SQUAD
NoumenonNoumenon
Üye

Beğenenler: hammer_of_alkadraz

NoumenonNoumenon
Üye

Beğenenler: hammer_of_alkadraz

Dave Blake
Üye
Animasyonlar iyi ancak oynanış olarak hala PR'nin gerisinde. Gerek araç gerekse sınıf bakımından hala yetersiz SQUAD. Araç fizikleri ise UE ile yapılan üst düzey bir oyuna göre oldukça kötü. Şöyle araçların bağımsız süspansiyona sahip olduğunu hissetsek hiç fena olmaz.
NoumenonNoumenon
Üye
Araç fizikleri konusu dışında, araçların hasar modellemeleri de eksik. Yani PR'de önden, yandan ve arkadan alınan hasarın araca etkisi de farklı oluyor. Bazı atışlar aracı tamamen yoketmek yerine hareketsiz hale getirebiliyor, bazı atışlar da silahı etkisiz kılabıliyor vs. Squad'ta ise bunlar henüz yok.
NoumenonNoumenon
Üye
Orderabi
Üye
animasyonlar da kurtarmazsa bu oyun ölecek bence
NoumenonNoumenon
Üye
Ölmesi çok zor yahu. "One-life event"lardan tut, turnuvalara kadar bir çok etkinlik düzenleniyor hali hazırda. Kemik kitlesi çoktan oluştu ve PR gibi çok sınırlı sayıdaki bir kitle değil bu. Ha oyunun eksikleri var tabi. Animasyonlarla ilgili ağustos ayında yapılan çalışmlar:


Bu arada oyuna Türk ordusunu getirmek için çalışmalar başlamış.
http://www.squadturkiye.com/turk-ordusu-hazirliklari-basladi/
Şöyle bişey var hatta:
Spoiler:


Bir de Squad Development Kit'i indirmek serbest. Mod yapımına ilgi duyan varsa indirip bakabilir.
NoumenonNoumenon
Üye
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Mestia trailer'ı çok meh olmuş yahu. Müzikler berbat ayrıca harita ile ilgili doğru düzgün bir şey anlatmıyor.

.................

Şu oyuna helikopter gelsin artık. Bir de deniz, çıkarma senaryoları vs gelsin. Çok yavaş çalışıyorlar gibi geliyor bana. Oyun bitmeden milletin hevesi kaçıcak gibi.

ARMA almadığıma pişman olmaya başladım.
Orderabi
Üye
ben oynamıyorum animasyonlar değişene kadar da oynamam herhalde

oyun ayrıca nası bi downgrade yedi bilmiyorum ama kötü gözüküyor ya
discussioncontroller