GoW mu? RDR2 mi?
FareJerry
Üye
Beyler 300 TL bütçem var. Hangisini almalıyım sizce? God of War mı? Yoksa Red Dead Redemption 2 mi?
İyi Forumlar...
SamsonSamson
Üye
Ananın amına sok o parayı
CuriosityCuriosity
Üye
Samson dedi:

Ananın amına sok o parayı



Parayı bana versin ben sokarım anasının amına.
BenjaminBenjamin
Üye
FareJerry dedi:

Beyler 300 TL bütçem var. Hangisini almalıyım sizce? God of War mı? Yoksa Red Dead Redemption 2 mi?
İyi Forumlar...



GoW 130'a düştü şuan.
RidygoRidygo
Üye
RDR2 daha uzun omurlu olur.
AstusAstus
Üye
Rdr 2 al, çıkınca zam gelecek. Gow'u her zaman alırsın
DharkanDharkan
Üye
Spiderman'e de zam gelir mi Astus
AstusAstus
Üye
gelir muhtemelen. pre order diye ucuz (güya) satıyorlar. çıkınca bi 50tl falan daha ekleniyor hep.

o değil de her yerde görüyorum, millet oynuyor. inceleme sürümü falan mı?

--

ha bu arada, adama dedikten sonra ben aldım GoW'usdfs. Epikmiş ama alınmalı, şiddetle önerilir.

--

detroit de indirime girse keşke.
CoraxCorax
Üye
psn de fiyatlar artıyor giderek, yakuza kiwami 2 150 den 240 olmuştu, shenmue de 150 den 240 oldu. aslında fiyatları güncel kura göre güncelliyorlar, zam değil.

Beğenenler: Astus

AstusAstus
Üye
Lan dediğimin ertesi günü Detroit indirime girdiğini gördüm ssfs

Başka bir şey isteseydim şeysi buraya çok uygun. Lakin 170tl ne lan oha
discussioncontroller