P E S 2016
hebelehoohebelehoo
Üye
Fifa 15 niye hiç beğenilmedi anlayamadım ya. Burada da öyle yorumlar okuyorum. Ben gayet zevk alarak oynadım şu ana kadar. Ha Ultimate Team'i mahvetmişler evet ama onun dışında gayet iyi. 14'ten iyi olduğu kesin, 13 kadar iyi değil ama Türkiye ligi, nextgen, İngiltere ligi falan derken gayet zevkli bir oyun işte.

Savunma yapmak eskisine göre daha zor ama bir noktadan sonra alışılıyor, o santradan basıp gidip gol atma taktiğini herkes deniyor, zıt diye alıyorum topu adamın ayağından. Yapay zekaya karşı da World Class'tan yukarısına bu taktik nerdeyse hiç işlemiyor ya da işliyorsa bile zayıf takımlara karşı işliyor.

Pes konusunda Fifa yorumu yaptım iyi ne güzel. Pes yorumu da yapayım bari, 14 ve 13'ü ben de aynen arkadaş zoruyla oynamıştım, çok kötü oyunlardı ya. İstisnasız her şutun tekrarını göstermesi, şut atarken topun beton gibi olması, falan filan daha sabaha kadar sayılır. 15'i de merak ettim, demosunu indireyim dedim bulamadım. Korsanladım, bütün ayarlar en düşükte olmasına ve bok gibi gözükmesine rağmen 20 fps'nin üstüne çıkmamıştır. Bir maç bile bitiremedim. 15'i sanırım nextgen konsollara çıkarmışlar bir tek, EA'in eskiden yaptığını yapmış uyanıklar yani. E ne anladım ben o işten o zaman.

Beğenenler: goo_khan

goo_khangoo_khan
Üye

Aven dedi:

Acayip kötü yav. Kesinlikle para verilmez. İşin kötüsü rekabet olmadığı için fifa da 2015 ile yerinde saymaya başladı. :(



Acayip kötü diyorsunuz yıllardır şu oyuna ve karşısına medya tarafından gazlanmış fifayı koyuyorsunuz, PES'in ölüsü bile fifadan daha başarılı oyun hissiyatı olarak. Sizin yüzünüzden Konami bile inandı kendi oyunun kötü olduğuna ve ruhsuz fifaya benzetmeye uğraştıkça daha da batırıyor adamcağızlar. Yine de hala çok daha başarılı EA'nın para hortumu oyunundan.

Baya bir süredir ben bile inanmaya başlamıştım fifanın daha iyi olduğuna. Çünkü PES'de çok bir gelişim göremiyordum. Fakat fifa'ya gıcıklığımdan fifa da oynamıyordum. Şu önyargımı yeneyim fifa oynayayım tekrar yıllar sonra dedim ve oynadım. İyi ki de oynamışım PES'e karşı inanç tazeledim resmen.

Pes'in yanında ne rezalet oyunmuş fifa.


önyargımı yeneyim demişsin ama yenememişsin hacı.
LostLost
Üye


daha akıcı gibi duruyo ama oynamadan hiç belli olmuyo bu oyun, hatta bi kaç gün oynadıktan sonra kendini tekrar ediyo mu diye dönüp bakmak falan lazım




Last year, Konami released a PC version of PES 2015 that felt like a mix between the old-gen and the current-gen versions. Naturally, a lot of PC gamers wondered whether this would be the case and this year. According to PES European Product Manager, Adam Bhatti, stated that PC will not be the same with the Xbox One and PS4 versions, and not the same with the X360 and PS3 versions.

As Adam told NextGenGamingBlog:

“It’s not the same as PS4 or Xbox One. And it’s not the same as PS3 and X360. It’s its own thing. PS3 and X360 will see some minimal changes that will definitely benefit from the things like MasterLeague and micro improvements. And some of those things. And you’ll feel the gameplay change. The PC version will have its own sort of entity there. It’s got a lot more the features of PS4. A lot more the features of Xbox One.”



ne diyo lan bu? iyi mi kötü mü bi mok anlamadım. yine old-current gen karışımı yaptı da kelime oyunu mu yapıyo acep...
rubyredrubyred
Üye
yaaav ayak yapmış işte. yine abuk subuk bir sürüm

Beğenenler: Lost

LostLost
Üye
öyleymiş, niye bu kadar zorsa pc portu yapmak, karıştırıp bilmemne yapınca daha mı kolay oluyo : p
AstusAstus
Üye
yanlış okudunuz herhalde. mix olacak diye bir şey yazmıyor orada. ne old gen, ne next gen konsoldaki gibi olacak diyor. pc'ye özel olarak yapıyoruz diyorlar. ps4 ve x1'dan daha fazla özellik barındıracak diyorlar.

nesine kızdınız bunun anlamadım =D

port yapınca güzel mi oluyor =D
rubyredrubyred
Üye
Ubi için skytalker neyse pes için astuk o.
LostLost
Üye
Astus dedi:

yanlış okudunuz herhalde. mix olacak diye bir şey yazmıyor orada. ne old gen, ne next gen konsoldaki gibi olacak diyor. pc'ye özel olarak yapıyoruz diyorlar. ps4 ve x1'dan daha fazla özellik barındıracak diyorlar.



yok yav yanlış okumadık; PCnin ps3 ve x360'tan çok ps4 ve x1'dan özelliği olduğunu söylüyo. ben de başta senin gibi anladım ama bi yamukluk var dedim burda
AnalogAnalog
Üye
Bir maç yaptım daha doğrusu ilk yarıyı oynadım sonra sildim demoyu. Yıl olmuş 2016 hala ps2 arayüzünü kullanıyorlar. Çimler, ışıklandırmalar vs... can sıkıcı derecede kötü. Oynanıştaysa sadece kaleci ve şut animasyonlarını beğendim. Yine FIFA'ya devam gerçi PES kendine çeki düzen verse bile FIFA'ya devam ultimate team diye bir gerçek var, bir de lisanslı takımlar. D:
salih32salih32
Üye
Hangi konsolda oynadın?
discussioncontroller