Marvel Cinematic Universe(Nam-ı Diğer MCU)
SamsonSamson
Üye

Dharkan dedi:

Bayağı değiştirmişler cidden hâlâ pilot



Özel güçlerini kazandığı kısmı değiştirmiş olabilirler.


Uzaylılardan mı alıyor yoksa?
__skytalker____skytalker__
Üye
Yani yine uzaylıdan alıyor, değişen birşey yok. Şu kadar şeyden benzer diyen adam da retarddır hani. Alakası yok originlerinin.
SamsonSamson
Üye

Yani yine uzaylıdan alıyor, değişen birşey yok. Şu kadar şeyden benzer diyen adam da retarddır hani. Alakası yok originlerinin.



Ama pilot ve uzaylıdan alıyor?
DharkanDharkan
Üye
MCU'da uzaylılar teklif ediyormuş
MosquéteroMosquétero
Üye
ikisi de süper kahraman.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Mysterio

Spoiler:
image
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Venom filminde 35-40 dakikalık sahne kesilmiş. Zaten film 13+ olmuş. Kısacası evde izlenir. Belki daha sonra extented edition, director cut tarzı bir şeyler çıkartılar.
__skytalker____skytalker__
Üye
Yav filmin problemi spider man olmaması, başından falsolu film, 13+ falan problem değil. Sanki bütün film adam yiyecekti R olsa.
SamsonSamson
Üye
Carnage: Agent of SHIELD filmi çekilmiyor mu hala?
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye

Yav filmin problemi spider man olmaması, başından falsolu film, 13+ falan problem değil. Sanki bütün film adam yiyecekti R olsa.



Yine de r-rated olması beni meraklandırıyordu. Basın yorumları hiç iç açıcı değil.
discussioncontroller