Neodymium Mıknatıslar, Satıldıkları yerler, Fiyatları
SekondeR
Üye
Öncelikle selamlar

Fizik projemiz için neodymium mıknatıslara ihtiyacım var.

Mıknatısların boyutları Max. 0,5 cm yarıçapında ve 2 cm uzunluğunda silindirler.

Bursa içi bu mıknatısları satın alabileceğim yerler ve yukarıda belirttiğim özelliklere yakın bir mıknatısın bana ne kadar patlayacağını bilen varmı acaba?


Dipnot: Neodymium mıknatısların ağırlıklarının 700 katını kaldırabildiklerini duymuştum.Doğrumudur?

Ayrıca Bu aletler Elektromıknatıs olarak da kullanılabilirlermi?
croctheone
Üye
Bana da lazım ya ama fizik projesi için değil öncelikle basit Gaussian Gun yapacağım sonra Kondansatör bankası Bobin derken Rail Gun yapacağım proje olarak aldım ama Türkiye'ye getiren hiç bi yer yok galiba içimde patlayacak

hoş gene elektronikçiler çarşısı var karaköyde yada yazıcıoğlu kadıköyde elektronikçilerde varsa vardır.

onlara bak...

700 kat değişir abi yapıştığı alana göre, küreyi ayrı tutar , silindiri ayrı "S" alan önemli işte , Fi= B * S mi öyle bişiydi sanırım ...

fiyatları ucuz dur ben linkleri de vereyim aslında toptan almak lazım ya işe yarıyorlar acaip...

http://www.kjmagnetics.com/categories.asp?partner=dfun

burdan bakarsın modellere fln

edit: Türkiye var ama 22 dölarcık kargo fln alıyorlar değmez valla birde büyük olanları baya bir pahalıymış :D

edit2: elektromıknatıs için bunları kullanmana gerek yok zaten bunlar mıknatıs, elektromıknatıs dediğin faraday-lenz tarzında akım/gerilimle yoktan mıknatıs yaratmaya çalışıon, bobin ve akım yeterli oluo genelde... bu mıknatısla ancak gerilim üretebilirsin elektromıknatıs yapmak ayrı şey, gerilim üretmek jeneratör yapmak ayrı şey...
kahrolsun Tarık Duru...
SekondeR
Üye
Elektronikçiler çarsısı güzel fikir aslında Ayrıca gerçekten güzel fiyatlara satıyor K&J.Gidip bugün bi bakayım şu elektronikçiler çarşısına.

Teşekkürler
croctheone
Üye
pazarları açık olcağını sanmıyorum ayrıyeten eğer oralara kadar geleceksen SUCON'a da gel orada olacağım ben bugün şimdi evden çıkıyorum direk Sabancı Üni Karaköy İletişim Merkezi'nde yapılıyor. (çarşının karşısı)
SekondeR
Üye
Bugün girdiğim 60-70 tane elektronik mağazasının yarısından "mıknatıs yok , hoparlör var" şeklinde bir yanıtla döndükten sonra bu mesajı yazma gereği duydum :)

Bursa' da yaşayan hemşehrilerim , Eğer bildiğiniz , mıknatıs-zart zurt satan yer varsa söyleyiniz :D

Projenin çizimi falan herşeyi tamam tek sorun hala mıknatısları bulamamış olmam :)

Bu arada Sanırım internetten sipariş verebilirim bu mıknatısları? Sizin önecerebileceğiniz bi site var mı?
Illdan
Üye
Bi ara şu elektronikçiler çarşısına dalıp tonla LED almayı planlıyordum zaten, aklıma mıknatısları da soktuğunuz iyi oldu :P
croctheone
Üye
ahanda!

http://www.aksamagnet.com.tr

ya burnumuzun dibinde varmış adamlar paşa paşa üretiyorlarmış hiç kasmaya gerek yok ...

okulda dersde konu açıldı, Sabri Hocam sağolsun söyledi isteyenler buradan mıknatıslara ve özelliklerine bakabilir...

şimdiden uyarayım, neodium mıknatısları aldıktan sonra parmağınızı veya artık başka biryerinizi SAKIN arasına sıkıştırmayın dikkatli kullanın.

ben gene aksamagnete bir mail attım istanbulda bir satış noktanız var mı diye , sekonder sende bi bursa için sorarsın kim bilir belki,
oyungezer elektronik diye bi şirket kurar distrübütörlüğünü alırız ehehe :D
mertinbo
Üye
ya banada Lazım , kardeş sen buLabiLdin mi , bende bursadayım , eğer birşey bulduysan beni ekle , konuşalım mertinbo@hotmail.com <--
pelingrsy
Üye
nelerle uğraşıyosunuz siz öyle ya:D
MegaHand
Üye
Merhaba

www.NeoHobi.com dan çeşitli neodymium (neodyum - NdFeB) mıknatısları tedarik edebilirsiniz. NeoHobi.com tarzının ilk örneğidir, standart bir alış-veriş sitesi gibi ihtiyacınız olan neodymium mıknatısları sipariş edip, kapıda ödeme ile teslim alabilirsiniz.

Ayrıca GittiGidiyor üzerinden de satışlarımız mevcuttur

aşağıdaki linkten GittiGidiyor dükkanımıza ulaşabilirsiniz

http://dukkanlar.gittigidiyor.com/NeoHobi/
LastLost
Üye
Bunların, 216 tane küre mıknatısın, 6x6x6 şeklinde oluşturduğu küpler çok eğlenceli gözüküyor. Bir ara almak istiyorum.
discussioncontroller