Oyun yapıyoruz ve bilgili insan arıyoruz
SamsonSamson
Üye
Görkem1 dedi:

Anlamayan arkadaşlara örnek veriyim ben köyün birinde tarla alıyorun kahveden birine diyorum abi böyle böyle tarlam var sürücem arada sana danışabilir miyüm bazı şeyleri adamda bana ne kadar maaş vericen diyor . Öbürü de kaç dönüm tarla nerede bu tarla diye soru soruyor. Benim isteğim ise az çok anlarım kardeş diycek ben de tarlada yapamadığım bir şey oldumu onu arayacağım anlatacak varsa zamanı bizzat gösterecek



Bu ne saçma bi benzetme olmuş yaw.

Kusura bakma da daha kendin uğraşıp bir şeyler öğrenmeye çalışmamışsın kim niye yardım etsin? Bomboş araziyi gösterip biri bana yardım etsin de şu tarlaya bişeyler ekelim diyorsun, daha çapa yapmamışsın, nasıl sulayacağın belli değil, elinde alet edevat yok ne ekeceksin onu dememişsin, kimse durduk yere boş tarlaya gidip de hadi usta yarım edeyim de ekelim bu tarlayı demez.

Böyle saçma saçma başlıklar açmaya devam et hojam, umarım kimse yardım etmez, yıllarca development hell'de kaybolursun.
tolga_pctolga_pc
Üye
Böyle konuları görünce aklıma şöyle Türk oyunları geliyor

http://store.steampowered.com/app/576440/Horror_Hospital/
Zodiac
Üye
siz oyun falan yapmiyorsunuz. yeni nesil baya sacmalamaya baslamadi mi sizce de? bizim nesil en azindan bu tip seyler icin realistti. simdikiler o kadar yuzsuz ki utanmadan dusunmeden sacma sapan gerizekali gerizekali sorular soruyorlar. birisi steve jobs gibi olucam der birisi ben oyun yapicam mukemmel senaryo ve cizim yetenegim var ama o kadar gerisi icin beles yazilimci lazim der. o yazilim kod isi dedigin tarafi isin en cok emek ve altyapi gerektiren kismi. sosyal mecralarda 10000 abaza erkege dusen 1 kiz gibi 10000 oyun studyosu kurmak isteyen senaryo bilen cizimi iyi olan 15 yasindaki ergene 1 kod ve yazilim altyapisi olan oyun studyosu kurmak isteyen ergen dusuyor. abv bu kadar da salak olmayin ya sizi nasil yetistirdiler aklim almiyor.
Görkem1
Üye
tolga_pc dedi:

Böyle konuları görünce aklıma şöyle Türk oyunları geliyor

http://store.steampowered.com/app/576440/Horror_Hospital/



Böyle yorumlar görünce de aklıma abilerine özenen küçük çocuklar geliyor yanlız bir bilgi vereyim abileriniz böyle yeren sert yorumları CoD gibi oyun yapacağım coder lazım yazan kişilere attı oyun yapmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum ki 2D olabildiğince basit bir oyun yapmaya çalışıyorum yukarıda yazdığım ilk yazıdan da oyundan zengin olmayı düşünmediğimi anlamanız lazımdı aklıma nedense jahreinin chatti geldi sizi görünce ben oyunu yaptığımızda burada Paylaşırım linkini hep beraber görürüz nasıl oldu diye.
OneInchManOneInchMan
Üye
noktalama işaretleri, lütfen.
CaturdayCaturday
Üye

noktalama işaretleri, lütfen.



noktalama işaretlerinde yardımcı olacak birini arıyorlar sanırım
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
Her kod satirindan sonra ; koymayi unutma hocam sonra compiler duzgun okuyamaz aman.
Görkem1
Üye
Compiler mi okuyamayan interpreter olabilir mi acaba ?
CaturdayCaturday
Üye
Görkem1 dedi:

Compiler mi okuyamayan interpreter olabilir mi acaba ?



vay baboyyyyyyy hakikaten bilmiyormuş

Beğenenler: Samson

Görkem1
Üye
Daha da cevap vermeyeceğim iyice oyuncak ettiniz beni burdanda forumun ne kadar ahlaklı ve yardımsever kişilerle dolu olduğunu gördüm.
discussioncontroller