Nasıl Rütbe Edinilir
LoL
Üye
Sizin hala rütbeniz yok mu?

Rütbemi istiyorsunuz?

Ne yapmanız gerek bir rütbe edinmek için tartışalım.
FireMcFireMc
Üye
LoL.

Edit: Tuğbek abi bunu söylemişti, ya da Serpil abla bilmiyorum. Kendinizi biraz önce çıkarın, bize malzeme verin demişti.
LoL
Üye
Dikkat çekmek gerekiyor yani?
Misafir
Sizin hala rütbeniz yok mu?

Rütbemi istiyorsunuz? Ama bir türlü olmuyor.

2. gününde hemen pes ediyorsunuz. O zaman bu olağanüstü makineyi tanıtalım!

"Rütbedin!". Patateslerinizi soyabileceği gibi, size her 10 meyvede bir değişik rütbe edinme şansı tanıyor...

---------------------------------------------

Eöö, kısaca gereksiz bir konu. Rütbe tamamen dönen geyikler sonucunda koyulan bir olay.

Not: Amacım ayar vermek falan değil, yanlış anlamasın kimse. Günlük geyik ihtiyacımı gidermeye çalışıyorum LoL ;)

Alta: Bu öyle "2 tane patates, 1 tutam tuz" tarzında tariflik bir olay değil. Forumda bilgin olan konularda aktif olmaya çalış, düzeyli fikir alışverişlerinde bulun veya ne bileyim, sıcak ilişkiler kur üyelerle, faydalı olmaya çalış vs vs.
LoL
Üye
Hmmm geyikmi yapmak lazım?
FireMcFireMc
Üye
Askerde de dikkat çekilirdi. Demek ki bu yüzdenmiş. =p
Misafir
İstenince verilmiyor canım. Sevgili editörlerimiz kendi kafalarına göre koyuyorlar =) Sipariş rütbe istersen 1 yıl beklemen gerekiyor.
LoL
Üye
Kayırıyolar o zaman.Eşe dosta rütbe dağatıyolar anlaşılan.
FireMcFireMc
Üye
LoL dedi:


Kayırıyolar o zaman.Eşe dosta rütbe dağatıyolar anlaşılan.

Ahah. "Tuğbek abi ben senin 40 yıldır görmediğin çay tabağınım" gibi olaylar olmaz inşallah. =D
Misafir
Bizi diğer gerzek paylaşım forumları ile karıştırma. Burada "213786772 konu açıp, 2836171 mesajın olmasaı gerekir" gibi kurallar yok. Tamam ile Editörlerimize kalmış bir olay. Zaten şu ana kadar da "RÜTBE VERİN LAĞN!" diyen birisi çıkmadı ;)
Misafir

Ya arkadaşlar anlamıyorum sizi, herkes soruyor bu soruyu son zamanlarda ama...Olayın tamamen spontane geyikler üstünde döndüğünü göre göre, rütbeler hakkında sistematik birşey olmadığını bile bile hala neden böyle sorgular bir tavır içindesiniz? Neden bu toplulukta hepimizi eğlendiren bir olay böyle ciddi tartışılması gereken birşeye, nasıl sahip olunacağı tartışılacak birşeye dönüyor birden? Kusura bakmasın kimse ama ben bazen editörlerin iyi niyetlerinin pek anlaşılmadığını düşünüyorum, biraz daha geniş düşünün lütfen bazı konuları başlatmadan önce.


LoL dedi:


Kayırıyolar o zaman.Eşe dosta rütbe dağatıyolar anlaşılan.


Ben yukarıdaki mesajı yazıp tavrımı yumuşatmaya kasarken konuyu buna da getirmen çok ironik oldu benim açımdan. Kimse kusura bakmasın lafımı geri alıyorum, kim ne anlarsa anlasın, forum adabından bihaber insanların yaptıkları ayıpları kapatmaya çalışmayacağım. Tek kelimeyle ayıp bu yaptığınız.
Bu tartışma kapatıldı.
Aktif Başlıklar
discussioncontroller