Tüm Zamanların En çok Ödül Alan Oyunu
LovermanLoverman
Üye
Last of Us hipsterlar yüzünden bu kadar çok ödül topladı zaten

Skyrim yeryüzüne gelmiş en iyi oyun şuanda yoksa
OneInchManOneInchMan
Üye
defected adeta bir sultan i olmus
kral julienkral julien
Üye

Skyrim dünyanın en iyi oyunudur şu ana kadar çıkmış.
Last of Us falan bebe oyunları hep.



Loverman dedi:

Last of Us hipsterlar yüzünden bu kadar çok ödül topladı zaten

Skyrim yeryüzüne gelmiş en iyi oyun şuanda yoksa



işte bu

Beğenenler: Relentless, Taxman

BonecrusherBonecrusher
Üye
Yılın adventure oyununa Last Of Us, RPG oyununa Diablo 3, Müzikal kompozisyonda Bioshock Infinite seçen adamlar gitsin pencereden atlasın lütfen, bizi ugrastirmasin.

Sadece 3 oyun oynayan insanlar ödül dagitmasin ya, cidden saçma tablolar çıkıyor.

Beğenenler: Gun

CombiningPersonCombiningPerson
Üye
>diablo 3
>RPG
>?
__skytalker____skytalker__
Üye
Tamam da Bioshock'a neden laf attın?

Beğenenler: Astus

RelentlessRelentless
Üye

>diablo 3
>RPG
>?



tokat rpgsi
kral julienkral julien
Üye

Yılın adventure oyununa Last Of Us, RPG oyununa Diablo 3, Müzikal kompozisyonda Bioshock Infinite seçen adamlar gitsin pencereden atlasın lütfen, bizi ugrastirmasin.

Sadece 3 oyun oynayan insanlar ödül dagitmasin ya, cidden saçma tablolar çıkıyor.



Last of us ı oynadın mı dostum ?
AstusAstus
Üye
olay tür tanımında bitiyor sanırım.

Beğenenler: Bonecrusher

BonecrusherBonecrusher
Üye
Aynen öyle
discussioncontroller