XCOM 2
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Spoiler alaydın keşke :S doğrudna açık açık yazmamışsın bir şey ama yine de nasıl bir son gelecek fikir sahibi olduk.




Bu arada bu AVATAR görevleri şaka gibi resmen. Kesinlikle solo yapmanızı öneriyorum. Solo olayını keşfettiğimden beri hile yapıyor gibi hissediyorum oyunda.
creiGncreiGn
Üye
Solo yapılabiliyor evet ama, öyle yaptığın zaman hem öldürdüğün düşmanlardan düşen loot ve cesetlerden, hem de ekip üyelerinin kazanacağı xp'den vazgeçiyorsun. İlk yazdığında denemiştim, aynen dediğin gibi çok kolaylaştırıyor işi ancak sahaya düzgün kadro süremeyecek kadar yaralı yoksa loot'u tercih etmek daha faydalı gibi. Cesetler dahi önemli valla, en kötü kara borsada satılır. Sinekten yağ çıkarmak lazım =p

Beğenenler: SmoKiNg ACE

Edward The PaladinEdward The Paladin
Üye
o görevlerde cesetler toplanıyor mu ki? bütün düşmanları öldürmen lazım cesetlerin toplanması için, ben bekledim takviye kuvvetleri 3 el bitmedi sonra kendin evac yapıp gidince cesetler kalıyor

Beğenenler: SmoKiNg ACE

SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Ben sürekli aynı iki ekip ile ilerlediğim için zaten hepsi çok güçlendi şuan. Yani üst üste iki görevde büyük kayıplar vermediğim sürece sürekli aynı 12 asker ile ilerliyorum.

Bir de oyunun en basit taktiği AVATAR görevlerini yapmamak.

Aynen öyle. Avatar kutucukları dolana kadar hiçbir avatar görevini yapmayın. Bu size zaman kazandıracak. Bu sırada güçlenebildiğiniz kadar güçlenin. Aceleniz yok yani.

Şöyle söyliyim şuan bende artık geliştirilecek bir şey kalmadı gibi bir şey.

Science projeleri bitti
gölge çemberi projeleri bitti
zırh silah vs geliştirmeleri bitti
tüm yapıları inşa ettim gemideki
vs.. vsss...

Sırf oyunu uzatmak için uzatıyorum. Oyun sonuna etki edicek mi bilmiyorum ama tüm contactları bitirip, tüm dünyada üsleri kurduktan sonra yapacağım son görevleri. Bu sorada da üstünde son model zırhı olmayan adam kalmasın diye uğraşıyorum.

Bir de psi ops a baya geç başladım o yüzden ordaki adamlar gelişsin biraz ve neler yapabildiğini göreyim diye bekliyorum.

kesin yapmanız gereken görevler geldiğinde özellikle "mühendis veren" leri yapın genelde en zoru onlar oluyor. Fakat aynı zamanda da görevi yapmazsanız ilerleyen süreçte normal görevlerinizi veya genel olarak oyunu en çok zorlaştıracak etkiler onlarda oluyor.
CoraxCorax
Üye
SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Corax dedi:


Çok bayık geldi bana konuşmaları. Yani konuşmalarda herhangi bir ruh yok, heyecan yok vs vs...

RAGEPLUGRAGEPLUG
Üye
lel

Beğenenler: creiGn, Corax

Black Dino RangerBlack Dino Ranger
Üye

Corax dedi:


Çok bayık geldi bana konuşmaları. Yani konuşmalarda herhangi bir ruh yok, heyecan yok vs vs...



modun olayı o?

Beğenenler: SmoKiNg ACE

SmoKiNg ACESmoKiNg ACE
Üye
Grimaldo dedi:

Corax dedi:


Çok bayık geldi bana konuşmaları. Yani konuşmalarda herhangi bir ruh yok, heyecan yok vs vs...



mal mısın


Senin kadar olmadığım kesin.



Corax dedi:


Çok bayık geldi bana konuşmaları. Yani konuşmalarda herhangi bir ruh yok, heyecan yok vs vs...



modun olayı o?



Eyvallah.


E nerden bileyim yahu :S
creiGncreiGn
Üye
Bob Ross yav, TRT'de hiç mi izlemedin çocukluğunda? < 3

Beğenenler: SmoKiNg ACE, Corax

discussioncontroller