Pokémon GO
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Hile işi cidden komik bu oyunda yav. Diğer çoğu oyunda kişinin kendi keyfidir diyorum da şunun tek muhabbeti yürümek, onu da yapmadıktan sonra oynamanın bir anlamı kalıyor mu bilemiyorum.

Ama gym dovuslerinde falan hileli pokemonlar dert olmuyor pek. 6 pokemonla girip biraz revive ve pot kullanınca 3-4 denemede aliniyor gymler.
drouzzindrouzzin
Üye
Benim seviyem düşük daha, en güçlü pokemonum 238'lik Persian. Haliyle öyle binlik iki binlik falan pokemonlara karşı dayanamıyorum. Ratata olsa yenilicem, o derece :D.

ALTA: Ahah, Koya'da Anıt tafarlarında miyav ve persian kaynıyor. Bosna mahallesi de ponyta kaynıyor mesela. Şehirden şehire rare pokemonlar değişiyor sanırım. Milletin bulunca fotoğrafını çektiği şeyleri beğenmeyip poketopunu harcamıyor insanlar burda.
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Persianı nereden buldun yav. Manyak kedili teyzeler gibi meowth pesinde kosuyorum evrimleştirecegim diye

Beğenenler: Firewing

FirewingFirewing
Üye
Karşı takım olunca gym, rahat alıyorsun da kendi takımınınkine girmek isteyince imanım gevriyor resmen. Kabız oluyorum döverken, çok az farkla yeniliuyorum misal iki kez daha vursam ölecek ama ben ölünce tabiiiiher şey çöpe sıfır exp sıfır prestij...

iie sen kaç cp lik pokuman koyirsin yow olir mi büle? Benim morali sıffir sıffir sıfir sıfir. Sen nirdesin?

Seni bulacağm olim. Seni öpecağm.


Bu arada iyi haberler de var. Ban wave incoming. Bazı acc bottlarını captcha koyarak engellemişler (daha yeni akıllarına gelmiş evet). Nox gibi botlara ve 3rd party kullananlara da müsamaha göstermiyorlar. IV gösteren herhangi bir app ya da site kullanmanızı tavsiye etmem. Şu ana kadar bayağı bi ban yiyen olmuş.
FirewingFirewing
Üye
drouzzin dedi:


Bot varmış bu arada, kendi geziyormuş, pokemon topluyormuş, pokestop'lara uğruyormuş... "Dün açtım, bugün level 23 oldum." dedi bana anlatan eleman. Yarın bununla hava atacak bi de...



image
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Ahaha bir kerecik denemek için Nox emulator kullanan arkadaşım banı yemiş, botla, spoofingle 30lvl olana dokunmamışlar hala.

Adamcagız yürümek bundan daha kolay deyip silmişti ancak geçmis olsun:D. Bulaşan varsa yanacak galiba da bulaşmayı düşünenler uzak durur en azından.
drouzzindrouzzin
Üye
Forumda Konyalı falan mı var yav? Dün Valor-Mystic takımlarından yakınıyordum, bugün Konya'yı Instinct ele geçirdi :D!

Hakkımızı verin, adam gibi yürüyerek kasmışız bütün Instinct takımı olarak. Çoğu 300-600 cp civarlarında pokemonların, öyle dragonite, gyarados falan da yok ama ya psychic ya dark, ne bileyim fairy türünde falan hepsi. Mr. Mime ve Persian koydum iki gym'e bakalım. Daha yarım saat olmadı gerçi, birazdan gelip burda nasıl dayak yediğimi anlatırım ahah!
TriumvirateTriumvirate
Üye
1050 CP'lik Magmar kaçırdım lan, 3 defa berry + ultraball kombinasyonu yaptım. Her seferinde de great ile tuttu ama kaçtı gitti namussuz :(
AstusAstus
Üye
lel ya 10km'lik toptan 250cp'lik scyther çıktı
salih32salih32
Üye
Şimdi farkettim de bi haftadır falan oynamıyormuşum
discussioncontroller