleyin biriktirip ben alayım size. Çok ciddiyim bu konuda.

Beğenenler: thegmnk, Samson, Piranha

hebelehoohebelehoo
Üye
Aşırı parlak olduğu, dar olduğu beşyüz kere denmiş onları bir daha demenin anlamı yok da, başlıkların yanında eskiden olduğu gibi kaç konuda yeni mesaj olduğu yazsa güzel olur. Ayrıca o başlıklara girince de hangisine yeni mesaj geldiği de anlaşılmıyor, o da eskiden başlığın yanında yazıyordu.

Bir de cidden aşırı parlakmış ya, hava aydınlıkken pek fark etmiyordu ama şimdi baktım da, cidden göz falan kalmadı bende de.
PiranhaPiranha
Üye
Arkadaşlar bu böyle olmayacak, sanki 'kendimiz yazıp kendimiz okuyoruz' ee site/forum yetkililerinden hiç bakan cevap veren yok. En güzeli tek bir yerden devam edelim derim, zaten bundan önce konusu açılmıştı yeni forum hakkında tartışmamızı oradan devam ettirelim: http://oyungezer.com.tr/forum/discussion/1646256/forumdaki-yenilikler/p25

Çoğunuzun haklı serzenişlerinizi yeni forum yorumlarınızı, ben üşenmedim diğer konuda tek bir mesaja alıntıladım. İşallah okuyan gören bir cevap yazan olur da rahatlarız diye, onlarada kolaylık olsun diye.

Beğenenler: PLANESWALKER

MatrimCauthonMatrimCauthon
Üye
en önemli konu mobil site. benim gibi pc den çok telefonlarıyla giren üyeler için çok iyi.

ama mobil site şu anda kullanılamayacak şekilde. konuları açtığınızda eski mesajdan yeniye sıraıyor ve sayfa sonunda daha çok mesaj gönder diyorsun.

futbol konusu vb. 6000+ mesajlı konularda 2-3 saat alır son mesajı açabilmek.

ya yeniden eskiye sıralanmalı, ya da sayfalı şekle dönmeli.

Beğenenler: PLANESWALKER

__skytalker____skytalker__
Üye
Şuanki hali ile hiç kullanışlı değil zaten. baya yolu var onun.
kurtkapankurtkapan
Üye
buraya mı yazıyoruz bilmiyorum, başkası yazdı mı onu da bilmiyorum ama:
Alıntıların üstünde alıntı sahibinin adı yazıyor ve buna tıkladığımızda adamın profiline gidiyor. bulşit diyorum. Alıntılanan mesaja gitmesi lazım değil mi?
image

Beğenenler: biwaly, thegmnk

discussioncontroller