Rütbe Sistemi Mantığı
Betrayal
Üye
Cesur Yeni Dünya'da vardı sanki öyle birşeyler.
DharkanDharkan
Üye
Cesur Yeni Dünya yerine Cesur Malta Eriği olsada ne güzel olurdu aslında. Sözüm meclisten dışarı Tuğbek abi kızma sakın. xD
tasoli
Üye
hani benim rütbem diye atlamak varda neyse


şimdi ters bişiler koyarlar bana böyle rezil oluruz :P :D  :p: :p: :p: :party:
FireMcFireMc
Üye
Rütbe sistemi mantığı yok ki. Mantıksız işliyor o sistem. Tuğbek abiye malzeme verip, vermemenizle alakalı. Gerçi, ben malzeme verdim de ne oldu? Kaçak inşaat yaptı. =p
Lightbringer Lord
Üye
O değilde forumda bir Zekeriya olucaktı x.x
deddodeddo
Üye
Rütbe sisteminin mantığı, İstanbul trafiğinden daha karmaşık! Japonlar bile çözememiş. :D
a_smurfa_smurf
Üye
ofcm dedi:


O rütbeyi yazan arkadaşı bulup nüfus planlaması yapıcam sonrada silicem zaten =)


Gachayım
FireMcFireMc
Üye
Admin Wars: New Attack Wave =p
LastLost
Üye
Olmuyor ama, forumun ileri gelenleri editörlerle çok içli dışlı diye kıyak geçiliyi  :grrr:

Yahu olmuyor, dergiye çıkmışım, İzmit'te bulamadım dergiyi geldim İstanbul'a geç oldu alamadım, NT kapanmış.. Olmuyor OGZ..

Hem ben de Sepil ablayla muhabbet etmiştim, ben de Jesuskane'in adını unutmuştum, ben de buluşmalara geldim böööhöbele  :boo:

Bu forumu okumak için adam tutsam 3 tane, hepsi saatte 500 sayfa okusa, hımm.. Birde en kısa zamanda Laçin'e yetişeyim.
Laçin
Üye
Eööö şey, acaba BtG üyelerine rütbe verilebilir mi, uygun olarak?
discussioncontroller