Life is Strange
Amenquiver
Mod
Ben çeviririm bunları da teknik olarak hiç bilgim yok.
Zodiac
Üye
hepsi turkcelesti ya onlarin. linkte de var butun episodelar
FreudFreud
Üye
Aven dedi:

Freud dedi:

İngilizce gereksinimi ne durumda? İleri bir seviye gerekiyor mu keyif almak için?



http://www.tanersaydam.com/life-is-strange-0-turkce-yamasi-ep1-ep2-ep3-ep4/
3. bölümü yarım bırakmış adam nedense.



Bu iyi oldu, teşekkür ederim.

Beyond Two Souls'u anlayabiliyorum mesela ama AC serisi vs. kasıyordu.

Edward The PaladinEdward The Paladin
Üye
1. bölümü oynadım bu ne lan

bu oyun nasıl overwhelmingly positif olabiliyor

saçma sapan hipster bir karakterle amerikada fotoğrafçı olmanın zorluklarından bahseden saçmalık bir oyun

ugh güzel kızlar ve yakışıklı erkeklerden nefret ediyorum hayat çok kötü ugh zamanı yakalamalıyım dijital değil analog makinemle

ciddi ciddi im such a nerd diyor kız yav sarcasm olarak değil

yav yav yavvvvvv

inanılmaz

bi erkek bu oyunu nasıl beğenir

Beğenenler: Lost, CombiningPerson, Fairon, Ridbow

dodgerdodger
Üye
oyunun ana karakterinin kişiliği gerçek hayatta beğenilmeyebilir ama oyunda böyle bir karakter mi olur lan demek bence saçma. adamların zaten resmetmek istediği karakter bu demek. yine bana göre, yapmaya çalıştıkları şeyi çok güzel gerçekleştirmişler. hiç sırıtmıyor. oynarken üniversite günlerimi hatırladım zaar. tabi bu kısım okuduğunuz üniversiteye göre değişir.

arthas ölür mü lan?! diye sızlanmak gibi birşey. e oyunu yazanlar belli. isterse saksı yapar.

Beğenenler: İ. Evren

Amenquiver
Mod
Hahah baya komikmiş doğrusu
İ. Evrenİ. Evren
Üye

bi erkek bu oyunu nasıl beğenir



Açık fikirli olmak yeterli.
AvenAven
Üye
Oyun 2. bölümden sonra açılıyor zaten. İlk 2 bölümde feci sıkılmıştım. Bir de 40 yaşlarında amcalar genç kız ağızından yazmaya kasmışlar, olur öyle cringe konuşmalar çok takmamak lazım.

Beğenenler: Zodiac

Zodiac
Üye
oyunun kulvari, hikayesi atmosferi vs belli. farkli beklentilerle oynarsaniz bi sey anlamamaniz normal. ben de en basta tam da edwardin dusundugu gibi dusunuyordum aslinda o yuzden basinda hemen vazgecilmemesi gereken bir oyun bence. amerikan gencligi, diyaloglar falan cok klise ama zaman kontrolunu atsan iliskiler olaylar aslinda baya gercekci. zaten oyunu overwhelmingly positive kilan en onemli etken o.

Beğenenler: İ. Evren

İ. Evrenİ. Evren
Üye
Benim oyunda asıl sevdiğim yaptığım seçimleri en sonunda fena halde yüzüme vurmasıydı. Arkadaşlık bağına bayağı önem verdiğimden senaryo bayağı etkileyici geldi. Hikaye sunumu iyiydi. Zamanla ilgili mevzular da ilginçti. Oynanış adventure oyunu bakımından bayağı iyi kullanılmış. Zaman kontrolü falan. Kızın o tür fotoğraf makinesi kullanmasının da oynanış bakımından güzel bir nedeni var mesela.

Kısacası ana karakterden başta tiksindim diye ilk bölümde bırakmadığıma değdi. Bi' de unutmadan, oyundaki müziklere kafam girsin.

Beğenenler: Taxman

discussioncontroller