Destiny 2
DharkanDharkan
Üye
Başlığı buraya açmanı daha uygun olacağına karar verdim. PC/XBOX/PS platformlarına çıkacak. PC resmi ağızdan onaylanmadı ama oyun basınının neredeyse tamamı + sızıntılar olacağı yönünde.

Forumda konsolda oynayan az kişi olduğunu biliyorum, fakat bilgisayara çıkmasıyla birlikte almayı olan olur mu merak ediyorum. Bir de bu bahaneyle subscription sistemine geçerler mi diye. Oyun Taken King'den beri epey iyiydi fakat konsolda diye 50-60 saat oynayıp bırakmıştım. Pc'de çok keyifli olabilir diye düşünüyorum.
DharkanDharkan
Üye


Bungie, Nathan Fillion'ın iyi ekmeğini yedi.
owleyesowleyes
Üye
Kendi sitesinde platformlar kısmında PS/XBOX/PC var yav.

https://www.destinythegame.com/buy
RidygoRidygo
Üye
DLC'ler başlayana kadar aralıksız oynuyorduk (vanilla). Alarm falan kurup saatlik etkinlikleri yakalıyorduk, dinamik event appleriyle haritada event peşliyorduk falan oldukça eğlenceli bir oyundu.

Oyun hakkında hatırladığım tek kötü şey yükleme ekranlarıydı. Sonra bir sürü oyun girdi araya, onları bitirmekle uğraşırken bu oyun aldı başını gitti. Şu an geldiği noktada da içeriği tamamlayana kadar 2. oyun çıkacağı için bıraktık öylece.

Bizim tayfa konsolda olduğu için girişilirse yine konsolda girişiriz %90. Adamlara PC aldıramadık bir türlü. Onun dışında fiyat ikiye bölündüğü için de PC den ucuza geliyor oyun fiyatı.
creiGncreiGn
Üye
Fiyat niye ikiye bölünüyor ki, split-screen desteği falan var da aynı ekranda mı oynuyorsunuz?
RidygoRidygo
Üye
Kardeşlik sistemi.

http://www.playstationlifestyle.net/2013/10/28/sony-explains-how-digital-game-sharing-works-on-the-ps4-primary-system-benefits-detailed/

Özet: Bir hesaptan alınan oyunu farklı bir hesap aynı anda oynayabiliyor. Farklı hesap oyunu satın almış gibi oynayabiliyor yani.

Oyunları anlaşıp alıyoruz. Dolar kuru 1.8'miş gibi oluyor.

Beğenenler: creiGn

RidygoRidygo
Üye
Biz bir de Cross Region kardeşlik yapıyoruz. Bir Türk hesap var bir Amerikan.

https://psprices.com/region-us/index

https://psprices.com/region-tr/index

Sitelerinden anlık indirimleri takip ediyorum her gün. Örneğin şu an Türk PSN'de Destiny Collection 75 lira. Kişi başı 37,5 Liraya edinebiliyoruz. Hangi Region ucuzsa oradan alıp ikiye bölüyoruz.

Konsolda oyun fiyatları müthiş ucuza geliyor böylece.

Beğenenler: creiGn

creiGncreiGn
Üye
Bir de konsol oyunlarını bir çeşit dongle kullanarak klavye-fare ile oynama olayından bahsediyordun sen bir ara, o nasıl oluyordu?

Bu aralar bu tarz mainstream oyunları pc'de oynamanın ne kadar gerekli olduğunu sorgular oldum, kafamı kurcalıyor fena halde. RPG ve strateji oynamak için orta karar bir pc besleyip yanına konsol mu alsam diye düşünüyorum. Eğer klavye ve fare ikilisini oyunlarda offline olarak dahi kullanabiliyorsak benim için ciddi bir alternatif haline gelecek konsol almak. Atıyorum bir DOOM'u klavye-fare ile oynayabiliyor muyuz ps4'te? Yoksa belirli oyunlar mı destekleniyor?

Beğenenler: tersadam

RidygoRidygo
Üye
Baya baya PC gibi kullanabiliyorsun K/M'u. Horizon'ı K/M ile bitirdim. Makinelerin critic noktalarına falan nokta atış yapıyordum hayvan gibi. Aynı şekilde GTAV, Division, BF1, Overwatch, Titanfall 2... hepsini K/M ile oynuyorum. Bazı oyunlar var gamepad ile oynamak gerekiyor onlar da PC'de bile olsa gamepad takıp oynamak istersin öyle oyunlar (resogun gibi).

Şuradan alıyorsun aleti:
https://www.amazon.com/Mayflash-Shooter-Mouse-Keyboard-Converter/dp/B00UKQ8D8A

Kendi klavye mousunu ilgili portlara takıyorsun, hiç lagsız gamepad gibi emüle ediyor. Klavyenin F1,F2,F3,F4,F5 gibi F tuşlarına oyunla ilgili özel konfigürasyonlar atayabiliyorsun. Ben F2'yi Call of Duty, F3'ü Overwatch, F4'ü BF1, F5', Titanfall için konfigüre ettim.

O kısım oyuna ilk girişte biraz ar-ge gerektiyor sadece. Mouse hassasiyeti vb konuları ayarlamak vakit alıyor. Ama çoğu oyun aynı dizilimi kullandığı için bir çok oyunda kullanabiliyorsun ayarları. Örneğin Titanfall ayarlarımla oynadım Horizon'ı.

Klavye mouse dediğim gibi kendi klavye mouse'un. G710+ ve G502 kullanıyorum ben.

Düşündüğün şey ise müthiş mantıklı. Ben de aynı sistemi uyguluyorum. PS ve PC aynı monitöre bağlı. Hangi platformdaysa sıradaki oyun onu kullanıyorum. Gamepad işkencesi ile de uğraşmıyorum.

Objektif olmak lazım. Tek platformda fanatiklik yapmak keyfine zarar. Her şeyin çözümü var.

Şu videom iyi bir referans olabilir aim performansı açısından.

Beğenenler: creiGn

DharkanDharkan
Üye
Pc kitlesinin sağlam olacağını düşünüyorum (umuyorum), PS4 kadar olmasa da, Xbox'dan fazla olacaktır zaten. PS4'e The Taken King'le birlikte base oyunu almıştım. Oyunu çok sevdim ama controller'la oynayamadım, 55 saatte falan bıraktım. O yüzden epey heyecanlıyım, büyük ihtimalle pre-order yaparım.

Forumdan pc'ye almak isteyen varsa oynarız birlikte.
hammer_of_alkadrazhammer_of_alkadraz
Üye
@Rudygo Yeri değil ama, multilerde bir kısıtlaması yok mu klavye ve mouse un? Gamepade kıyasla ciddi üstünlük çünkü özellikle FPS oyunlarında.
discussioncontroller