Rainbow Six Siege
AK_LampardAK_Lampard
Üye
Key satan sitelere bi bak.
tersadamtersadam
Üye
Steam kartlarindan gelen parayla alacaktim, ondan sitem ettim hehe
rubyredrubyred
Üye
Orderabi
Üye

Sen hala oynuyon mu Emir kardeş?



güzel oyun bence
__skytalker____skytalker__
Üye
Güzel oyun zaten yav, 250 saat gömdüm, son bikaç hafta baya oynadık hatta. Bilsem senle de oynardık.
Orderabi
Üye
bugün oynayacam burabiyle o davet atsın oynayak
__skytalker____skytalker__
Üye
Ben 2 ay yokum, ondan "oynardık" dedim:)
tersadamtersadam
Üye


Aldim.
tersadamtersadam
Üye
Dun oynamaya basladim. Diger fpslerde ilk 3e kesin girerim ama bunda 6-7 macta 2 adam oldurebildim. Pingim 100 civari. Sanki adamlar beni onceden gorup vuruyormus gibi hisseriyorum. Belki de ben noobumdur.
owleyesowleyes
Üye
Normal. Haritaları iyice öğrenmen gerekiyor. Çok şey var çünkü. Yok delik açmış oradan vurmuş, yok şuraya bilmem ne kurmuş. Bilmediğin için en kısa yoldan geleceğin yere bakıp headshot atmalar falan. Yoksa ben de ilk 10 level beynimi aldırmış gibi oynuyordum.
discussioncontroller