Body Building / Fitness vb...
hammer_of_alkadrazhammer_of_alkadraz
Üye

Aksam 8-9 arasi spor yapabildiğim için, sonrasında acikiyorum. Kilo aldirmayacak bir şeyler önerin bana.


Spordan önce adam akıllı akşam yemeği yiyorsan spordan sonra yatmadan önce yoğurttur, peynirdir yüksek protein içerikli besinler yemekte yarar var acıkıyorsan eğer.
kurtkapankurtkapan
Üye
sürekli elinde az karbonhidratlı ama tutacak bişeyler olması lazım

2 saatte bir atıştırman lazım. ceviz iyidir mesela direkt atıştıramıyorsan
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
creiGn dedi:

Aksam 8-9 arasi spor yapabildiğim için, sonrasında acikiyorum. Kilo aldirmayacak bir şeyler önerin bana.



Yüzbaşı Besbelli'lik gibi gelecek ama yediğinden fazlasını harcamak dışında çok da büyük bir sır değil bu olay. Spor öncesinde glikoza ihtiyacın olacağı için muz gibi (potasyumu da yüksek) gıdalar, spor sonrasında ise proteini yüksek gıdalarla beslenmen faydalı olur.

Yağ spor salonundan çok mutfakta yakıldığı için yediklerine dikkat etmen gerekecek. Yemek konularıyla ilgili paylaşımlarından senin için çok kolay bir şey olmayacak gibi görünüyor ama dişini sıkacaksın biraz maalesef : ). Şöyle söyleyeyim, ortalama bir çikolata / gofret vesairenin 100 gramında 500-550 kalori varken, o kaloriyi yakmak için en az 7-8 kilometre koşman gerekiyor. Yememek, daha doğrusu abur cuburu, tatlıyı falan kesmek, çok daha kolay bir şey. Bölgesel yağ yakmak diye bir şey olmadığı için yapılacak şey az yiyip vücuda giren kaloriden daha fazlasını yakmak. Kilo verdikçe de kas oranını arttırman gerekiyor mutlaka; zira önceki mesajlarında bahsettiğin gibi zayıfladığın halde göbek varsa kas oranın oldukça düşük demektir; hint fakirine dönmen gerekir ki o kalan göbek de gitsin.



Sebatlı biriyim, boğazıma dur diyebilirim. Muz yiyebilirim, evet. Zaten 8haftalık bir program uyguluyorum. 1 haftadır yediklerime dikkat ediyorum ama dediğim gibi spor sonrası acıkıyorum. Aslında sporı sabahları yapmak daha iyi oluyor, hem spordan sonra kahvaltı yapınca acıkma hissi yok oluyor ama banyo yaptıktan sonra dışarı çıkınca üşütürüm diye yapmıyorum. Teşekkürler. =)

kurtkapan dedi:

sürekli elinde az karbonhidratlı ama tutacak bişeyler olması lazım

2 saatte bir atıştırman lazım. ceviz iyidir mesela direkt atıştıramıyorsan



Cevizi sabah yiyorum. Bazen zeytin niyetine, bazen de yulaf ezmesinin içinde tüketiyorum. ^^

Aksam 8-9 arasi spor yapabildiğim için, sonrasında acikiyorum. Kilo aldirmayacak bir şeyler önerin bana.


Spordan önce adam akıllı akşam yemeği yiyorsan spordan sonra yatmadan önce yoğurttur, peynirdir yüksek protein içerikli besinler yemekte yarar var acıkıyorsan eğer.


Yoğurdu akşam yemeğinde tüketiyorum ama denerim onu da. Bakalım, bir beslenme planı çıkartayım en iyisi. =)
FeylingFeyling
Üye

Aksam 8-9 arasi spor yapabildiğim için, sonrasında acikiyorum. Kilo aldirmayacak bir şeyler önerin bana.



Sebze, meyve? Elma,armut, portakal tatlı niyetine de iyi gidiyor.

Bir de patlamış mısırın kalorisi çok düşük diyorlar ama emin değilim.

Ayrıca şeker yenmeyen bir dünya düşünemiyorum. O yüzden de kilo veremiyorum.
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
akşamları hiçbir şey yenmez. hele meyve filan hiç yenmeyin. Şekerli, karbonhidratlı bir şeyler tüketmeyin daha doğrusu.
FeylingFeyling
Üye
Meyvede çok mu şeker oluyor?
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
100 g muzda 12 g şeker varmış. günlük şeker sınırı 50g ordan hesap et.
FeylingFeyling
Üye
Görece tatlı ve şekerlemeye oranla az yine de. Yani benim gibi tatliiieee diye cravin' bi eşşekseniz tercih edilebilir.

Bu arada akşamdan kastın gecedir umarım.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Ben yoğurt yiyeyim. En güzeli o sanırım.

Beğenenler: Feyling

FaironFairon
Üye
Leblebi de iş görebilir. Hem açlığı alır, hem güzel protein oranı var.
discussioncontroller