Oyungezer 119 - Eylül 2017
-Ö--Ö-
Oyungezer, Admin
@Phenomenon Teşekkürler. Ben de her ay dikkat çekici bir şeylere yer verelim istiyorum aslında. Yani Organize Sanayi çapında olmaz ama böyle ufak tefek şeyler yapmaya daha fazla çaba göstereceğizdir.

@Griever Bayram öncesi yardırmamız boşa gitti maalesef, matbaa ve dağıtım tatilde çalışmadığından ve biz de öncelik konusunda son sıralarda olduğumuzdan anca dün çıkabildi dergi. Abonelere gönderimi de dün yapabildik o nedenle.
GrieverGriever
Üye
Cevap için teşekkürler, derginin hangi gün gönderildiği ile bir derdim yok ama dergi gönderildiğine dair mail atılmaması asıl derdim. Bu ay mail gönderildi neyseki.
kenan9593
Üye
Bir yıldır sipariş vermiyordum. Dükkandan yapılan siparişlerde kargo parası almaya başlamışsınız. Hiç değilse eski sayılarda olmasa.
mcprozackmcprozack
Üye
Şu artı ve eksi kısmında saçma saçma sebepler yazmaya bir son verseniz artık.Hem dergiyi okuyanlar olarakda gerçekten oyunda neyin olumlu olup olmadığını görüp oynamaya karar veririz.Örneğin Final Fantasy XII The Zodiac Age incelemesinde eksilerdeki penelo ne manasız karakterdir saçmalığı nedir yanlış anlamayında?Yabancı basınların saçma puanlamalarına dönmeye başlamışınız git gide.Oldu olucak oyun çok fantastik kulağı uzun ok kullanan kadın var vs gibi şeyleride artı,eksi kısımlara yazın.
Accurql
Üye
İki gün önce mobilden abone oldum dergim ne zaman gelir acaba? Bide bu ay ki sayı mı gelicek? Şimdiden yardımınız için teşşekkürler.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Accurql dedi:

İki gün önce mobilden abone oldum dergim ne zaman gelir acaba? Bide bu ay ki sayı mı gelicek? Şimdiden yardımınız için teşşekkürler.



Aboneliğin sonraki ay başlar.
-Ö--Ö-
Oyungezer, Admin
@kenan9593 Evet öyle bir durum olmuş maalesef. Kargo ücretlerine zam gelmesi, alıcıyı evde bulamayıp geri dönüp tekrar yollanan dergiler falan derken bayağı sıkıntı yaratmaya başlamış muhasebe tarafında. Affınıza sığınırız.

@mcprozack FF12 geliştirilirken aslında başkarakter Bash (kelime oyunu niyeti yoktur) olarak düşünülmüş ama ekip daha önceki oyunları Vagrant Story'de (efsanedir) o şekilde olgun bir karakter kullanmıştı ve oyun satış anlamında başarılı olamamıştı. Vaan olaya oyunun geliştirme aşamasının sonralarında dâhil olmuş ki "genç heyecanlı eleman" kategorisinde yalnız kalmasın diye Penelo da onunla beraber oluşturulmuş. Mesela Penelo'ya bakarsan Vaan'a hafiften kesik olma ve arada yakalanıp kurtarılmayı bekleme dışında hikâyede neredeyse hiç rolü olmadığını görebilirsin. Ne ekiptekilerle bir yakın arkadaşlığı var ne oyun boyunca yaptığı önemli bir şey ne de akılda kalıcı pek bir diyaloğu. Oyuna sonradan (ve tahminimce Square'in üst mercilerinden gelen kararlar sonrası mecburen) katıldıkları için o ikisi biraz sığ kalmış diye düşünüyorum ekipteki diğerlerinin yanında.

@Accurql Mavisakal'ın dediği gibi aynen.
Archmage
Üye
Dergi yakın zamanda kapanır.
Zaten Sinan da gitti. Yavaş yavaş içi boşaltılan dergiyi bu ay aldığımda iyice kaybettiğimizi anladım.
Forum bitmiş, site desen allaha emanet.
Dergi içerikleri basitleştirilmiş. Emek yok demiyorum, elbette vardır ama artık olmuyor sanırım.

FRP&MAGIC diye bir dergi vardı onu hatırladım nedense...
-Ö--Ö-
Oyungezer, Admin
@Archmage Canın sağolsun :(
JejunumJejunum
Üye
Hocam ff12ye 6 vermek nasıl bir kafanın ürünü çok merak ediyorum. Kocaman bir hay=allah çektim.
discussioncontroller