Piyasadaki en iyi telefon nedir
DharkanDharkan
Üye
O mesajın üzerinden bi yıl geçmiş

Beğenenler: maviasura

Amenquiver
Mod
Daha önce sormuştum ama parayı denkleştiremediğim için alamamıştım. 1000 - 1800 arası iyi, dikdörtgen kasalı, tok bir his veren bir telefon arıyorum.

Nokia Lumia vardı bende. Piyasadaki en iyi kasa bana göre ama aptal işletim sistemi ve ömrünün geçmesi yüzünden artık değiştirmem gerekiyor.

Kamera falan önemsiz. Fiziksel özellikleri dışında aradığım tek özellik hızlı olması.

Xperia Compact'ları beğeniyorum
RidygoRidygo
Üye
Xiaomi Mi5

image

Eşime aldık. Yaklaşık 4-5 aydır kullanıyor. Mükemmel bir telefon.
Amenquiver
Mod
IPhone 6'ya biraz fazla benziyor ama fiyat performans olarak epey iyiymiş bu sanırım. Adaylardan biri olabilir
darkredangeldarkredangel
Üye
Yav bu telefon güzel de, 32GB - 4GB RAM, 64GB - 3GB RAM, 128GB - 4GB RAM diye saçma sapan bir şey yapmışlar. Sırf bundan dolayı gıcığım telefona.

Bir de geçenlerde reddit'te görmüştüm, Xiaomilerde orjinal rom olduğuna emin olun. 3. parti satıcılar kendi bloat'lı rom'unu yükleyip satabiliyormuş.
RidygoRidygo
Üye
Biz yazılımsal bir sıkıntı yaşamadık hiç. N11'den almıştık.
darkredangeldarkredangel
Üye
Attığın linkte güncelleme gelmektedir diyor, OTA alıyorsa orjinaldir zaten.

Edit: GG linkiymiş attığın gerçi. Ama kısacası en kolay yolu güncelleme geliyor olması.
discussioncontroller