Bu Forum Neler Gördü...
AK_LampardAK_Lampard
Üye
Ne alıp veremediğin var Corax'la be adam.
Benjamin Linus
Üye
Bence Corax'ın feyk hesabı,bizi trollüyor.
4munet4munet
Üye
ikisinde de para var. ben olsam fake hesabimi fakir olarak tanitirdim.
CoraxCorax
Üye

Corax diye birini gördü, hala görmeye devam ediyor. :(



image
Mister NoseMister Nose
Üye

Ne alıp veremediğin var Corax'la be adam.



Yıllar evel forumda değişik nicklerle takılırken (tabi o zamanlar kutulu oyun fetişistiydim) ''ulan ben de Steam hesabı açayım'' demiştim. Hesabı açar açmaz multisine akarım deyu BC 2 ve Black Ops aldım. Tabi mevcut iki oyunlu hesabımda hiç arkadaşımın olmaması kendimi ezik hissetmeme neden oldu. Ogz'nin Steam sayfasını açıp rastgele milleti eklemeye başladım. Tabi bu herif de araya kaynamış bir şekilde.

Steame alıştıkça ''ulan bunca yıldır niye kutuyla, sidiyle uğraşmışım ben'' dedim ve mevcut oyunlarımı Steamden de almaya başladım (zenginlik işte eheh). İki oyunlu hesabım kısa bir süre sonra çift haneli rakamlara ulaştı. İndirim falan beklemeden oyunları hemen kapıyordum. Sonra bu Çoraks denen herifin profiline baktım. Tabi ilk başta ohannes bu kadar oyunu nasıl almış la bu, Sabancı zaar deyu söyleniyordum (zaar demiyordum)

Sonra bu herifin profiline ''Adam zengin beyler'' yazdım. Tabi bu da Zengin piçi Oktay modunda takılıyordu ordan bi gıcık kaptım. Neyse hızla oyun arşivim genişlerken bu gelip Beni geçemezsin bik bik diye bir şeyler yazdı. Tabi az biraz muhabbet falan da edince bu herife iyice gıcık oldum. Sevilecek gibi değil zaten, kımıl zararlısı bir adam.

Neyse efendim çıktım evimin balkonuna (annemin evi falan değil kendi evim, yani koraksın aksine kendi emeğimle para kazanıp o parayla oyunları alıyorum. Bu hususta dikkatinizi dürtükleme ihtiyacı hissettim) Sen mi büyüksün yoksa ben mi göreceksin Çörex efendi diye bağırdım. Bu ritüelimi Koraksı oyun sayısında ikiye katlayıp, epey zaman önceden hazır ettiğim döner sandelyem ile tamamladım tabi. Aferin bana.

İşte böyle başladı.
aztek
Üye
Çok acıklıymış yahu. Eee sonra sen Corax'ı geçince nasıl bir tepki aldın kendisinden? :P
Mister NoseMister Nose
Üye

Çok acıklıymış yahu. Eee sonra sen Corax'ı geçince nasıl bir tepki aldın kendisinden? :P



İlk zamanlar Koraks arayı kapatmak için ucuza satılan çok oyunlu paketlerden almaya başladı ama sonra ailesinin kredi kartı limiti tükendi.
CoraxCorax
Üye

Çok acıklıymış yahu. Eee sonra sen Corax'ı geçince nasıl bir tepki aldın kendisinden? :P



not a single f.ck was given
sultan ısultan ı
Üye
www.youtube.com/watch?v=qow9_gEPi_g
SYSCLEANER
Mod
Bu forumun en leri vardı bir ara... Şike şaibe giridi dendi unutuldu gitti...
discussioncontroller