Half Life 3 Sizce Nasıl Olmalı?
BonecrusherBonecrusher
Üye
cod gibi değil mi bu half-life, her bölümde yeni hikaye yazılıyor?
aztek
Üye
Olur mu yahu öyle şey. Birbirinin devamı hepsi.

Edit: 2. oyunun farklı mekanda, hikayede vb geçmesini sağlayan şey G-Man'in teklifi ve karakterimizi stasise atması filan idi. Lakin HL2 Ep2'nin sonunda bu tarz bir sıçrama boşluğu bırakıldı mı? Hayır.
__skytalker____skytalker__
Üye
Abi sen nasıl oynadın bunları? 2'sinde de Gordan Freeman'ı oynuyoruz.
BonecrusherBonecrusher
Üye
ikinci oyun farklı bir evrende geçmiyor mu ya? distopik bir dünyada felan?
anlamadım şimdi...
FirewingFirewing
Üye
Farklı bir evrende geçmiyor, hikaye devam ettiğinden bazı şeyler değişmiş (ilerlemiş) oluyor. 1. oyunda ne idüğü belirsiz olan bir çok şey 2 de açığa çıkıyor, keza episodelarda da aynı şekilde.

Erkut batırdın ortalığı dfsds
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Aman allahim...
BonecrusherBonecrusher
Üye
aztek bunlar hep senin yüzünden...

Beğenenler: aztek, Piranha, [Deleted User]

OneInchManOneInchMan
Üye
Hahahsfs bone (Y)
zibillionbyteszibillionbytes
Üye
Gençler oyun ep2 de ucu açık bırakıldı mı? Bırakıldı. Ep3 zaten duyurulmuş muydu? Duyurulmuştu. Konu niye buralara gelmiş anlamadım ama yeni oyun çıkacak. Sadece yukarıda belirtilen büyük sıçramanın/değişikliğin ve süper bir hikayenin biraraya gelmesi gerekiyor. Gabe'in hayranları hayal kırıklığına uğratmamak için oyunu bu kadar geciktirdiğini düşünüyorum. Yeni Source motorundan bahsediliyor. Ayrıca muhtemelen kendi konsolları, oyun kolları çıktıktan sonra çıkacaktır oyun.
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
ep3 iptal edildi kardeş. yapılırsa/yapılıyorsa işte hl3 çıkar direkt.
discussioncontroller