Saygı, Hoşgörü ve Yardımlaşma Sorunu
hebelehoohebelehoo
Üye
image

Vallahi bunu laf sokmak eleştirmek amaçlı koymuyorum. Ama bir iki gün youtube yorumlarında, donanımhaber forumlarında falan takıl, sonra buraya gel. Evet burası kesinlikle mükemmellikten çok uzak. Sürekli bir olumsuzluk hali var. Ama internetin alayı böyle. Ogz nispeten iyi gözüküyor internetin geri kalanına göre.
Usturlapçı
Üye
İ. Evren dedi:

@Usturlapçı
Peki hiç ciddi ciddi insanlar neden bana böyle davranıyorlar diye düşündün mü? Kimse kimseye saygı duymak zorunda değil, hoşgörülü olmak zorunda hiç değil, yardımlaşma mevzusu da aynı. Bunları sanki insanların zorunda olduğu şeyler gibi söylüyorsun fakat iş burada bitmiyor.
Ne ekersen onu biçersin. Ana sayfanın durumu rezalet. Bu yüzden senin ana sayfadaki haberlere yorum yapmadan önce iyice düşünmen ona göre yorum yapman lazım.
Mesela bak: O ücretsiz oyun için insanlara oyunu oynamamaları gerektiğini yazmışsın. Bunun yerine oyun bende şöyle böyle hata verdi çalışmadı falan demen gerekirdi. Direkt oynamayın falan demişsen neden oynamamalıyız gibisinden insanlar kızmıştır.
O hoşgörü mevzusunda bahsettiğin çizim mevzusunda elemana kaç kişi düzgünce ne çizileceği hakkında ayrıntılı bilgi verilmesini rica etti resmen. Atar falan yaptı eleman, haliyle doğal olarak insanlar kızdı.
Gone Home ve last of us mevzusunda gone home yorumun neyse de last of us'ı durup dururken kötülemişsin resmen. Hani senin sırf senin düşüncen diye kimsenin sana laf atamayacağını düşünmemen lazım. Özellikle de bazı düşüncelerin paylaşılmasa daha iyi olduğunu idrak etmen lazım. İnsanlar haklı sen haksızsın demiyorum fakat insanlar böyle, yapacak bi' şey yok.



Hatırlıyorum da, TLou'ta bir bölümü geçemeyince, sinirlenip oyunu kötülemiştim. Neyse, bölümü geçince, oyunu tekrar sevmeye başladım, ama hikaye bana eksik geldi. Tabi bunu anlatamazsın.
Neyse, tavsiye, için teşekkür ederim.

Beğenenler: İ. Evren

SoddorathSoddorath
Üye
image

Beğenenler: matthdog

PotterPotter
Üye
Bu başlığın bu foruma ait olduğunu gördüğüm ilk an bi titreme geldi.

Ya burada eski modlarin hepsi için anma töreni yapılması lazım
Utku ÇakırUtku Çakır
Oyungezer, Admin
Potter dedi:

Bu başlığın bu foruma ait olduğunu gördüğüm ilk an bi titreme geldi.

Ya burada eski modlarin hepsi için anma töreni yapılması lazım



Al ulan al. Sabah sabah kahvaltı bile yapmadım bre insafsız:

image
PotterPotter
Üye

Beğenenler: Utku Çakır

Usturlapçı
Üye
Nihirus dedi:

Tanımadığın, hayatında yer kaplamayan onlarca insanın saygısı, sevgisi, hoşgörüsü olmasa neyin eksik olacak ki? he de geç. İnternetteki çoğu tartışma ortamı ciddiye alınacak seviyede değil.



Her şey adamına göre diyorsunuz aslında. Aslında, doğru. Tavsiye için teşekkür ederim.

discussioncontroller