Hitman (Reboot/2015)
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Yeni hitman oyunu geliyormuş. Absolution gibi değil de daha çok eski oyunculara yönelik bir yapım olacakmış.

An open letter to all Hitman fans



Dear Hitman fans,

We wanted to share this open letter with all of you out there eagerly awaiting more news about what’s happening next in the franchise.

At Io-Interactive right now, we are building the next AAA Hitman game for PC and next-gen consoles. It has our total focus and we wanted to take a moment to tell you a few things about it.

In the next game you will experience a globetrotting Agent 47 at the prime of his career – the apex predator stalking his prey across the world, with the support of his long-term handler Diana Burnwood and the whole of the ICA.

The game concentrates on the core Hitman fantasy of using a wide range of tools to take out a diverse group of targets across expansive, exotic locations around the world. We are building this game on the backbone of the Glacier 2 engine, using the best parts and what we have learnt through Hitman: Absolution and drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy. That means we’re packing in an extreme level of detail on the largest levels we have ever built for a Hitman game. We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels. Our aim is to create living, breathing and believable levels which will allow gamers to play around with the AI to create those unique moments every fan of the Hitman franchise loves.

Contracts Mode is back – you will be able to create and build challenges by experimenting with the large levels and possibilities within them. And of course, you can share them with the world and challenge your friends or foes to complete your hits. Your rules, your Contracts.

You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets. We believe that’s all we need to say about that subject.

As we get further into 2014, we will reveal more and get into much closer contact with all of you. There are so many things we have planned and we are extremely excited for the future of Hitman.

Thank you all for your dedication. We will share much, much more in the coming months.

The Io-Interactive Team
@IOInteractive



The next Hitman game won't be an Absolution-style audience expansion project, Square Enix president Yosuke Matsuda has told Nikkei Trendy - it'll be first and foremost a game for long-term fans of the series.

Square Enix feels returning the franchise to basics is now vital. "The development team for Hitman: Absolution really struggled in this regard," Matsuda told the mag, via Siliconera. "They implemented a vast amount of 'elements for the mass' instead of for the core fans, as a way to try getting as many new players as possible.

"It was a strategy to gain mass appeal. However, what makes the Hitman series good is its appeal to core gamers, and many fans felt the lack of focus in that regard, which ended up making it struggle in sales."



http://www.totalxbox.com/74217/hitman-xbox-one-will-focus-on-the-core-fans-says-square-enix/


Absolution gibi bi çöpün sonunda kimseyi mutlu etmediğini(daha doğrusu satışı mutlu etmediğini) anlamışlar.

Gameplay:

Beğenenler: Phenomenon

PhenomenonPhenomenon
Üye
Absolution da güya serinin eski sevenlerini tatmin edecekti. Bu sefer havaya girmeden takip etcem.
Utku ÇakırUtku Çakır
Oyungezer, Admin
Abs güzeldi.

Beğenenler: Astus

Black Dino RangerBlack Dino Ranger
Üye
bölümleri biraz daha açık yapsalar her şey hallolur, absolution'ın öldürme mekanikleri 10 numero zira.
AlphariusAlpharius
Üye
abs gibi a'dan b'ye gitmeli saçma sapan bölümler yapmasınlar

ilk oyunda nasıl arabanın önünde başlayıp işleri yapınca arabaya dönüyorduk bunda da öyle yapmalılar
mazochistmazochist
Üye
Absolution'ı bir tek ben mi sevmişim yahu. Genel olarak bölümleri birçok farklı şekilde oynamaya izin veriyor. Bi noktadan diğerine gidiş çizgiselliği olsa da aradaki serbestlik beni tahmin etti. Özellikle ileri zorluk seviyelerinde.

Hatta hazırladığım Mükemmeliyetçi zorluk seviyesi walkthrough'unu da paylaşayım.

http://www.youtube.com/playlist?list=PLBQCRqRQ2xU4gIY1bsnzoG5hd39dHLuK5
AstusAstus
Üye
Ben de sevdim aslında. Bahsedildigi kadar da kolay değildi.
LovermanLoverman
Üye
Blood money bile bir şekilde kendini oynatmış ve güzel bitmişti, bunda 4. Veya 5. Bölümde bıraktık tekrar girmedim yaw duruyor öyle

Beğenenler: rubyred

FaironFairon
Üye
Kolay değildi de zorluk kısmı saçmaydı. Tamam kıyafet değiştirsek de tanınma olayı hoş bir ayrıntı ama bölümler küçük olup npclerin görüş mesafesi yüksek olunca saçma bir hal almış oynanış açısından. Bir de tabi bölümlerin checkpoint şeklinde olup bazı geçişlerde kıyafet falan her şeyin gitmesi durumu vs var.
Dan DirikDan Dirik
Üye
kıyafet değiştirince tanınma olayı da yeni bir şey değil aslında. silent assassin'in en zor seviyesinde sivil kıyafetler dışında yakından geçtiğin an mıhlıyorlardı, sivil kıyafet giydiğinde de tanıyan elemanlar vardı ayrıca. oyunun genelinde (japonya'daki iki karlı bölüm hariç) bölüm tasarımı iyi olduğu için o şekilde de kimseyi öldürmeden bitirilebiliyordu
hebelehoohebelehoo
Üye
Kılık değiştirmişken adamlardan saklanmak için instinct puanı biriktirmemiz oyunu baştan aşağı mahvediyordu. Bir insanın şapkasını önüne çekmesi özel bir yetenek değil ama oyunda öyle muamele görmüş.

Beğenenler: Phenomenon, CombiningPerson

discussioncontroller