Donanım Dünyası
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Masterrace oldugu icin bu kadar pahali zaten ajum.
JerryJerry
Üye
Noumenon dedi:

Tanıtımda 2080ti'nin fiyatı 1000 dolardan başlayacak dediler. Bu senin gösterdiğin OC'li olduğu için mi 1600 dolara fırlamış?
Bu arada 2070'lerin fiyatı 500 dolardan; 2080'lerinki de 700'den başlayacakmış. Adamın dediğine göre 2070, 1080ti'den 5 kat daha performanslıymış.
Bir de şöyle bir şey buldum:




Ray tracing konusunda o fark var, diğer konularda çok büyük bir sıçrama yok. Ray tracing konusu ise şu an için sıkıntılı, 2xxx kartları geçiş serisi olmuş, bir sonraki nesilde tam oturur. Shadow of the Tomb Raider demosunda 2080ti takılı pc ancak 35-40 fps alabiliyordu.

Tl:Dr; O parayı gözüm kapalı verebilecek kıvamda olsam dahi almam. 9xx veya 1xxx serisi ile 3xxx kartlarını beklemek çok daha mantıklı.
UnicornKnightUnicornKnight
Üye
1080 ve 1080 Ti sahibi olanların (hatta 1070 ve 1070 Ti'da dahil edebiliriz ona) şimdi linkini bulmaya üşendiğim şu meşhur meme'deki gibi ellerindekinin kıymetini bilmeyip de 20XX'lere dikelmesinin gerçek anlamda hiçbir lüzumu yok. Ray Tracing destekleyen yapımlarda bile son derece sınırlı, daha ziyade mevcut aydınlatma teknolojilerine bir yancı tadında kullanılacak. (bu neslin gücü buna yetiyor diyelim ona) dolayısı ile bir sonraki nesle kadar sülalemiz raad beyler, paniğe mahal yok. (Y)

lakin 1080 ve altında yer alan kartlara sahip olanlar için eğer beklenildiği gibi bir fiyat düşüşüne neden olursa (ki şu an pek öyle bir ihtimal de görünmüyor gibi ama -Türkiye piyasasından bahsetmiyorum bu arada, genel anlamda) hakikaten farklı/dolaylı bir şekilde de olsa 20XX'lerin gelişi bir hayli iyi oldu. kasım/aralık gibi "yeni ülke yeni hayat!" dediğimde eğer gitmeden önce halen elden çıkaramamışsam ve mevcut sistemi yanımda götürürsem kuvvetle muhtemel üzerindeki 1080 FE'ı dahili AIO'su olan bir 1080 Ti'a (Gigabyte Waterforce Extreme ya da EVGA FTW3 Hybrid, hayır MSI'ı her ne kadar AIO'su Corsair de olsa zerre kadar dikkate almıyorum) yükseltip en az bir iki sene daha kafam raad modda takılırım, en olmadı bir sene sonra falan bir tane daha ekleyip SLI yapar yine her türlü işimi görürüm. monitörü götüremiyorum, ancak yine 2560x1080 ultrawide (ki bu defa 29" curve ve G-SYNC'li bir şey olur artık) tercih edeceğim için (simülasyonlar için bir defa 21:9'a alışıldığında bir daha 16:9-16:10'a dönülmüyor) 4K 60fps vs gibi fani dertlerim zaten olmayacak.

bununla birlikte AMD'nin bir an önce silkinip kendisine gelerek tıpkı CPU alanında olduğu gibi GPU alanında da "gerçek" bir alternatif olması lazım, aksi halde NVIDIA'nın pazarı domine eden haliyle PC oyuncularını nasıl yolunacak doru birer kaz olarak gördüğünü şu aptal saptal fiyatlandırmalarla görmüş olduk.
PazarlamacıPazarlamacı
Üye
En sonunda herkesi oyun konsolcusu yapıp rahat edecek yavşaklar (orada da ağırlık AMD de idi yanlış hatırlamıyorsam)!

Hayrola nereye gidiyin? Daaaa stokflasyon keseceğedik. :)

Ahhhh! Eklemeyi unutmuşum.

UnicornKnightUnicornKnight
Üye
dodgerdodger
Üye
beyler bana 55" ya da 65" samsung bi tv önersenize, curved olmayacak.

nu8000 var aklımda da daha düşük modeller almamak için bir sebep var mı? kafam karıştı. bütçe 5500-6000tl en fazla, altına da okeyim.

buyrun;

https://www.hepsiburada.com/samsung/led-tv-televizyonlar-c-163192

edit: gece gece gerilim yaşadım. vatan'da son 19, mediamrkt'da son 1, hb'de son 6 tv vardı 5500ten. teknosa'da fiyatı 7400 olmuştu.

vatan'dan çaktım siparişi.
discussioncontroller