Sapphire Summer Games 1. Hafta
DharkanDharkan
Üye
Senceru dedi:


soccercenter a özel 5 temmuz etkinliğinde soccercenter üyeleri olmayanlar girebilicekmi ?

birde turnuva düzenleyenlerden SCN olarak o güne özel bir oyun daha koymalarını talep edebilirmiyiz...

UEFA EURO 2008



Ayıptır sorması, niye girmesin üye olmayanlar? Dün Sizi almıyoruz diyenmi oldu sanki. Siteye göre değil bu organizasyon, Oyungezer , Soccercenter yada Kilimcininköroğlu. Onlar konuk, oyuncular için yapılıyor organizasyon.
Senceru
Üye
arkadaşım birşey dediğim yokki neden tepki veriyorsun :) etkinlik soccercenter yazdığı için sordum.problem yok :)
a_smurfa_smurf
Üye
Senceru dedi:


soccercenter a özel 5 temmuz etkinliğinde soccercenter üyeleri olmayanlar girebilicekmi ?

birde turnuva düzenleyenlerden SCN gününe özel bir oyun daha koyabilirmiyiz...

UEFA EURO 2008


Evet, SCN'ye üye olmayanlar da girebilecek.

Euro 2008 oyununun eklenmesi konusunda, kesin bir şey söyleyemiyorum. Ola da bilir, olmaya da bilir =)
DharkanDharkan
Üye
Abi Adeks'te Euro2008 vardı sanırım. Ben gördüm diye hatırlıyorum.
a_smurfa_smurf
Üye
Dharkan dedi:


Abi Adeks'te Euro2008 vardı sanırım. Ben gördüm diye hatırlıyorum.

Eğer yüklüyse oyun güzel olur, yoksa yüklemek gerekir tüm PC'lere.
akara
Üye
Önümüzdeki hafta t-shirtler large beden olcak :)
Senceru
Üye
valla euro 2008 varsa güzel olur :) yoksa yüklenirse güzel olur :)
Zer0
Üye
Ahah Damla Abla, bu benim için özellikle güzel bir haber XD
Misafir
akara dedi:


Önümüzdeki hafta t-shirtler large beden olcak :)



Large mı?! :-X XXL olacak mı peki?.. Yanlış anlaşılmasın şişman falan değilim ama 1,75 lik boyuma ancak XXL geliyor.. :P Rahatı seviyorum.. :aşk2:
yav
Üye
[G.O.W dedi:

TurkishPsycho link=topic=5637.msg231952#msg231952 date=1214682490]

yav dedi:


[G.O.W dedi:

TurkishPsycho link=topic=5637.msg230295#msg230295 date=1214572275]

yav dedi:


nfs bile var, trackmania hala yok. Görün artık şu oyunu.. :/



Tracmania fazla arcade yahu  :) nfs ye hem daha çok ilgi var hemde etkinlikler genellikle onunla oluyor.Zaten tm kolay bir oyun nfs de daha çok uğraşmak gerekiyor  ;)


AHAH. Her 2 oyunu da bildiğinden emin misin?
Asıl nfs arcadedir. Kolay dediğin oyun ESWC bünyesinde her sene oynanan ve bir çok landa da oynanan ayrıca sadece o oyun için özel lanlar düzenlenen bir oyun. Bilmiyorsunuz bari komik yorumlar yapmayın. Kaynak verip canınızı sıkmak istemiyorum ama.. yavaş yani.

Öte yandan uluslararası arenada sözü geçen meşur lan'ların hiç birinde de NFS'yi göremiyorum. İlgiyi bizim internet cafe çocukları gösteriyo diye ilgi var demeyin azcık geniş olsun vizyonunuz.


Arkadaşım lütfen sert dille konuşma ben nfs yi savunuyor veya tm yı suçluyor değilim sadece görüşümü bildirdim eğer illa kapışma diyorsan NFS de WCG de yapılıyor. Adına da fazlaca site var. Daha az arcade çünkü araç 500 km ye trainersız çıkmıyor. Meşur lanların hangisine bakıyorsun bilmiyorum ancak tm kadar saçma işleyişe sahip oyun çok az ayrıca cafe çocuklarından çok uluslar arası liglerde ilgi de var. Sen sadece onları görebildiysen bilemicem. En basiti rekor kıran alman, rus, polonyalı vs. takımlara bak. Ne kadar uğraş verildiğini süspansiyon motor vb ayarlara ne kadar uğraşıldığı anlamaya çalış.Eğer yok bulamadım hala tm delisiyim illa bu adama laf sokcam diyorsan git bi iki tm de tur at.


Cahilsin, anlamadığın şeye dil uzatıyosun. O yüzden pek de takamayacağım seni. Sert dille konuşma diyip üstüne tarafsız olduğunu belirtip üstüne de 2 satır sonra dediklerini yazman  da ayrıca çok ironik ve komik duruyor. Alevlenmişiz resmen. Ne diyim keyfine bak, git bi hava al gel sinir yapma böyle her şeye^^
Bu tartışma kapatıldı.
Aktif Başlıklar
discussioncontroller