Pro Evolution Soccer 2009
Assasin
Üye
Arkadaşlar yazar olma yolunda yavaş yavaş ilerliyorum istediğiniz gibi eleştirinki bende hatalarımı bileyim işte linkihttp://www.oyungezer.com.tr/content/view/804/213/#jreview_155
Assasin
Üye


VE... yeni gelen PES rakibine PES ARTIK! dedirtir., Cumartesi, 21 Mart 2009
Yazan Murathan Özlü



Ortalama puan  8.8
Oynanabilirlik  10.0
Grafik  9.0
Eğlence  10.0
Ses  8.0
Hikâye  7.0

Evet bu yeni yazımda PES'den bahsedeceğim ve şunu bilin ki ben bir PES hayranıyım!
Oyunumuzda iki önemli yenilik var. Bunlardan biri Şampiyonlar Ligi, diğeri de Become a Legend modu. Şampiyonlar Ligi'ni zaten hepiniz biliyorsunuzdur. O yüzden ben Become a Legend'ı anlatayım.
Become a Legend
Bu modda kendimize 17 yaşında bir karakter yaratıyoruz ve bizi hemen ezik bir takıma alıyorlar. Milli takıma bile almıyorlar! Uzunca bir süre antrenman maçı yapıp teknik direktörün gözüne girmeye çalışıyoruz. Eğer kötü oynarsanız 30-40, iyi oynarsanız da 10-20 maçtan sonra sizi milli takıma alıyorlar. Ancak yedek olarak! Bazen teknik direktör sizi hiç oyuna almıyor. Size tavsiyem oyuna alındığınızda çok iyi oynamanız. Eğer iyi oynarsanız her maçta ilk 11'de olabiliyorsunuz. Arada sırada transfer dönemleri oluyor. Yani size tavsiyem sabırsızsanız kesinlikle bu moda yaklaşmayın!
Oynanış, ses ve daha bir sürü şey?
Oynanış olarak PES 2008 ve Fifa'dan daha iyi. Ses ve grafikler de fena değil.
MASTER LEAGUE!
Master League'imiz de var oyunda tekrardan. Bu mod gerçekten aşırı zor çünkü bir takım seçtiğinizde asıl oyuncularıyla değil de güçsüz oyuncularıyla oynuyorsunuz. Üstelik transfer dönemlerinde adam almak cidden zor! Kısacası bu mod o kadar zor ki berabere kalmak bile güç. Kendine gerçekten MASTER demeyenlerin bu moda yaklaşmamalarını tavsiye ederim.
Son Sözler...
Yeni PES cidden çok başarılı. Kesinlikle kaçırmamalısınız. İyi oyunlar
discussioncontroller