Oyun Senaristiyim
tolga_pctolga_pc
Üye
çok denişik yatırım fikirlerim var birkaç milyon dolar bulup benimle iletişime geçin. ama bak çok zengin olur sonra beni siklemezseniz size fikir mikir vermem bida
DemifiendDemifiend
Üye
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama küçük gibi duruyorsun. O işler öyle olmaz. Şu seksen milyon nüfuslu ülkede atmış milyonunun kafasında zaten senaryo fikirleri vardır. Fikrim var çalışalım diye bir şey dünyanın hiçbir yerinde geçerli değildir. Böyle elinde bir şey olmadan ortaya atılırsan seninle daha çok dalga geçerler söyleyeyim.
Pbhf
Üye
Demifiend dedi:

Kaç yaşındasın bilmiyorum ama küçük gibi duruyorsun. O işler öyle olmaz. Şu seksen milyon nüfuslu ülkede atmış milyonunun kafasında zaten senaryo fikirleri vardır. Fikrim var çalışalım diye bir şey dünyanın hiçbir yerinde geçerli değildir. Böyle elinde bir şey olmadan ortaya atılırsan seninle daha çok dalga geçerler söyleyeyim.


Elimde ne olması gerekiyor ki demifiend ben zaten sadece senaryom olduğundan bahsediyorum baya iyi yazıyorum diyorum onun dışında elimde bir şey olsa bu konunun ne anlamı kalırdı ki he para dersen para var zaten

Pbhf
Üye
tolga_pc dedi:

çok denişik yatırım fikirlerim var birkaç milyon dolar bulup benimle iletişime geçin. ama bak çok zengin olur sonra beni siklemezseniz size fikir mikir vermem bida


Ne gibi fikirler vereceksiniz ona göre birkaç milyon dolar bulup iletişime geçeyim yani istediğim sadece oyun kodlama şirket kuralım demiyoz ki aq 8bit rpg oyunu yapıcam
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
rpgmaker'a bak o zaman. kod mod bilmene de gerek yok. Ordan yürürsün zaten elinde düzgün senaryo varsa.
CaturdayCaturday
Üye
bence yürüyemeyecek ulan herif daha düzgün yazamıyor ne senaryosu ne savaşı ne kodu
Pbhf
Üye
Caturday dedi:

bence yürüyemeyecek ulan herif daha düzgün yazamıyor ne senaryosu ne savaşı ne kodu


Düzgün yazamıyor derken? ben buraya yazdıklarımı mı oyun yapıcam amk uzaylısı neye göre yargılıyosun sen şimdi beni senaryomu mu gördün savaş yapacağımı nerden biliyorsun ki kodlamada yapmıcam hayırdır sen amk
DemifiendDemifiend
Üye
Adamı ciddiye aldık yazdıklarına bak ya. İyi güldürdün. Bence senaryonu Rockstar'a falan atmalısın. Beğenirlerse GTA 6'nın senaryonusu sana bile yazdırırlar. Irkçılık yapıp adını yazmazlarsa da GTA 7'nin senaryosunu vermezsin. Bence kaybedeceğin bir şey yok.
CaturdayCaturday
Üye
Pbhf dedi:

Caturday dedi:

bence yürüyemeyecek ulan herif daha düzgün yazamıyor ne senaryosu ne savaşı ne kodu


Düzgün yazamıyor derken? ben buraya yazdıklarımı mı oyun yapıcam amk uzaylısı neye göre yargılıyosun sen şimdi beni senaryomu mu gördün savaş yapacağımı nerden biliyorsun ki kodlamada yapmıcam hayırdır sen amk

ulan kertenkele kulağı, enayiler kodlamayı yapacak sen diyeceksin o olsun bu olsun, ne güzel iş valla, sen yap kodlamayı biz senaryo yazalım, hatta ikisini de sen yap, zor mu geliyor at makarnası
Pbhf
Üye
Caturday dedi:

Pbhf dedi:

Caturday dedi:

bence yürüyemeyecek ulan herif daha düzgün yazamıyor ne senaryosu ne savaşı ne kodu


Düzgün yazamıyor derken? ben buraya yazdıklarımı mı oyun yapıcam amk uzaylısı neye göre yargılıyosun sen şimdi beni senaryomu mu gördün savaş yapacağımı nerden biliyorsun ki kodlamada yapmıcam hayırdır sen amk

ulan kertenkele kulağı, enayiler kodlamayı yapacak sen diyeceksin o olsun bu olsun, ne güzel iş valla, sen yap kodlamayı biz senaryo yazalım, hatta ikisini de sen yap, zor mu geliyor at makarnası

zor geliyor orospu çocuğu hadi sen şimdi kodlamasını yaptığın senaryosunu yazdığın bir oyununu göster bakalım da sana nasıl kolay geliyor görelim o enayi dediklerin bir oyun yaparsam benden daha çok para kazanacak tamam kodlamayıda senaryoyuda benim yapmam daha iyide bir oyunu tek başına yapmak cidden zor ki bakarsan bu oyun yapımı içerisinde herkes bir ekip arayışı içinde sus şimdi de tek başına yapabildiğin bir oyununu göster bana

Beğenenler: ReyJey, Mosquétero

discussioncontroller