Midye Dolma
Arutha Arannox
Üye
Hele bi' yaz gelsin de, bolca yeriz deniz kenarında :P
ElegostElegost
Üye


Hele bi' yaz gelsin de, bolca yeriz deniz kenarında :P


İzmir tarafına gel sen, yeriz birlikte :)

Bir de, bugün feci canım çekti, ama dayandım ve almadım.
Arutha Arannox
Üye
Ayvalık'a geliyorum abi, İzmir'e inmeye çalışacağım zaten *-*
ElegostElegost
Üye
Gel gel.. Firemsi de gelecek bir aralar.. Sen de gel..
Arutha Arannox
Üye
Midye buluşması yaparız üç kişilik. Tamam abi, ben babamı kandırmaya çalışırım.
temre93taha
Üye
nasıl yiyorsunuz ya görüntüsü bile tiksinç hiç kusura bakmayın
ElegostElegost
Üye
Zevkle.. Afiyetle.. İştahla..
Arutha Arannox
Üye
Büyük bir afiyetle yiyoruz valla.
temre93taha
Üye
bende ahtapot salatasını severim ( ne alaka?)
pisi ultimate
Üye
Gençler zevkinize limon ve midye suyu sıkmak eğlenceli olacak gibi ama midye istiridye gibi yerinde yaşayan nesneleri (balık değil) 5-6 ayda birden  sık tüketmek uygun değil (kurşun arsenik kadmiyum filan birikiyor bunlarda) hatta çok kirli yerlerin balıkları bile tehlikeli...  :(  insan sağlığını bozacakları garanti yani

Özellikle Marmara denizinin her yeri (boğaz dahil) ve İzmir körfrezinde çok tehlikeli birikim raporlarının sonuçlarına ulaştım (bilimseldir tartışmaya açık değildir bir iki bilimsel makale vardır:  "deniz suyu mikrobiyolojik ve kimyasal analzlerinin sonuçlarının ve deniz canlıları ağır metal konsantrasyonlarının tayin edilip tarafımıza bildirilmesi hususunu makamınızdan arz ederiz " tarzında bir dilekçeyi (makalelere ulşırsanız onları gerekçede belirtebilirsiniz) yazabilirsiniz (eğer bir STK ile çalışırsanız daha iyi sonuç alıyorsunuz), yakınınızda soroptimist varsa bunlar sosyetik feminist filanlar bide su ile bulaşan hastalıklarla ilgililer diyeceğiniz şu "bu sularla ve besinlerle bulaşan bir hastalık sizin derneğinizde su ve besinler ile bulaşan hastalıklarla ilgileniyor yardım edin lütfen"

Bölgenizde insanların sağlığı ile ilgili sorumluluk alacak insanlara sağlık personeli olarak ihtiyacımız var
siz harekete geçmeden biz sizlerin sağlığını yeterince korumayı başaramıyoruz
bize yardım edin kendiniz için nolur

discussioncontroller